Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #26 Skrevet 30. september 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: han flytter evt fra utgiftene , han flytter et annet sted, og både huset og blien står på meg, så jeg som må betale det Anonymkode: a6ce8...607 Eller selge det og kjøpe noe billigere.. Eller gå i banken og bare få betale renter en periode. Eller selger bilen og beholder boligen, men deler lånet i to og betaler bare renter på den ene delen. Mange måter å løse dette på, og løser seg gjør det. Anonymkode: 3fcea...ef9
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #27 Skrevet 30. september 2018 3 minutes ago, Anonym bruker said: Da flytter jo du og selvfølgelig, selger huset og finner noe mindre. Og har du ikke råd til bilen, så selger du den og. Er dere gift? Anonymkode: a3aa4...66c Ja skal flytte, vi skal ikke bo i et hus alene. Har ikke råd til den bilen vi har nå,men en billigere en. Vi skal gifte oss på nyttårsaften var meningen Anonymkode: a6ce8...607
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #28 Skrevet 30. september 2018 4 minutes ago, Anonym bruker said: Eller selge det og kjøpe noe billigere.. Eller gå i banken og bare få betale renter en periode. Eller selger bilen og beholder boligen, men deler lånet i to og betaler bare renter på den ene delen. Mange måter å løse dette på, og løser seg gjør det. Anonymkode: 3fcea...ef9 skaffer oss mindre hvis vi går fra hverandre. og skaffer en billigere bil Anonymkode: a6ce8...607
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #29 Skrevet 30. september 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja skal flytte, vi skal ikke bo i et hus alene. Har ikke råd til den bilen vi har nå,men en billigere en. Vi skal gifte oss på nyttårsaften var meningen Anonymkode: a6ce8...607 Om han ikke går fra deg før den tid....? Skal du virkelig leve resten av livet med sånne trusler? Man truer ikke med å gjøre det slutt om man er uenig om noe altså, det er slett ikke normalt og ihvertfall ikke noe man skal finne seg i. Man skal ikke "gå på eggeskall" i et forhold fordi man er engstelig for partnerens reaksjon... Anonymkode: 3fcea...ef9
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #30 Skrevet 30. september 2018 1 minute ago, Anonym bruker said: Om han ikke går fra deg før den tid....? Skal du virkelig leve resten av livet med sånne trusler? Man truer ikke med å gjøre det slutt om man er uenig om noe altså, det er slett ikke normalt og ihvertfall ikke noe man skal finne seg i. Man skal ikke "gå på eggeskall" i et forhold fordi man er engstelig for partnerens reaksjon... Anonymkode: 3fcea...ef9 Sant, men jeg elsker han, skjønner dere synes det er rart,men klarer ikke bare la han gå Anonymkode: a6ce8...607
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #31 Skrevet 30. september 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sant, men jeg elsker han, skjønner dere synes det er rart,men klarer ikke bare la han gå Anonymkode: a6ce8...607 Sier ikke at du skal la han gå, men gi mannen litt motstand, ikke vær en nikkedukke. Truer han med å gå så ta tak i det, det er ikke greit. Oppfører han seg dårlig fordi han er homofob så si ifra, det er ikke greit. Anonymkode: 3fcea...ef9
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #32 Skrevet 30. september 2018 Just now, Anonym bruker said: Sier ikke at du skal la han gå, men gi mannen litt motstand, ikke vær en nikkedukke. Truer han med å gå så ta tak i det, det er ikke greit. Oppfører han seg dårlig fordi han er homofob så si ifra, det er ikke greit. Anonymkode: 3fcea...ef9 Ja skal begynne og si fra mer, han tror han er sjefen, venter et barn til i mars, så greit at han ikke oppføre seg sånn mot slik mot det barnet slik han gjør med sønnen vår, om det nye barnet skal leke med det motsatte kjønn mest å Anonymkode: a6ce8...607
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #33 Skrevet 30. september 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sant, men jeg elsker han, skjønner dere synes det er rart,men klarer ikke bare la han gå Anonymkode: a6ce8...607 Er dette en mann du ønsker å dele livet med? Da må du sette deg ned med han og lage noen regler. 1. Barna har den personligheten og den legningen de har. Ingenting dere gjør kan forandre på det. Det dere KAN gjøre er å påføre dem skam og traumer ved å ikke godta dem for hvem de er. 2. Om han en gang til truer med å gå fra deg pga at du ikke gjør som han vil så tar du han på ordet. Man kan ikke leve et liv i redsel for å si i mot fordi man er redd for å bli forlatt. Lykke til. Du er sterk som står opp for barnet ditt. Anonymkode: 88bc1...3e4
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #34 Skrevet 30. september 2018 Just now, Anonym bruker said: Er dette en mann du ønsker å dele livet med? Da må du sette deg ned med han og lage noen regler. 1. Barna har den personligheten og den legningen de har. Ingenting dere gjør kan forandre på det. Det dere KAN gjøre er å påføre dem skam og traumer ved å ikke godta dem for hvem de er. 2. Om han en gang til truer med å gå fra deg pga at du ikke gjør som han vil så tar du han på ordet. Man kan ikke leve et liv i redsel for å si i mot fordi man er redd for å bli forlatt. Lykke til. Du er sterk som står opp for barnet ditt. Anonymkode: 88bc1...3e4 Takk for tips, skal ta med meg dette videre Anonymkode: a6ce8...607
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #35 Skrevet 30. september 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: han truer i så fall med det. jeg er mye alene med barnet da han jobber mye overtid. og klarer fint og ta meg av han,er bare det at jeg sliter med og gå, siden jeg knuste bena i ulykka, og satt i rullestol i 5 år får jeg lærte og gå igjen. Jeg klarer meg helt fint med 26.000,men når avgiftene er på 30.000 blir det jo litt vanskelig Anonymkode: a6ce8...607d Da bor du jo altfor fint og altfor stort og altfor dyrt. Du må selvsagt flytte. Det har folk gjort før deg. Anonymkode: 61e01...4b0
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #36 Skrevet 30. september 2018 2 minutes ago, Anonym bruker said: Da bor du jo altfor fint og altfor stort og altfor dyrt. Du må selvsagt flytte. Det har folk gjort før deg. Anonymkode: 61e01...4b0 Får heller håpe det order seg, vil jo ikke gå fra han,men han må bare endre seg litt Anonymkode: a6ce8...607
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #37 Skrevet 30. september 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får heller håpe det order seg, vil jo ikke gå fra han,men han må bare endre seg litt Anonymkode: a6ce8...607 Lykke til med å få en homofob til å skifte mening Anonymkode: a3aa4...66c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #38 Skrevet 30. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Får heller håpe det order seg, vil jo ikke gå fra han,men han må bare endre seg litt Anonymkode: a6ce8...607 Dårleg utgangspunkt gitt... Folk har det ikkje med å forandre seg på den måten. Anonymkode: b9d4a...0df
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #39 Skrevet 30. september 2018 Denne mannen er skadelig for både deg og ungene. Han tror han er sjefen, han er kontrollerende og får deg til å tro at du er avhengig av han. Du elsker han kanskje nå, men det gjør du neppe om fem år. Problemet er at da er du nedbrutt og virkelig avhengig. Jeg hadde gått fra han, ikke giftet meg! Anonymkode: 60b2c...d44
Anonym bruker Skrevet 30. september 2018 #40 Skrevet 30. september 2018 Høres ut som trolletråd fra BW/Love85 det her Anonymkode: b6036...c4a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #41 Skrevet 2. oktober 2018 Tusen takk for alle råd. Jeg og barnet har flyttet hjem til min mor og skal på fvk kontoret i morgen, tusen takk for alle fine tips Anonymkode: a6ce8...607
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå