Gå til innhold

Hva gjør jeg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn , som bare leker med jenter, jeg synes det er koselig,men faren er veldig redd for han er homo,Jeg har sagt at det må man i så fall respektere hvis han er,men nå mener far at vi bør be han leker med bare gutter, han leker med gutter også,men mest med jenter.

Han er veldig guttegutt og er ikke redd for han er homo som som faren.

Hva tenker dere her inne ?

Han er et bhg barn ennå

Anonymkode: a6ce8...607

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvor starter man...? For det første, hva er det for en idiot du er gift med? Ikke bare er han en idiot fordi han har noe i mot om ungen ev er homofil ("redd han er homofil"), men han er faktisk dum nok til å tro at noen blir mindre homofil av å leke med gutter, ikke jenter? 

Og til deg selv: Guttegutt, derfor er du ikke redd for at han er homofil? De fleste homofile menn er helt vanlige, maskuline menn, du er klar over det? 

Det eneste positive jeg leser her, er at du har sagt til mannen din at sønnen din skal respekteres uansett. Fortsett å kjempe for det! 

Anonymkode: b9a88...8e7

Skrevet

La gutten være seg selv, og ha de vennene han har. Ikke ødelegg for han. Har selv en bror som alltid har lekt mest med jenter. Han har aldri vært typisk guttete (les bråkete) og har ikke likt å leke med verken biler eller våpen. Han er i dag 30 år, har ingen kjæreste, og jeg vet rett og slett ikke om han faller for damer eller menn, ikke at det er viktig for meg å vite heller, han har både homofile og heterofile venner av begge kjønn, men fortsatt mest jentevenner. Han er godt likt i vennegjengen, og har et stort vennenettverk.

Anonymkode: a8a40...54a

Skrevet

Jeg hadde ALDRI I LIVET gjort som denne faren ville. Over mitt lik. La han leke med hvem han vil. Seriøst. På tide å stoppe dette tullet! Det har du makt til. 

Anonymkode: 98221...3bb

Skrevet

Haha, faren er jo rar?! Datteren vår var nesten bare med gutter i bhg og de første årene på skolen, men vi var aldri redd for at hun var lesbisk😅 Ikke at det hadde gjort noe, men vi skjønte at det var det hun trivdes med. Det endret seg etter noen år på skolen, og i dag har hun mest venninner.

Anonymkode: ab9fe...f55

Skrevet

Tusen takk for alle svar.

Far sier at jeg må velge mellom og si fra til bhg eller at han går, jeg tenker at han får gå da, her skal vi ikke tenke på oss,men sønnen vår

Så jeg har sagt at jeg ikke sier fra til bhg at han bare skal leke med gutter og at dette må han få bestemme selv

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Far sier at jeg må velge mellom og si fra til bhg eller at han går, jeg tenker at han får gå da, her skal vi ikke tenke på oss,men sønnen vår

Så jeg har sagt at jeg ikke sier fra til bhg at han bare skal leke med gutter og at dette må han få bestemme selv

Han går? Betyr det at far vil forlate deg hvis ikke du sier fra til barnehagen? Eller betyr det noe annet som jeg ikke forsto?

Skrevet
13 minutes ago, Superdolly said:

Han går? Betyr det at far vil forlate deg hvis ikke du sier fra til barnehagen? Eller betyr det noe annet som jeg ikke forsto?

det stemmer at han forlater meg ja, hvis jeg ikke forteller bhg, noe jeg ikke kommer til og gjøre

Skrevet

Herregud for en «mann»

Anonymkode: ec75d...729

Skrevet

Hvorfor sier han ikke ifra selv, hvis det er så viktig for ham? Jeg tror ikke de i bhg hadde gjort noe særlig med det uansett, han kan vel leke med hvem han vil.

Anonymkode: a32fc...456

Skrevet

Hvis han kommer å sier det til barnehagen, så tipper jeg at han vil få veldig skarpe reaksjoner. 

Anonymkode: b6036...c4a

Skrevet

La han gå, høres ut som livet blir bedre for både deg og sønnen 

Anonymkode: eeb9c...ecc

Skrevet

Eg hadde ikkje sete og venta på at han der skulle gå altså. Gå sjølv. 

Skrevet

Takk for alle svar, problemet er hvis han går, så får han hovedansvaret for gutten, siden jeg er uførtrygdet pga jeg ødela meg i en bilulykke når jeg var ung, så jeg trenger hans inntekt også for og klare meg, barnetrygden har han nå, og selvom jeg får den  hvis jeg er alene eller han betaler barnebidrag er det ikke nok , da vi har faste avgifter på 30.000 og jeg har bare 23.00 i mnd ,mens han har over 70.000 i mnd.

Så jeg kan ikke bare gå fra han, så lettvint er det ikke,men går han selv, så blir jo saken det samme,men virker som han har roet seg litt ned nå,så får vi se hvor lenge det varer

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for alle svar, problemet er hvis han går, så får han hovedansvaret for gutten, siden jeg er uførtrygdet pga jeg ødela meg i en bilulykke når jeg var ung, så jeg trenger hans inntekt også for og klare meg, barnetrygden har han nå, og selvom jeg får den  hvis jeg er alene eller han betaler barnebidrag er det ikke nok , da vi har faste avgifter på 30.000 og jeg har bare 23.00 i mnd ,mens han har over 70.000 i mnd.

Så jeg kan ikke bare gå fra han, så lettvint er det ikke,men går han selv, så blir jo saken det samme,men virker som han har roet seg litt ned nå,så får vi se hvor lenge det varer

Om han går får du høyere trygd, barnetillegg, bidrag, dobbel barnetrygd og du kan søke bostøtte. Du kommer til å klare deg helt fint.

Men du kan ikke bo i den dyreste eneboligen selvfølgelig, dere må klare dere med en leilighet eller et rekkehus, hvilket er helt uvesentlig for gutten.

Hvem som har best omsorgsevne kommer ikke an på hvem som tjener mest, og du skal ikke sitte og være redd for å bli forlatt for da mister du barnet ditt. Er du i stand til å yte omsorg og være en bedre omsorgsperson enn han er det ingen automatikk i at han får hovedansvaret for gutten selv om du er ufør.

Anonymkode: 3fcea...ef9

Skrevet

Alt dette høres bare rart ut. Ingen mann går fra sin kone fordi bhg lar gutten leke med jenter? Og hvorfor skal han ha hovedomsorgen bare fordi du er ufør? Er du så skadet/syk at du ikke klarer å være alene med barn? Ellers ang det økonomiske, så har vi det så bra i dette landet at man fint klarer seg uten andre. Det handler om prioriteringer. 

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Om han går får du høyere trygd, barnetillegg, bidrag, dobbel barnetrygd og du kan søke bostøtte. Du kommer til å klare deg helt fint.

Men du kan ikke bo i den dyreste eneboligen selvfølgelig, dere må klare dere med en leilighet eller et rekkehus, hvilket er helt uvesentlig for gutten.

Hvem som har best omsorgsevne kommer ikke an på hvem som tjener mest, og du skal ikke sitte og være redd for å bli forlatt for da mister du barnet ditt. Er du i stand til å yte omsorg og være en bedre omsorgsperson enn han er det ingen automatikk i at han får hovedansvaret for gutten selv om du er ufør.

Anonymkode: 3fcea...ef9

Takk for svar.

Han er svært smart og har teknikker som får folk til og tror han,men virker som det har blitt bedre nå, og han roer seg, så vi får se hvordan det går nå,men nevner han det igjen ,skal jeg si at han får ta det opp med bhg selv, for bhg godtar vel neppe hans ønske uansett

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Alt dette høres bare rart ut. Ingen mann går fra sin kone fordi bhg lar gutten leke med jenter? Og hvorfor skal han ha hovedomsorgen bare fordi du er ufør? Er du så skadet/syk at du ikke klarer å være alene med barn? Ellers ang det økonomiske, så har vi det så bra i dette landet at man fint klarer seg uten andre. Det handler om prioriteringer. 

han truer i så fall med det. jeg er mye alene med barnet da han jobber mye overtid.

og klarer fint og ta meg av han,er bare det at jeg sliter med og gå, siden jeg knuste bena i ulykka, og satt i rullestol i 5 år får jeg lærte og gå igjen.

Jeg klarer meg helt fint med 26.000,men når avgiftene er på 30.000 blir det jo litt vanskelig

Skrevet

Hva du gjør? Det spiller vel ingen rolle. Gutten er enten homo eller ikke uansett hva dere gjør. Like greit å ikke gjøre noe som helst. 

Anonymkode: b6f46...5d7

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det spiller ingen rolle om dere sier til barnehagen at han bare skal leke med gutter, for ingen barnehage med respekt for seg selv, vil etterkomme et sånt tåpelig krav uansett.

Anonymkode: a3aa4...66c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

han truer i så fall med det. jeg er mye alene med barnet da han jobber mye overtid.

og klarer fint og ta meg av han,er bare det at jeg sliter med og gå, siden jeg knuste bena i ulykka, og satt i rullestol i 5 år får jeg lærte og gå igjen.

Jeg klarer meg helt fint med 26.000,men når avgiftene er på 30.000 blir det jo litt vanskelig

Men du vil jo ikke ha 30 000 i utgifter hvis du flytter fra han

Skrevet

Tror dette geniet av en mann at man ev slutter å være homo om man er nok sammen med gutter 😂 vet han egentlig hva det å være homofil innebærer 🙈

For en fjott. 

Og du klarer godt å ta deg av et barn med rundt 30' i mnd. Tæring etter næring og sånn, vet du. 

Anonymkode: 88bc1...3e4

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Tror dette geniet av en mann at man ev slutter å være homo om man er nok sammen med gutter 😂 vet han egentlig hva det å være homofil innebærer 🙈

For en fjott. 

Og du klarer godt å ta deg av et barn med rundt 30' i mnd. Tæring etter næring og sånn, vet du. 

Anonymkode: 88bc1...3e4

vet ikke hva den mannen der tenker, men han kuttet broren helt ut pga han er homofil, så han er sikkelig homofob :,(

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Men du vil jo ikke ha 30 000 i utgifter hvis du flytter fra han

han flytter evt fra utgiftene , han flytter et annet sted, og både huset og blien står på meg, så jeg som må betale det

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

han flytter evt fra utgiftene , han flytter et annet sted, og både huset og blien står på meg, så jeg som må betale det

Da flytter jo du og selvfølgelig, selger huset og finner noe mindre. Og har du ikke råd til bilen, så selger du den og. Er dere gift?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...