Gå til innhold

Foreldremøte med skole og barnehage samme kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og på nesten samme tidspunkt. Blir umulig å gå på begge møtene da det ene begynner en halvtime før det andre. Er de like viktige begge to, eller burde jeg prioritere det ene mer enn det andre? 

Anonymkode: a42ee...bc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antakelig større sjanse for noe vettug på skolen.

Anonymkode: 6a46b...faf

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Antakelig større sjanse for noe vettug på skolen.

Anonymkode: 6a46b...faf

Fordi at?

Anonymkode: ba5b1...23d

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi at?

Trenger du virkelig en begrunnelse?? Det er jo ganske innlysende hvorfor det er mye viktigere infomasjon du får på foreldremøtet på skole enn i barnehagen. Hva de skal si på møtet i barnehagen vet du jo allerede,de skal klage på foreldrene som ikke merker klærene og de som ikke har nok byttetøy/ikke varme nok klær.

Anonymkode: d1cbe...d3e

Skrevet

er mye mer nyttig og viktig info du bør få med deg fra skolen enn fra barnehagen. Ville gått på møte på skolen, men gi beskjed i barnehagen om hvorfor du dessverre ikke kan komme og be om å få viktige beskjeder i etterkant. 

Anonymkode: 36bc7...181

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trenger du virkelig en begrunnelse?? Det er jo ganske innlysende hvorfor det er mye viktigere infomasjon du får på foreldremøtet på skole enn i barnehagen. Hva de skal si på møtet i barnehagen vet du jo allerede,de skal klage på foreldrene som ikke merker klærene og de som ikke har nok byttetøy/ikke varme nok klær.

Anonymkode: d1cbe...d3e

Vi har tydeligvis ikke unger i samme barnehage og skole

Skrevet

Det sier seg jo selv hva du burde prioritere...utrolig at det er et spørsmål i det hele tatt🤦‍♀️

Anonymkode: 58148...d6b

Skrevet

Etter å ha vært på tre foreldremøte på skolen og et i bhg kan jeg si at det i bhg var mest nyttig..og at jeg er drittlei foreldremøte akkurat nå:.

Anonymkode: b32ab...26a

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og på nesten samme tidspunkt. Blir umulig å gå på begge møtene da det ene begynner en halvtime før det andre. Er de like viktige begge to, eller burde jeg prioritere det ene mer enn det andre? 

Anonymkode: a42ee...bc4

Ville valgt skolen å fortalt hvorfor i barnehagen.

Skrevet

Det skrives jo referat...så kron og mynt :) 

Anonymkode: 049ec...cf3

Skrevet

Min oppfatning er at skolen skriver bedre referater enn bhg. Så jeg vill gått i bhg. 

Skrevet

Spørs hvilken klasse barnet går i, er det 1. Klassing er det jo mye ny informasjon. Ellers er det mye den samme infoen på foreldremøtene på skolen om høsten..

Skrevet
8 minutter siden, Pobie skrev:

Del dere slik at dere får med dere begge?

Hvis det var et alternativ, tror du ikke hi hadde kommet på det selv 🙈

Anonymkode: 8bef1...a2e

Skrevet

Skolen, viktigere med beskjeder og oppfølginger. Ikke like lett å snakke med personalet på skolen som i barnehagen viss en lurer på noe

Anonymkode: 902a1...b04

Skrevet

Hadde også dratt på skolen. Barnehagen kan man snakke med dagen etter.

Her på skolen fikk vi mye viktig info og diskutert en del ting sammen. Referatet kom over en uke etter og da hadde jeg gått glipp av mye info i mellomtiden.

Anonymkode: 9f546...b9a

Skrevet

Dette gjelder sikkert ikke bare deg, så jeg hadde, så fort jeg fant ut at det var samme dag,  tatt kontakt med barnehagen og spurt om det var noen mulighet for å flytte det møtet. 

Anonymkode: 9f1fa...dce

Skrevet
1 time siden, Pobie skrev:

Del dere slik at dere får med dere begge?

Og onga passer seg selv?

Anonymkode: 05d2f...2cf

Skrevet

Så Børsa eller er det flere plasser i Norge som planlegger godt?

Skrevet

Skolen! Synes stort sett det er ca 5% nyttig info på møtene i bhg. 

Viktigere for NEG å vite om klassemiljø, fag, endringer i lekser osv enn å høre om hvordan barna i bhg lagde en drage av pappesker. 

Anonymkode: 3965e...e05

Skrevet

Skolen. Uten tvil. 

Anonymkode: ef8fc...16c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette gjelder sikkert ikke bare deg, så jeg hadde, så fort jeg fant ut at det var samme dag,  tatt kontakt med barnehagen og spurt om det var noen mulighet for å flytte det møtet. 

Anonymkode: 9f1fa...dce

Og hvorfor er det barnehagen som skal bytte og ikke skolen? Bhg har som regel en felles bit for alle gruppene først, før man går i sine egne grupper. Hos oss, vil det si ca 40 ansatte som da må flytte møtet sitt mot 1 til 2 lærere.... 

Anonymkode: c104e...dab

Skrevet

Jeg ville gått på skolen, mest fordi man snakker med lærerne på skolen så sjeldent (er jo stort sett de ansatte på sfo man treffer første årene, og etterhvert ingen).

I barnehagen snakker du med de ansatte morgen og ettermiddag hver eneste dag, du kan forklare at det er møte begge steder samtidig og be om et referat.

Anonymkode: 53ecd...3c2

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og onga passer seg selv?

De fleste har vel noen som kan passe barn i et par timer?

Skrevet

Jobber i barnehage å jeg ville valgt skolen sitt, vi sier jo akkurat det samme hvert år i barnehagen. 

Anonymkode: 6b830...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...