Gå til innhold

Hvordan finne ut om noen er død?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og HI vet antakelig akkurat litt mer enn du gjør ettersom hun anser det for en mulighet, tror du ikke? 

Tror du virkelig svaret ditt fikk henne til å klaske seg i panna og tenke: "Å shit! Kanskje det er andre grunner til å ikke være på sosiale medier enn at man er død??"

Anonymkode: 21d6d...211

*fnis*

Anonymkode: d7bff...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har byttet etternavn, og det er faktisk flere som "endelig!" har funnet meg igjen og som har trodd at jeg var død.. 

Anonymkode: d7536...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på dødsannonser i lokalavisen eller www.disnorge.no.

Sjekk skattelistene. Kan jo også ha flyttet utenlands. 

Anonymkode: 7693a...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skattelistenene er bra, Brukt det får da de var åpne. Nå må du enten gi deg til kjenne med bankid og hun kan få vite at du har søkt henne opp, eller så kan du bruke en betaltjeneste så sjekker andre for deg. 

Bor hun i utlandet er det lite å hente, men du vet kanskje om hun er en som kan ha flyttet pga jobb, eller om vi snakker om en narkis som ikke har midler til å flytte. Ikke vet jeg. 

Anonymkode: 7a9f6...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen:)

jeg fant henne! Men ikke på noe av tipsene deres🤣 jeg saumfarte alle felles venner til henne og mannen og gikk igjennom alle vennene der. Tok laaang tid med fant henne til slutt. Hun hadde endret navnet sitt fullstendig altså ikke ett ekte navn om dere skjønner. Ser ut til å gå bra med henne :)

Anonymkode: 4b3df...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...