Gå til innhold

Hvordan finne ut om noen er død?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann har en x. Denne x en har han og jeg prøvd å finne både for «morro» skyld og fordi han ville sende noe tilbake til henne. Men hun er borte bokstavelig talt forduftet. For han så var det han første kjærlighet og han blir litt stressa på at all sosial media er borte . Er det noe som helst mulighet for å finne ut om hun lever? (Ja han har også gode grunner for å tro at hun ikke gjør det)

Anonymkode: 4b3df...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringe foreldre? Sjekke eiendomspriser på 1881 på siste kjente adresse, hvis hun har eid noe selv. 

Kanskje han er blokkert? 

Anonymkode: d30e4...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ringe foreldre? Sjekke eiendomspriser på 1881 på siste kjente adresse, hvis hun har eid noe selv. 

Kanskje han er blokkert? 

Anonymkode: d30e4...58b

Hun aner ikke hvem jeg og jeg finner heller ingenting. Hun har aldri eid noenting kun fordterforeldrene hennes (nå er det kanskje litt klart hvorfor han tror hun er død). Hun hadde Facebook før for ca 5-6 år siden men det er helt borte alt slettet. Jeg vet jeg høres helt besatt ut, men ser at dette virkelig plager mannen min. De var sammen ti år før min tid så ikke noe som helst sjalusi eller noe slikt

Anonymkode: 4b3df...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun aner ikke hvem jeg og jeg finner heller ingenting. Hun har aldri eid noenting kun fordterforeldrene hennes (nå er det kanskje litt klart hvorfor han tror hun er død). Hun hadde Facebook før for ca 5-6 år siden men det er helt borte alt slettet. Jeg vet jeg høres helt besatt ut, men ser at dette virkelig plager mannen min. De var sammen ti år før min tid så ikke noe som helst sjalusi eller noe slikt

Anonymkode: 4b3df...dbc

Det finnes folk som sletter seg fra sosiale medie. Det er blitt mer og mer av det de siste årene. Hun er ikke nødvendigvis død fordi hun vr fosterbarn og ikke er på Facebook mer.

Anonymkode: f2e89...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kan vel søke opp dødsannonser?

Hva skjer hvis du googler hele navnet hennes?

Anonymkode: de9b2...997

Hun finnes kun i de gamle bildene hun hadde oppe på facebook ingenting ellers ingen adresse, telefonnummer ingenting! Kun ting fra senest 2012

Anonymkode: 4b3df...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes folk som sletter seg fra sosiale medie. Det er blitt mer og mer av det de siste årene. Hun er ikke nødvendigvis død fordi hun vr fosterbarn og ikke er på Facebook mer.

Anonymkode: f2e89...b18

Det er det da heller ingen som har påstått.

Anonymkode: 21d6d...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det da heller ingen som har påstått.

Anonymkode: 21d6d...211

Jeg skrev da ikke det heller. Jeg skrev bare at det kan finnes flere årsaker til at det ikke kommer opp noen info. 

Anonymkode: f2e89...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev da ikke det heller. Jeg skrev bare at det kan finnes flere årsaker til at det ikke kommer opp noen info. 

Anonymkode: f2e89...b18

Men det var jo ikke spørsmålet? 

Anonymkode: 21d6d...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er lagt inn et sted?

Sønnen min hadde en klassekamerat som fikk masse problemer psykisk, psykoser og det som verre var, han ble tvangsinnlagt og alt av sosiale medier ble tatt fra han (for han la ut de rareste ting og han måtte beskyttes mot seg selv)

Anonymkode: 510d1...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det var jo ikke spørsmålet? 

Anonymkode: 21d6d...211

Nei. Men det var en av årsakene til at HI mente det var grunn til å anta at hun er død.

Anonymkode: f2e89...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Men det var en av årsakene til at HI mente det var grunn til å anta at hun er død.

Anonymkode: f2e89...b18

Og HI vet antakelig akkurat litt mer enn du gjør ettersom hun anser det for en mulighet, tror du ikke? 

Tror du virkelig svaret ditt fikk henne til å klaske seg i panna og tenke: "Å shit! Kanskje det er andre grunner til å ikke være på sosiale medier enn at man er død??"

Anonymkode: 21d6d...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte rett og slett på folkeregisteret. Det virket ikke som om han egentlig hadde lov til å svare, men han rådet meg til å sjekke med kirken. Det var ganske tydelig hva han antydet.

Anonymkode: aaeb0...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og HI vet antakelig akkurat litt mer enn du gjør ettersom hun anser det for en mulighet, tror du ikke? 

Tror du virkelig svaret ditt fikk henne til å klaske seg i panna og tenke: "Å shit! Kanskje det er andre grunner til å ikke være på sosiale medier enn at man er død??"

Anonymkode: 21d6d...211

Ja, det tror jeg. De fleste antar jo at folkene på sosiale medier. Jeg har ikke Facebook lenger selv og det etter at jeg var der i flere år. Om noen søker meg opp og ikke finner noe sted lenger, så er sjansen for at de antar jeg er død stor faktisk. 

Anonymkode: f2e89...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det tror jeg. De fleste antar jo at folkene på sosiale medier. Jeg har ikke Facebook lenger selv og det etter at jeg var der i flere år. Om noen søker meg opp og ikke finner noe sted lenger, så er sjansen for at de antar jeg er død stor faktisk. 

Anonymkode: f2e89...b18

Men selv om man ikke har fb, så har man som regel et telfonnummer og en adresse registrert. Men hun kan jo ha byttet etternavn, og da er hun vanskelig å finne

Anonymkode: fbedd...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det tror jeg. De fleste antar jo at folkene på sosiale medier. Jeg har ikke Facebook lenger selv og det etter at jeg var der i flere år. Om noen søker meg opp og ikke finner noe sted lenger, så er sjansen for at de antar jeg er død stor faktisk. 

Anonymkode: f2e89...b18

Ja, det er mange som har rykket til ved synet av deg og utbrutt: "Men er ikke du død???"

Selvsagt baserer HI seg på noe mer enn dette. Hun vet åpenbart noe om denne kvinnens historie som gjør at det ikke er utenkelig at hun kan være død, og det at hun ikke finnes på sosiale medier forsterker mistanken. 

Alltid gøy med folk som vil belære og driter seg ut. 

Anonymkode: 21d6d...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men selv om man ikke har fb, så har man som regel et telfonnummer og en adresse registrert. Men hun kan jo ha byttet etternavn, og da er hun vanskelig å finne

Anonymkode: fbedd...e9f

Jada, men jeg betaler for å holde det hemmelig. 

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er mange som har rykket til ved synet av deg og utbrutt: "Men er ikke du død???"

Selvsagt baserer HI seg på noe mer enn dette. Hun vet åpenbart noe om denne kvinnens historie som gjør at det ikke er utenkelig at hun kan være død, og det at hun ikke finnes på sosiale medier forsterker mistanken. 

Alltid gøy med folk som vil belære og driter seg ut. 

Anonymkode: 21d6d...211

Etter å ha levd i et voldelig ekteskap, så vil nok noen rykke til om de får se meg, ja. Det er mange grunner til at man vil forsvinne fra alt uten at man trenger å anta at noen er død. Men jeg tror en del av mine gamle bekjente kan tro at mannen klarte å ta livet av meg da han plutselig var singel, jeg forsvant fra sosiale medier og telefonkatalogen og sykebilen med meg inni var det siste stedet så av meg før familien min hentet ut alle tingene mine. 

Men selvsagt kan de også anta at jeg lever. Ingen som vet.

Anonymkode: f2e89...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste jeg hørte var en kompis av mannen som møtte henne i Oslo ute på byen hvor han mente hun så ut som en «narkoman» og ikke var til å kjenne igjen dette er altså over 6 år siden. Hun er en kunstner sjel og det han hadde lyst til å gi tilbake til henne var ett av de første bildene hun malte. 

Anonymkode: 4b3df...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kontakt fosterforeldrene eller felles venner.

Anonymkode: f028f...cbf

Kun en søster også narkoman og mannen ønsket egentlig ikke å involvere henne. Hun har dog Facebook da. 

Anonymkode: 4b3df...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må legge til at mannen synes det var veldig rart deg kompisen fortalte da hun i følge han var veldig anti dop! Hun skulle aldri ta det og ikke ha noe med sånt å gjøre. Men tydeligvis kan ting forandre seg ;( men mannen er fortsatt «sikker» på at hun ikke «kan» ha endt opp som narkoman

Anonymkode: 4b3df...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kun en søster også narkoman og mannen ønsket egentlig ikke å involvere henne. Hun har dog Facebook da. 

Anonymkode: 4b3df...dbc

Hadde hun ingen øvrig fosterfamilie? 

Anonymkode: f028f...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde hun ingen øvrig fosterfamilie? 

Anonymkode: f028f...cbf

Mannen vet ikke hvem de er og han har kun møtt de ved en tilfeldighet en gang. Så vi aner ikke hva de heter

Anonymkode: 4b3df...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...