Gå til innhold

Og dette er neste generasjon mødre......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble slått ned på diskotek da jeg var 13. To jenter holdt armene mine og en tredje slo meg i ansiktet med knyttet neve. Husker hun hadde en dødningshode ring som ikke akkurat var deilig å få under øyet.

Så var det en annen gjeng som bestemte seg for å hevne dette, og gikk løs på de som angrep meg..

Dette var jentegjenger som sloss hver helg, og vi var livredde dem..

Det var kanskje jenter som ikke hadde det så greit hjemme, ser jeg i etterkant. Men alle var «blonde og blåøyd» så dere trenger ikke trekke fremmedfrykten til gards. 

 

 

 

Anonymkode: 3b946...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Helt ærlig så ble jeg ikke overrasket når jeg så klesplaggene og hodeplaggene ... Dessverre!

Anonymkode: 976c9...bce

Øh, vi sloss da vi og, lugget og klorte, det forekom til og med spark. Og vi var den pureste hvite praktungdom..

Anonymkode: fd80a...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Øh, vi sloss da vi og, lugget og klorte, det forekom til og med spark. Og vi var den pureste hvite praktungdom..

Anonymkode: fd80a...736

Vi og. Forskjellen da og nå er at vi kom ikke i avisen. Vi sparket, klorte, beit og lugget hverandre. Det var stadig vekk konflikter og slosskamp både i skolegården og på klasserommet. 

Dere som mener alt var så mye bedre før, hvis vokste dere opp? 

Anonymkode: b3e05...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Øh, vi sloss da vi og, lugget og klorte, det forekom til og med spark. Og vi var den pureste hvite praktungdom..

Anonymkode: fd80a...736

Akkurat. Dere var ungdom man ikke hadde fått importert, og ungdom man kunne gjøre svært lite med.

Anonymkode: cf9e3...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat. Dere var ungdom man ikke hadde fått importert, og ungdom man kunne gjøre svært lite med.

Anonymkode: cf9e3...be1

Øh? Hva mener du? Hvem kunne man gjøre svært lite med? De "importerte" eller hun du siterte? 

Anonymkode: b3e05...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som mener at dette var normalt når dere og vokste opp, hvor gikk dere på skole.?Jeg sloss og på skolen.......på barneskolen og litt på starten av ungdomskolen. Men dette er videregående, i løpet av mine 4 år på videregående, så jeg aldri en eneste slosskamp, eller deltok i en. Dere kan ikke mene at dette er vanlig oppførsel fra ungdommer fra 16 år og oppover?

Anonymkode: 72490...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle dere som mener at dette var normalt når dere og vokste opp, hvor gikk dere på skole.?Jeg sloss og på skolen.......på barneskolen og litt på starten av ungdomskolen. Men dette er videregående, i løpet av mine 4 år på videregående, så jeg aldri en eneste slosskamp, eller deltok i en. Dere kan ikke mene at dette er vanlig oppførsel fra ungdommer fra 16 år og oppover?

Anonymkode: 72490...8d0

Såklart det ikke er vanlig. Dette er «slum» oppførsel. 

Anonymkode: 8fe49...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...