Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #26 Skrevet 25. september 2018 2 timer siden, Kathrine. skrev: Elsker julebord. Jo meir rølpete, desto kjekkere. Bare eg som liker er real fyllefest? 😆 🍻 Tipper det er mange her som liker en real fyllefest jeg!! 😉 Anonymkode: b4bab...4cf
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #27 Skrevet 25. september 2018 2 timer siden, Kathrine. skrev: Elsker julebord. Jo meir rølpete, desto kjekkere. Bare eg som liker er real fyllefest? 😆 🍻 Jeg gjør det. Men etter å ha driti meg så mye ut at det ble skikkelig skammens gang på mandagen etter, så skyr jeg julebord og drikker ikke alkohol i forbindelse med jobb lenger. Anonymkode: 08b24...c22
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #28 Skrevet 25. september 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør det. Men etter å ha driti meg så mye ut at det ble skikkelig skammens gang på mandagen etter, så skyr jeg julebord og drikker ikke alkohol i forbindelse med jobb lenger. Anonymkode: 08b24...c22 Huff, har du lyst til å fortelle? Jeg har også sluttet å drikke på arrangementer i forbindelse med jobb da jeg knapt kan lukte på korka før jeg blir fnisete og teit. Jeg blir så utrolig teit og slitsom i fylla, og synes vel den siden av meg selv kan holdes adskilt fra jobben. Men jeg trives på jobbfest i edru tilstand, og det fine er at jeg kan dra hjem akkurat når jeg selv vil om det blir for mye fyllefest. Anonymkode: 57ab7...086
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #29 Skrevet 26. september 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Huff, har du lyst til å fortelle? Jeg har også sluttet å drikke på arrangementer i forbindelse med jobb da jeg knapt kan lukte på korka før jeg blir fnisete og teit. Jeg blir så utrolig teit og slitsom i fylla, og synes vel den siden av meg selv kan holdes adskilt fra jobben. Men jeg trives på jobbfest i edru tilstand, og det fine er at jeg kan dra hjem akkurat når jeg selv vil om det blir for mye fyllefest. Anonymkode: 57ab7...086 Det tør jeg ikke. Hvis noen av mine kollegaer er her inne, så vil de kjenne meg igjen med en gang. Men jeg kan si at det var ille, og jeg er fortsatt skamfull flere år senere, og blir utrolig flau når noen tuller med det på jobb. Sjefen var rasende. Etter det, så har jeg ikke drukket en dråpe på fest med jobb. Anonymkode: 08b24...c22
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #30 Skrevet 26. september 2018 På 24.9.2018 den 11.27, Anonym bruker skrev: Jeg har jobbet samme sted i 12 år nå, og har vært med på sikkert ikke mer enn 3-4 julebord. Jobber med greie folk, det er ikke det, men hater intenst "festligheter" som julebord og lignende. Har lidd meg gjennom det noen ganger, men nå har jeg endelig blitt voksen nok til å si rett ut at jeg rett og slett ikke har lyst. Går aldri på byen, fest el heller. Det er bare ikke noe for meg, jeg syns det ufattelig kjedelig. Anonymkode: c0ef4...68d Du høres akkurat ut som meg . Jeg føler ikke at festligheter gir meg noe som helst. Dog syntes jeg bryllupet til søsteren min var meget hyggelig, men det blir på en annen måte 😊 HI Anonymkode: ccbfd...ad3
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #31 Skrevet 26. september 2018 Jeg synes det er vanskelig pga drikkepress. Ikke sånn direkte, men alle spør jo hvis man takker nei til alkohol. Som gravid er det vanskelig å være sosial med jobben. Har allerede stått iver en fredagspils, lettere å si at det ikke passer enn å bli med og uke drikke. Nå har vi to seminarer og så julebord utover høsten, vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: c1418...bc3
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #32 Skrevet 26. september 2018 Det er hyggelig. Man kan snakke med folk om noe annet enn jobb. Kjempegod mat og drikke. Noen tar det av og til for langt, men de fleste styrer seg med alkoholen. Arbeidsgiver sørger alltid for at det ikke er noen tomme glass, så legger ting godt til rette for de som drikker litt mer enn de bør. At folk finner hverandre på jobben er ikke så rart. Mange med barn har lite fritid. Det er på jobben man møter nye mennesker og en liten forelskelse, er ikke unaturlig, selv om man er gift. Det er ikke som om slik stopper fordi man har en ring på fingeren. Hva man gjør med det er en annen sak. Det ser man på julebordet. Tror det er mange som av de som begrenser seg, som klager og er fordømmende ovenfor andre som har seg med kolleger. De skulle så gjerne hatt seg litt selv. Hva andre gjør, er ikke min sak. Jeg har nok med mitt eget liv og synes at det egentlig er veldig bra 🙂 God jul når den tid kommer. Anonymkode: 3f168...6f6
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #33 Skrevet 26. september 2018 Jeg syns det er knall! Vi må ordne det selv, jobber i kommunen, og jeg jobber i en relativ stor gruppe. Jeg har vært på samme plass i ca 12 år, og vi er en gjeng som er godt kjent og vi trives sammen. Vi har julebord, sommerfest, en og annen sammenkomst når vi har lyst på festligheter og vi går noen ganger ut på show og middag og avslutter på en bar eller utested. Vi er ganske seriøse når vi er på jobb, men langt ifra seriøse på fritiden😉 De fleste blir god og brisen, og det er alltid noen som tipper over til å bli dritings, men dagen derpå er det ingen visking og tisking, vi snakker om det og ler av det. Og noen ganger har enkelte gått for langt, flørtet med noen de ikke skal, sovner under bordet, krangler med noen osv, men det har aldri endt med dårlig stemning fordi vi er som sagt godt kjent og trygge på hverandre. Mange av oss er vel venner i tillegg, og jeg er veldig glad for samholdet og åpenheten vi har på jobb😊 Anonymkode: 01251...ece
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #34 Skrevet 26. september 2018 Dere som synes det er kjipt med julebord! Hold dere hjemme, det er ikke noe hyggelig for kollegene deres uansett å ha med seg noen sniper som bare sitter å betrakter hva de andre gjør. Griner på nesen hvis Fredrik eller Lise fra markedsavdelingen blir litt for fulle. Ingen ønsker uansett å ha med seg slike som dere på et slikt arrangement. Folk går på julebord og andre sammenkomster for å hygge seg sammen, og for å sosialisere seg. De som forteller på jobben her, at de ikke blir med på julebord pga for mye fyll, er vi kjempeglade for å slippe. De er så gørrkjedelige og seriøse at de faktisk ikke er noe som helst tap å ikke ha med. Vi bruker bare å svare at jaja, det er jo frivillig da. Anonymkode: 2a478...172
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #35 Skrevet 26. september 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere som synes det er kjipt med julebord! Hold dere hjemme, det er ikke noe hyggelig for kollegene deres uansett å ha med seg noen sniper som bare sitter å betrakter hva de andre gjør. Griner på nesen hvis Fredrik eller Lise fra markedsavdelingen blir litt for fulle. Ingen ønsker uansett å ha med seg slike som dere på et slikt arrangement. Folk går på julebord og andre sammenkomster for å hygge seg sammen, og for å sosialisere seg. De som forteller på jobben her, at de ikke blir med på julebord pga for mye fyll, er vi kjempeglade for å slippe. De er så gørrkjedelige og seriøse at de faktisk ikke er noe som helst tap å ikke ha med. Vi bruker bare å svare at jaja, det er jo frivillig da. Anonymkode: 2a478...172 Dere har sikkert et supert arbeidsmiljø..... Anonymkode: 08b24...c22
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #36 Skrevet 26. september 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere har sikkert et supert arbeidsmiljø..... Anonymkode: 08b24...c22 Hn har jo et poeng. Det er jo frivillig og jeg synes at å svare nettopp det, er et godt svar. Hvorfor skal de andre sitte og irritere seg over de som ikke kommer, fremfor å glede seg over de som ønsker å komme? Anonymkode: 98d66...587
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #37 Skrevet 26. september 2018 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere har sikkert et supert arbeidsmiljø..... Anonymkode: 08b24...c22 Ja det har vi. Hvorfor tenker du at vi ikke skulle ha det? 😄 Anonymkode: 2a478...172
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. september 2018 #38 Skrevet 26. september 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere har sikkert et supert arbeidsmiljø..... Anonymkode: 08b24...c22 Synes personlig at de som ikke velger å komme fordi det er noen som kan drikke seg fulle, er de som bidrar til å skape et dårlig arbeidsmiljø. Det er fullt mulig å gå på julebord selv om man ikke drikker. Det er alltids noen man kan prate med. Vil man ikke komme, så signaliserer man jo bare at man ikke liker de andre. Alt er hva man gjør det til selv.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #39 Skrevet 26. september 2018 Jeg liker det. Vi er et stort kontor så prøver å sitte med de jeg ikke vanligvis har så mye med å gjøre. Blitt kjent med mange kule folk på den måten, gull verdt. Har jeg vært for full? Absolutt, og havnet i seng med feil folk, men det har gått bra likevel (jeg er singel da, så det er sagt). Anonymkode: aa519...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå