Gå til innhold

Snakker barnet mitt på 2 1/2år lite? Bhg syntes..👦🏻


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke bare lese, men også sett navn på alt dere gjør. For noen kommer dette naturlig når man får barn, andre må øve det inn. Dvs skravle i vei: nå skal vi ha på den fine nye blå jakka di. Ene armen først og så den andre. Så må vi dra igjen glidelåsen, skal du prøve selv? Bra! Den må inni der og så bla bla bla. Samme når dere leker kjører bil osv. Snakk om alt og involver barnet. 

Anonymkode: 57cda...f92

Vi er veldig flinke til å sette navn på alt vi gjør. Når vi kjører bil snakker vi om traktorer, busser, kuer, ambulanser og alt vi ser på veien. Hjemme gjentar vi nok alt han sier (som vi forstår). I påkledning snakker vi om klærne. Det eneste vi ikke snakker så mye om er farger. Ellers tror jeg vi sier det meste. Uansett fint at du nevner det.

 

hi

Anonymkode: 1eff4...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig du som mor hører flere ord enn noen andre? Søsteren min påstod gutten snakket helt rent og hadde mye ord. Ho ble sur når barnehagen ble bekymret fordi ho mente han hadde mye ord og lange setninger.

 

vi andre klarer ikke skjønne hva han sier. Han snakker veldig utydelig, korte «setninger» og mor må oversette når han snakker til oss.

Anonymkode: 70618...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...