Anna995 Skrevet 20. september 2018 #26 Skrevet 20. september 2018 Det er ikke bare masingen hans som plager meg det er å det med han sier ting som bv kan ta barn å politie kan komme på sykehuset osv osv når ingen av de selv har kontaktet meg , verken bv eller psykisk helsesenter , det er bare han som kommer med dette
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #27 Skrevet 20. september 2018 1 time siden, Anna995 skrev: Jeg var hos han idag å når jeg spurte han hvorfor jeg skulle dit, han sa det har kommet beskymrings meld fra her å der men om det kommer beskymrings meld så skal det til bv å ikke til fastlege om du skjønner å når jeg snakket med bv for noen uker siden så sa de at det ikke har kommet noen beskymringsmeld Plus vis de for det så ska Jeg få vite om det , å når jeg spurte fast legen hvorfor jeg ska på psykisk helse Skjekk så sa han Pga beskymrings meld jeg spurte hvor de var fra å han sa han ikke kunne si til meg fra hvor , mange av venne mine mener det at det er han som vil sende beskymrings meld å ikke andre å at vis jeg hadde fått beskymrings meld så hadde det gått til bv å ikke fastlege , å grunnen til jeg brukte kjeften min mot han var på grunn av når han fant ut jeg var gravid så drev han å sa masse ting sånn som « hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt abort å studert noe i livet mitt osv osv, oxo drev han å maste på meg om jeg skulle beholde barnet det var da det klikket for meg da sa jeg tilbake , ikke rart mange ikke liker deg å har bytttet deg som fast lege du har ingen ting med barnet mitt å gjøre å du kan ikke fortelle meg sånne ting sånn som abort å mase om barnets far , mange som har barn i Norge med forskjellige fedre å pappaen ikke er inne i bildet hvorfor ska han mase på meg om det som om jeg er den første personen som er gravid å ikke har barnets far inne i bildet , å fast legen min er muslim noe jeg å er men jeg er ikke praktiserende å i vårt religion når en er gravid å ikke er gift det er ikke bra for kvinner å det er det han bruker også imot meg Hjelpes tid. Når jeg leser dette og de andre innleggene dine, så synes jeg ikke det er rart i det hele tatt at legen din er bekymret. for du skriver så rørete at det er vanskelig å forstå hva du egentlig mener Anonymkode: 8c448...151
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #28 Skrevet 20. september 2018 4 minutter siden, Anna995 skrev: Det er ikke bare masingen hans som plager meg det er å det med han sier ting som bv kan ta barn å politie kan komme på sykehuset osv osv når ingen av de selv har kontaktet meg , verken bv eller psykisk helsesenter , det er bare han som kommer med dette Enten så har han meldt bekymring, eller så advarer han deg om at det er en mulighet at slike instanser kobles inn dersom du opptrer umodent. Å si at barnevernet kan komme på sykehuset høres utrolig rart ut, det skjer kun i ekstreme tilfeller. Psykisk helsevern er overbelastet, og de kobles garantert ikke inn uten grunn! Føler at det blir vanskelig å svare deg ordentlig, for det er veldig tydelig at det ligger veldig mye mellom linjene i det du skriver. Anonymkode: c6e5e...498
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #29 Skrevet 20. september 2018 Når jeg leser igjennom alt du har skrevet, og din respons på svarene fra de her inne som faktisk prøver å komme med gode råd, så begynner jeg å forstå hvorfor legen din er bekymret... -Jeg håper virkelig at du er mer moden, ressusjsterk og har større evne til selvinnsikt en det du fremstiller deg som her. At han sier at politiet kan holde fast dine armer og ben på fødestua tror jeg ingenting på. Du sier også at han sier til deg at du er som en datter for han...og mye annet vås. (Vanskelig å lese alt siden du skriver så utrolig mye feil og uten punktum!) Jeg tror rett og slett at du lyver. Men, Hvis det stemmer så er han ikke egnet som lege, og må meldes videre til fylkeslegen. Anonymkode: c653f...76d
Anna995 Skrevet 20. september 2018 #30 Skrevet 20. september 2018 Jeg har ingen grunn til å lyve, hvorfor ska jeg lyve om alt dette ? Du tror virkelig jeg ikke har noe bedre å gjøre en å sitte bak en skjerm å lyve.? Jeg bare ble litt Paranoid på alt det han sa derfor skrev jeg her , men ser ut som jeg er den dårlige bare på grunn av noen skrive feil
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #31 Skrevet 20. september 2018 9 minutter siden, Anna995 skrev: Jeg har ingen grunn til å lyve, hvorfor ska jeg lyve om alt dette ? Du tror virkelig jeg ikke har noe bedre å gjøre en å sitte bak en skjerm å lyve.? Jeg bare ble litt Paranoid på alt det han sa derfor skrev jeg her , men ser ut som jeg er den dårlige bare på grunn av noen skrive feil Det er ikke bare pga skrivefeil... Forsøk å se på deg selv utenfra et øyeblikk. Anonymkode: c653f...76d
Anna995 Skrevet 20. september 2018 #32 Skrevet 20. september 2018 Hallo jeg skjønner ikke hvordan du kan si noe sånt forsøk å se deg utenfra et øyeblikk når du ikke skjenner meg , jeg har aldri hatt noe med bv eller rus eller vold å gjøre i hele mitt liv , jeg fikk alt dette Pga han mener at det er feil av en ung muslimsk jente som ikke er gift å ha et barn uten far forstår du, det er det jeg sier har han ide hele tatt rett på det også kommer du å dømmer meg på den måten, jeg har ikke mer å si til alle andre takk for deres brae tilbake meldinger
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #33 Skrevet 20. september 2018 58 minutter siden, Anna995 skrev: Hallo jeg skjønner ikke hvordan du kan si noe sånt forsøk å se deg utenfra et øyeblikk når du ikke skjenner meg , jeg har aldri hatt noe med bv eller rus eller vold å gjøre i hele mitt liv , jeg fikk alt dette Pga han mener at det er feil av en ung muslimsk jente som ikke er gift å ha et barn uten far forstår du, det er det jeg sier har han ide hele tatt rett på det også kommer du å dømmer meg på den måten, jeg har ikke mer å si til alle andre takk for deres brae tilbake meldinger Les det jeg skriver da, jente... «Når jeg leser igjennom alt du har skrevet, og din respons på svarene fra de her inne som faktisk prøver å komme med gode råd, så begynner jeg å forstå hvorfor legen din er bekymret...» Om du er i nærheten av sånn du fremstiller deg selv her ovenfor legen så håper jeg at du ser selv at det er suspekt. Det siste du skrev etter dine egne spekulasjoner om legens motiv var nært umulig å forstå...du må huske å dele opp ordene, og sette inn punktum og stor bokstav. Da kanskje du får frem noe logikk i det du skriver -Men nei, det er ikke pga skrivefeilene jeg «dømmer» deg. Anonymkode: c653f...76d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #34 Skrevet 20. september 2018 Hei. Du har blitt gravid og ønsker å beholde, det krever enormt mye av deg både psykisk, fysisk og økonomisk. Om du klarer dette så skal du selvsagt beholde barnet ditt. Det er ingen som kan fortelle deg noe annet. Hvis jeg var deg så ville jeg gått på nettet og byttet fastlege, gjerne til en kvinne. Men du trenger ikke å gå til legen din når du er gravid. Ta kontakt med Helsestasjonen i din kommune og gå til jordmor. Jeg gikk kun til jordmor, aldri til legen din. En jordmor er mer omsorgsfull og vet ditt og barnets beste mye bedre enn en fastlege. Det er viktig at du er omkring positive personer og lager deg et godt grunnlag med positivt nettverk nå når du går gravid, slik at du er godt rustet til barnet ditt kommer. Jeg er 26 år, gift, og tok kontakt med jordmor og gikk til mennesker som er positive og støttende da jeg gikk gravid, fordi det er viktig og selv om jeg har det stabilt så kan det bli enda bedre stabilt. legen din har gått alt for langt, du trenger ikke å gå til han lengre, bytt lege og start på nytt, det er mitt råd til deg. Lykke til Anonymkode: 40938...196
Anna995 Skrevet 20. september 2018 #35 Skrevet 20. september 2018 En ting til jeg lurer på, kan jeg velge etternavnet til barnets far på babyen når den er født ? Han har aldri vært i Norge å er derfor ikke registrert her i Norge , derfor lurer jeg på går det fortsatt ann å velge hans etternavn på babyen selvom jeg har full ansvaret for barnet å at han ikke er inne i bildet ? Hvem veit kanskje en dag vi blir sammen , Plus i vår kultur så er det mest Pappaens etternavn vi bruker. Eller hvordan er det det fungerer i Sykehuset når de spør om navn å etternavn å jeg velger et annent etternavn en mitt for jeg noen problemer av det ?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #36 Skrevet 20. september 2018 Pga at jeg har barn med en muslim kan jeg skjønne hva du mener. Det er skam å få barn før ekteskapet. Veldig mange muslimske menn mener de har den eneste sannheten, og at de har all rett til å rettlede kvinner. De er jo tross alt kvinnen overlegen. Kvinner har ikke så mye vett og forstand som menn. Denne legen har gått alt for langt som lege. Han oppfører seg som din families overhode, det er han jo ikke. Du skriver om at du bor hos din mor, noe som kanskje betyr at dere ikke har et mannlig overhode i familien. Det kan se ut som at legen har tatt på seg den oppgaven. Han vil vel redde en stakkar ung muslimsk jente fra skammen. Du bør bytte lege. Jeg vil tro du vil bli mye bedre behandlet av en ikke muslim, gjerne en kvinnelig lege. Og nei, det er ikke vanlig at bv tropper opp på fødeavd med politi og tar den nyfødte. Det er i helt ekstreme tilfeller det skjer. Anonymkode: 0143a...a07
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #37 Skrevet 20. september 2018 36 minutter siden, Anna995 skrev: En ting til jeg lurer på, kan jeg velge etternavnet til barnets far på babyen når den er født ? Han har aldri vært i Norge å er derfor ikke registrert her i Norge , derfor lurer jeg på går det fortsatt ann å velge hans etternavn på babyen selvom jeg har full ansvaret for barnet å at han ikke er inne i bildet ? Hvem veit kanskje en dag vi blir sammen , Plus i vår kultur så er det mest Pappaens etternavn vi bruker. Eller hvordan er det det fungerer i Sykehuset når de spør om navn å etternavn å jeg velger et annent etternavn en mitt for jeg noen problemer av det ? Jeg begynner å tro at du er et troll. Jeg håper det, hvis ikke begynner det å bli helt åpenbart at det dreier seg om en meget ressurssvak ung kvinne med manglende selvinnsikt, som med stor sannsynlighet kommer til å oppleve at det blir satt spørsmålstegn ved hennes omsorgsevner. Anonymkode: c6e5e...498
Anna995 Skrevet 20. september 2018 #38 Skrevet 20. september 2018 Hvorfor begynner du å tro det ? Pga spørsmålene mine? Hva er galt med spørsmålene mine det er jo helt vanlig spørsmål jeg stilte , hva for deg til å tro at jeg er et troll?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #39 Skrevet 20. september 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg begynner å tro at du er et troll. Jeg håper det, hvis ikke begynner det å bli helt åpenbart at det dreier seg om en meget ressurssvak ung kvinne med manglende selvinnsikt, som med stor sannsynlighet kommer til å oppleve at det blir satt spørsmålstegn ved hennes omsorgsevner. Anonymkode: c6e5e...498 Tenker akkurat det samme... Anonymkode: c653f...76d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #40 Skrevet 20. september 2018 11 minutter siden, Anna995 skrev: Hvorfor begynner du å tro det ? Pga spørsmålene mine? Hva er galt med spørsmålene mine det er jo helt vanlig spørsmål jeg stilte , hva for deg til å tro at jeg er et troll? Fordi det er vanskelig å ta det du skriver på alvor. Anonymkode: c6e5e...498
Anna995 Skrevet 20. september 2018 #41 Skrevet 20. september 2018 Dette er første gang jeg er gravid å jeg har ingen peiling om alt det jeg begynner å lære litt å litt derfor spurte jeg om navn å sånt skjønner ikke hva som er galt i å stille et vanlig spørsmål ? Spurte jo bare om man kan velge fars etternavn på barnet selvom vi ikke er gift , ser ikke noe feil i spørsmålet mitt
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #42 Skrevet 20. september 2018 7 minutter siden, Anna995 skrev: Dette er første gang jeg er gravid å jeg har ingen peiling om alt det jeg begynner å lære litt å litt derfor spurte jeg om navn å sånt skjønner ikke hva som er galt i å stille et vanlig spørsmål ? Spurte jo bare om man kan velge fars etternavn på barnet selvom vi ikke er gift , ser ikke noe feil i spørsmålet mitt Ja du kan det Anonymkode: 0143a...a07
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #43 Skrevet 20. september 2018 10 minutter siden, Anna995 skrev: Dette er første gang jeg er gravid å jeg har ingen peiling om alt det jeg begynner å lære litt å litt derfor spurte jeg om navn å sånt skjønner ikke hva som er galt i å stille et vanlig spørsmål ? Spurte jo bare om man kan velge fars etternavn på barnet selvom vi ikke er gift , ser ikke noe feil i spørsmålet mitt Og plutselig kunne du skrive helt forståelig....... Anonymkode: 8c448...151
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #44 Skrevet 20. september 2018 PUNKTUM!! AVSNITT!! Vær så snill. Helsefagarbeider er ikke tre år, har aldri vært. Så enten så lyger du, eller så skjønner du ikke utdanningssystemet i Norge. Jeg tipper at legen ser noe som du ikke klarer og syns det er bra at det blir sjekket ut. Anonymkode: 60480...c59
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #45 Skrevet 20. september 2018 26 minutter siden, Anna995 skrev: Dette er første gang jeg er gravid å jeg har ingen peiling om alt det jeg begynner å lære litt å litt derfor spurte jeg om navn å sånt skjønner ikke hva som er galt i å stille et vanlig spørsmål ? Spurte jo bare om man kan velge fars etternavn på barnet selvom vi ikke er gift , ser ikke noe feil i spørsmålet mitt Nei, du ser ikke noe galt med noe som helst av det du gjør, og det er vel egentlig problemet? Men nå tror jeg altså ikke du er helt seriøs. Anonymkode: c6e5e...498
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #47 Skrevet 20. september 2018 Jeg kan heller ikke forstå at du ikke klarer å sette et punktum. Du vet, dette: . Og avsnitt. Slik jeg lagde her nettopp. Stor bokstav i begynnelsen av en setning, er også noe du burde ha lært deg. Du har fått mange gode svar, men jeg begynner også å tro at dette er trolling. Anonymkode: 4222d...6f4
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #48 Skrevet 20. september 2018 I alle dager...dette må være tull😱😱😱 Anonymkode: 0e8e5...62f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå