Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #26 Skrevet 20. september 2018 For og være helt ærlig synes jeg Magnhild overdrev veldig og gikk virkelig over streken når hun beskyldte Anne Marthe, som er uskyldig og som faktisk må få lov til og velge den gutten hun liker best. Liker Magnhild godt,men hun virker en del sur og slik, og hun og Martin hadde ikke funket Anonymkode: ebac7...ebe
Anonym bruker Skrevet 21. september 2018 #27 Skrevet 21. september 2018 Det er jo bare Magnhild Magnhild Magnhild nå. Surver og skylder på andre. Også så utrolig svake armer i den konkyransen, trodde hun var trent? Uff, hater at slike egosentrerte usmakelige folk skal ta alt fokus. Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #28 Skrevet 25. september 2018 Mer klaging: nå har det jo blitt the Magnhild show. Hun driver og manipulerer alle bare fordi hun er dust og dumper Erling og så kommer på at hun da kan bli kastet ut... Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #29 Skrevet 25. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Mer klaging: nå har det jo blitt the Magnhild show. Hun driver og manipulerer alle bare fordi hun er dust og dumper Erling og så kommer på at hun da kan bli kastet ut... Anonymkode: df389...0c6 Einar mener du? Anonymkode: 1f04a...3df
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #30 Skrevet 25. september 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Einar mener du? Anonymkode: 1f04a...3df Ja, Einar var det. 🤣 Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #31 Skrevet 25. september 2018 Følger ikke med, men når jeg googler Magnhild så får jeg opp at hun røyk ut etter første uke? Hvorfor snakker dere fortsatt om hun? Anonymkode: 72f55...462
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #32 Skrevet 25. september 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Følger ikke med, men når jeg googler Magnhild så får jeg opp at hun røyk ut etter første uke? Hvorfor snakker dere fortsatt om hun? Anonymkode: 72f55...462 Tror hun fikk komme tilbake? Anonymkode: bbf57...5c6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #33 Skrevet 25. september 2018 3 hours ago, Anonym bruker said: Følger ikke med, men når jeg googler Magnhild så får jeg opp at hun røyk ut etter første uke? Hvorfor snakker dere fortsatt om hun? Anonymkode: 72f55...462 hun kom inn igjen som den hemmelig berunderen til Martin..... Så glad at Martin fant seg en annen enn den surpompa der Anonymkode: ebac7...ebe
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #34 Skrevet 25. september 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: hun kom inn igjen som den hemmelig berunderen til Martin..... Så glad at Martin fant seg en annen enn den surpompa der Anonymkode: ebac7...ebe Ja, herregud, nå virker han jo forelsket. Med henne så turte han ikke legge seg for han ville ikke kose med hrnne😂 Klippet for neste gang viser at hun hysterisk skriker til Anne Marte og mener hun spiller et spill?!? Hallo?!? Hvem spiller mest? Og HVA er de med på? Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #35 Skrevet 25. september 2018 1 minute ago, Anonym bruker said: Ja, herregud, nå virker han jo forelsket. Med henne så turte han ikke legge seg for han ville ikke kose med hrnne😂 Klippet for neste gang viser at hun hysterisk skriker til Anne Marte og mener hun spiller et spill?!? Hallo?!? Hvem spiller mest? Og HVA er de med på? Anonymkode: df389...0c6 Ja helt sant Ja Magnhild, tåler ikke ting går mot henne, men når folk sier fra at hun spiller, klikker hun 😕 Anonymkode: ebac7...ebe
Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #36 Skrevet 25. september 2018 Magnhild er typisk trønderjente. Tøff og har en litt skarp form for humor. Jeg synes ikke det er noe rart at hun reagerer på denne måten, men sett i kontrast til de andre "pinglene" så virker hun i overkant aggressiv. Men jeg hadde altså ikke reagert om noen av mine venner hadde snakket slik / oppført seg slik i "real life" etter å ha blitt dumpa. Alt blir bare satt på spissen ved klippinga og det faktum at det ikke er noen andre der inne som har et snev av personlighet og edge. Synes forøvrig hun er kjempepen og det dere nevner over som negativt bare bidrar til å gi henne særpreg. Anonymkode: 35856...af7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #37 Skrevet 26. september 2018 Jeg skal ikke si noe om utseendet til Magnhild for det er irrelevant. Men personligheten hennes er dessverre slik den blir fremstilt på TV. Aggressiv, sint/bitter, og oppleves som vanskelig og ha med å gjøre. Når jeg så at hun skulle være deltaker i dette programmet var min første tanke at hun aldri kommer til å finne seg noen der inne. Fordi en slik personlighet er svært krevende og vanskelig å falle for umiddelbart tenker jeg.. Anonymkode: 8b2a1...0c7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #38 Skrevet 26. september 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal ikke si noe om utseendet til Magnhild for det er irrelevant. Men personligheten hennes er dessverre slik den blir fremstilt på TV. Aggressiv, sint/bitter, og oppleves som vanskelig og ha med å gjøre. Når jeg så at hun skulle være deltaker i dette programmet var min første tanke at hun aldri kommer til å finne seg noen der inne. Fordi en slik personlighet er svært krevende og vanskelig å falle for umiddelbart tenker jeg.. Anonymkode: 8b2a1...0c7 Museansiktet hennes gjør at hun ser ut som et hissig lite lemmen, som er så sint at det snart sprekker. Anonymkode: df389...0c6
Victoria- Skrevet 27. september 2018 #39 Skrevet 27. september 2018 Jeg synes Magnhild er driit kul! Energisk og snakker rett fra levra. Anne Marthe er skikkelig fake. Merker hun holder tilbake og virker uskyldig. Ble veldig in love plutselig. Tror hun er der for å prøve å vinne. 😂
Victoria- Skrevet 27. september 2018 #40 Skrevet 27. september 2018 På 25.9.2018 den 21.03, Anonym bruker skrev: Magnhild er typisk trønderjente. Tøff og har en litt skarp form for humor. Jeg synes ikke det er noe rart at hun reagerer på denne måten, men sett i kontrast til de andre "pinglene" så virker hun i overkant aggressiv. Men jeg hadde altså ikke reagert om noen av mine venner hadde snakket slik / oppført seg slik i "real life" etter å ha blitt dumpa. Alt blir bare satt på spissen ved klippinga og det faktum at det ikke er noen andre der inne som har et snev av personlighet og edge. Synes forøvrig hun er kjempepen og det dere nevner over som negativt bare bidrar til å gi henne særpreg. Anonymkode: 35856...af7 Ja, helt klart! Hun erseg selv. Kjærlighetssorg stakkars og takler det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå