Gå til innhold

Love island


Anbefalte innlegg

Skrevet

For og være helt ærlig synes jeg Magnhild overdrev veldig og gikk virkelig over streken når hun beskyldte Anne Marthe, som er uskyldig og som faktisk må få lov til og velge den gutten hun liker best.

Liker Magnhild godt,men hun virker en del sur og slik, og hun og Martin hadde ikke funket

Anonymkode: ebac7...ebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare Magnhild Magnhild Magnhild nå. Surver og skylder på andre. Også så utrolig svake armer i den konkyransen, trodde hun var trent? Uff, hater at slike egosentrerte usmakelige folk skal ta alt fokus. 

Anonymkode: df389...0c6

Skrevet

Mer klaging: nå har det jo blitt the Magnhild show. Hun driver og manipulerer alle bare fordi hun er dust og dumper Erling og så kommer på at hun da kan bli kastet ut... 

Anonymkode: df389...0c6

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mer klaging: nå har det jo blitt the Magnhild show. Hun driver og manipulerer alle bare fordi hun er dust og dumper Erling og så kommer på at hun da kan bli kastet ut... 

Anonymkode: df389...0c6

Einar mener du?

Anonymkode: 1f04a...3df

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Einar mener du?

Anonymkode: 1f04a...3df

Ja, Einar var det. 🤣

Anonymkode: df389...0c6

Skrevet

Følger ikke med, men når jeg googler Magnhild så får jeg opp at hun røyk ut etter første uke? Hvorfor snakker dere fortsatt om hun? 

Anonymkode: 72f55...462

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Følger ikke med, men når jeg googler Magnhild så får jeg opp at hun røyk ut etter første uke? Hvorfor snakker dere fortsatt om hun? 

Anonymkode: 72f55...462

Tror hun fikk komme tilbake?

Anonymkode: bbf57...5c6

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Følger ikke med, men når jeg googler Magnhild så får jeg opp at hun røyk ut etter første uke? Hvorfor snakker dere fortsatt om hun? 

Anonymkode: 72f55...462

hun kom inn igjen som den hemmelig berunderen til Martin..... Så glad at Martin fant seg en annen enn den surpompa der

Anonymkode: ebac7...ebe

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hun kom inn igjen som den hemmelig berunderen til Martin..... Så glad at Martin fant seg en annen enn den surpompa der

Anonymkode: ebac7...ebe

Ja, herregud, nå virker han jo forelsket. Med henne så turte han ikke legge seg for han ville ikke kose med hrnne😂 Klippet for neste gang viser at hun hysterisk skriker til Anne Marte og mener hun spiller et spill?!? Hallo?!? Hvem spiller mest? Og HVA er de med på? 

Anonymkode: df389...0c6

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Ja, herregud, nå virker han jo forelsket. Med henne så turte han ikke legge seg for han ville ikke kose med hrnne😂 Klippet for neste gang viser at hun hysterisk skriker til Anne Marte og mener hun spiller et spill?!? Hallo?!? Hvem spiller mest? Og HVA er de med på? 

Anonymkode: df389...0c6

Ja helt sant :) Ja Magnhild, tåler ikke ting går mot henne, men når folk sier fra at hun spiller, klikker hun 😕

Anonymkode: ebac7...ebe

Skrevet

Magnhild er typisk trønderjente. Tøff og har en litt skarp form for humor. Jeg synes ikke det er noe rart at hun reagerer på denne måten, men sett i kontrast til de andre "pinglene" så virker hun i overkant aggressiv. Men jeg hadde altså ikke reagert om noen av mine venner hadde snakket slik / oppført seg slik i "real life"  etter å ha blitt dumpa. Alt blir bare satt på spissen ved klippinga og det faktum at det ikke er noen andre der inne som har et snev av personlighet og edge. 

Synes forøvrig hun er kjempepen og det dere nevner over som negativt bare bidrar til å gi henne særpreg. 

Anonymkode: 35856...af7

Skrevet

Jeg skal ikke si noe om utseendet til Magnhild for det er irrelevant. Men personligheten hennes er dessverre slik den blir fremstilt på TV. Aggressiv, sint/bitter, og oppleves som vanskelig og ha med å gjøre. Når jeg så at hun skulle være deltaker i dette programmet var min første tanke at hun aldri kommer til å finne seg noen der inne. Fordi en slik personlighet er svært krevende og vanskelig å falle for umiddelbart tenker jeg.. 

Anonymkode: 8b2a1...0c7

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal ikke si noe om utseendet til Magnhild for det er irrelevant. Men personligheten hennes er dessverre slik den blir fremstilt på TV. Aggressiv, sint/bitter, og oppleves som vanskelig og ha med å gjøre. Når jeg så at hun skulle være deltaker i dette programmet var min første tanke at hun aldri kommer til å finne seg noen der inne. Fordi en slik personlighet er svært krevende og vanskelig å falle for umiddelbart tenker jeg.. 

Anonymkode: 8b2a1...0c7

Museansiktet hennes gjør at hun ser ut som et hissig lite lemmen, som er så sint at det snart sprekker. 

Anonymkode: df389...0c6

Skrevet

Jeg synes Magnhild er driit kul! Energisk og snakker rett fra levra. Anne Marthe er skikkelig fake. Merker hun holder tilbake og virker uskyldig. Ble veldig in love plutselig. Tror hun er der for å prøve å vinne. 😂 

Skrevet
På 25.9.2018 den 21.03, Anonym bruker skrev:

Magnhild er typisk trønderjente. Tøff og har en litt skarp form for humor. Jeg synes ikke det er noe rart at hun reagerer på denne måten, men sett i kontrast til de andre "pinglene" så virker hun i overkant aggressiv. Men jeg hadde altså ikke reagert om noen av mine venner hadde snakket slik / oppført seg slik i "real life"  etter å ha blitt dumpa. Alt blir bare satt på spissen ved klippinga og det faktum at det ikke er noen andre der inne som har et snev av personlighet og edge. 

Synes forøvrig hun er kjempepen og det dere nevner over som negativt bare bidrar til å gi henne særpreg. 

Anonymkode: 35856...af7

Ja, helt klart! Hun erseg selv. Kjærlighetssorg stakkars og takler det bra! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...