Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Flere som følger med? Hvorfor surver Magnhild så voldsomt? Martin gjorde ikke noe annet galt enn å like den nye jenta og serien er jo for å finne kjærligheten. Martin og Magnhild var jo aldri meant to be... de var jo ca 8 klasser forskjell. Han var jo ærlig med en gang og skjulte det ikke for henne, hva mer kunne han gjort? Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Hun har masse følelser for han og tro på en mulig fremtid sammen men måtte se at han ble sugd mot ei ny umiddelbart etter ankomst. Vi fikk kun se noen minutter, var nok en del mer enn det i virkeligheten. Anonymkode: 85dde...333
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har masse følelser for han og tro på en mulig fremtid sammen men måtte se at han ble sugd mot ei ny umiddelbart etter ankomst. Vi fikk kun se noen minutter, var nok en del mer enn det i virkeligheten. Anonymkode: 85dde...333 Ja, men må jo ha lov å like andre, det er jo det som er poenget der, finne en kjæreste. Han var jo aldri veldig interessert i Magnhild, men måtte jo være med på det når hun kom tilbake for ham. Han kunne jo latt som ingenting, men valgte å være ærlig. Er ikke det bra? Hun surver over at guttene forsvinner, men kanskje hun burde prøve å gå etter en gutt på sitt nivå heller da. Hun har jo ikke sjans på en som Martin med sitt utseende og personlighet. Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 Husk at vi ser 24 timer klippet ned til 45 minutter. I tillegg blir alt av følelser forsterket i realitybobla de lever i. Anonymkode: 21da0...490
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 Martin er da ikke noe spesielt å se på. Høyst ordinær. Magnhild er flott, har et litt eget utseende som skiller seg ut. Anonymkode: ab66e...924
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #6 Skrevet 19. september 2018 Måtte inn og google deltakerne for denne serien. Følger ikke med på den selv, men ut ifra bildene er jo Bruna den peneste av damene da 🙂 Anonymkode: b0cf6...da9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #7 Skrevet 19. september 2018 Hvem syntes du er penest av Andrea og Viktoria? Anonymkode: 16b8b...5ef
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #8 Skrevet 19. september 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem syntes du er penest av Andrea og Viktoria? Anonymkode: 16b8b...5ef De er jo veldig pene begge to, men helt ulike. Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #9 Skrevet 19. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Martin er da ikke noe spesielt å se på. Høyst ordinær. Magnhild er flott, har et litt eget utseende som skiller seg ut. Anonymkode: ab66e...924 Martin er jo veltrent og kjekk, veldig sympatisk også. Magnhild ga seg selv 11 av 10 på utseende og 10 på personlighet. Hun er jo under middels utseende nedsig og har dårlig personlighet. Hun ville aldri hatt sjans på noen som Martin på utsiden. Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #10 Skrevet 19. september 2018 Så slemme dere er, er det rart barn blir mobbere. Når dere ut fra noen minutter på tv, dømmer noen så stygt. Og putter mennesker i ligaer. Hva er dere, 13 år gamle drittunger. Anonymkode: 0c965...52d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #11 Skrevet 19. september 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Martin er jo veltrent og kjekk, veldig sympatisk også. Magnhild ga seg selv 11 av 10 på utseende og 10 på personlighet. Hun er jo under middels utseende nedsig og har dårlig personlighet. Hun ville aldri hatt sjans på noen som Martin på utsiden. Anonymkode: df389...0c6 Martin er ikke kjekk. Han har ikke spesielt flatterende trekk overhodet. Trent kropp hjelper ikke. Magnhild er virkelig ikke under middels 🤦♀️ Har du sett gjennomsnittskvinnen? Skal ikke uttale meg om personligheten hennes for den kjenner jeg ikke. Anonymkode: ab66e...924
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #12 Skrevet 19. september 2018 Martin virker feig og slesk. Anonymkode: 367f0...1ed
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #13 Skrevet 19. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Martin er ikke kjekk. Han har ikke spesielt flatterende trekk overhodet. Trent kropp hjelper ikke. Magnhild er virkelig ikke under middels 🤦♀️ Har du sett gjennomsnittskvinnen? Skal ikke uttale meg om personligheten hennes for den kjenner jeg ikke. Anonymkode: ab66e...924 Har du sett tannkjøttet hennes? Eller henne fra siden. Hun er jo ikke særlig vakker... Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #14 Skrevet 19. september 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvem syntes du er penest av Andrea og Viktoria? Anonymkode: 16b8b...5ef Viktoria 😉 Anonymkode: b0cf6...da9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #15 Skrevet 19. september 2018 Kjenner selvfølgelig ingen der inne inne, men Magnhild og Martin passer bare ikke sammen. Tror faktisk han kan passe godt med hun nye jenta. Magnhild er kynisk, snakker med søstra til Martin før hun kom inn. Hvorfor skal hun dra inn familien når hun ikke engang visste om det kunne bli noe mer mellom de. Martin er veldig omtenksom og empatisk, og jeg tror Magnhild utnytter dette. Og det at hun prøver å få Pål til å prøve seg på den nye jenta er i tillegg veldig kynisk spill, og det forteller mye om hennes personlighet. Anonymkode: 96904...c5f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #16 Skrevet 20. september 2018 Herregud for en skadefryd hun har, hun er jo nesten ond! Sitter og gliser av at Martin oppdager at AM røyker som er deal breaker for ham. Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #17 Skrevet 20. september 2018 Alle har si e trekk i ansiktet. Selv om hun viser tannkjøtt når hun smiler, er det mange som kan se det sjarmerende for det. Man trenger ikke å ha et perfekt ansikt, som å nærmest lete etter feil i ansiktet for å være den vakreste. Viktoria har for store lepper igjen. Jeg liker det naturlige. Gjerne sjarmerende øyne og smil osv. Det er flottere å være ekte, enn å sprøyte i seg Botox for å gjøre seg pen. For min del syntes jeg Martin er den kjekkeste. Liker mer en rolig, sindig mann kontra en usikker "kjekkas" som tror han er noe. Pål virker utrygg på seg selv. Ikke min type. Martin er seg selv, å gjør ikke veldig mye ut av seg. Det liker jeg. Sørlandsjenta på 30;) Anonymkode: 16b8b...5ef
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #18 Skrevet 20. september 2018 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Martin er ikke kjekk. Han har ikke spesielt flatterende trekk overhodet. Trent kropp hjelper ikke. Magnhild er virkelig ikke under middels 🤦♀️ Har du sett gjennomsnittskvinnen? Skal ikke uttale meg om personligheten hennes for den kjenner jeg ikke. Anonymkode: ab66e...924 Hvordan ser gjennomsnittskvinnen ut? Syntes Andrea er pen og ser naturlig ut. Anonymkode: 16b8b...5ef
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #19 Skrevet 20. september 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle har si e trekk i ansiktet. Selv om hun viser tannkjøtt når hun smiler, er det mange som kan se det sjarmerende for det. Man trenger ikke å ha et perfekt ansikt, som å nærmest lete etter feil i ansiktet for å være den vakreste. Viktoria har for store lepper igjen. Jeg liker det naturlige. Gjerne sjarmerende øyne og smil osv. Det er flottere å være ekte, enn å sprøyte i seg Botox for å gjøre seg pen. For min del syntes jeg Martin er den kjekkeste. Liker mer en rolig, sindig mann kontra en usikker "kjekkas" som tror han er noe. Pål virker utrygg på seg selv. Ikke min type. Martin er seg selv, å gjør ikke veldig mye ut av seg. Det liker jeg. Sørlandsjenta på 30;) Anonymkode: 16b8b...5ef Hun er jo ikke sjarmerende på en flekk? Selvsentrert sutre er hun. Med museansikt. Grå mus. Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #20 Skrevet 20. september 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er jo ikke sjarmerende på en flekk? Selvsentrert sutre er hun. Med museansikt. Grå mus. Anonymkode: df389...0c6 Mye ligger i personligheten. Syntes nok at hun kunne vært mer sjarmerende om hun ikke hadde vært så sutrete, hun kunne smilt mer og ikke minst tatt mer imot all trøsten hun får. Fikk helt vondt når både Maren og Ellinor gir henne en god klem og trøst, å hun virker til å bare veive det bort. Ta imot klem, å ta imot de som vil deg godt. Hun kan vise en litt mer ydmyk side enn det hun gjør. Har ikke så fokus på trekkene i ansiktet, egentlig. Personligheten sier myye.... Maren var en god person, hun overrasket. Selv har jeg opp igjennom mine 30år fått mye oppmerksomhet fra guttene, men kjenner jeg får mer fokus på personlighet hos en mann enn bare det ytre viser. Samme med damer, de er vel mer sjarmerende om de smiler og er fornøyde. Anonymkode: 16b8b...5ef
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #21 Skrevet 20. september 2018 Jeg har også tenkt hele tiden at Martin og Magnhild ikke passer sammen personlighetsmessig. Martin er ydmyk og empatisk, Magnhild er sur og sutrete og tenker kun på seg selv. Jeg synes heller ikke at Magnhild er 'pen nok' for Martin. Trent kropp ja, men ikke heldig med ansiktet. Men akkurat det hadde vært opp til Martin å bedømme da. Jeg heier på at Martin og Anne Marte får en bedre connection! Anonymkode: 90450...24b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #22 Skrevet 20. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har også tenkt hele tiden at Martin og Magnhild ikke passer sammen personlighetsmessig. Martin er ydmyk og empatisk, Magnhild er sur og sutrete og tenker kun på seg selv. Jeg synes heller ikke at Magnhild er 'pen nok' for Martin. Trent kropp ja, men ikke heldig med ansiktet. Men akkurat det hadde vært opp til Martin å bedømme da. Jeg heier på at Martin og Anne Marte får en bedre connection! Anonymkode: 90450...24b Ja, han lyste jo opp når hun kom. Men plutselig så tas jo ikke nye imot godt lenger for nå er det så synd på Magnhild. Hun har faktisk blitt kasta ut en gang allerede. Ta hintet? Anonymkode: df389...0c6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #23 Skrevet 20. september 2018 På siste sending klarte hun til og med å skyve ansvaret på hennes problemer over på Anne Marte. «Bare så du vet det men du har ødelagt for min opplevelse her inne, og det er noe du bare må leve med» I tillegg til « Når du sier at du har sett deg ut Martin så fraskriver du deg alle de andre guttene, og da vil ikke de prøve seg på deg» HALLO, sier dama som var så desperat at hun kontaktet søstra til Martin og skrev ny søknad for å delta kun for å treffe Martin. Nei la oss håper at Martin åpner øya og ser hvor kynisk og desperat Magnhild virkelig er. Blir jo spennende å følge med om hun forlater Love Island hvis Martin ikke velger henne. Hun sa jo at hvis ikke det funker med Martin så var det ikke noe vits for henne å bli . Anonymkode: 96904...c5f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #24 Skrevet 20. september 2018 På 19.9.2018 den 9.40, Anonym bruker skrev: Flere som følger med? Hvorfor surver Magnhild så voldsomt? Martin gjorde ikke noe annet galt enn å like den nye jenta og serien er jo for å finne kjærligheten. Martin og Magnhild var jo aldri meant to be... de var jo ca 8 klasser forskjell. Han var jo ærlig med en gang og skjulte det ikke for henne, hva mer kunne han gjort? Anonymkode: df389...0c6 Jeg klarer ikke å få uttrykt hvor tragisk jeg synes det er med voksne mennesker som har et slikt engasjement i en søpleserie. Anonymkode: 7cfe2...a35
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #25 Skrevet 20. september 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg klarer ikke å få uttrykt hvor tragisk jeg synes det er med voksne mennesker som har et slikt engasjement i en søpleserie. Anonymkode: 7cfe2...a35 Kanskje et hakk mer tragisk å føle at du bare må inn å lese om slike søppelserier. Anonymkode: 96904...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå