Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #26 Skrevet 16. september 2018 Jeg likte han som håndballspiller.., men nå blir det for mye. Men mange må jo heie på han, han klatret minst tre plasser på seerstemmene! Anonymkode: 7ad6c...cec
Gjest MrsGrey Skrevet 16. september 2018 #27 Skrevet 16. september 2018 NOT!! Men tror det kan være en familiegreie... Liker ikke Heidi heller.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #28 Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror vi bare ser et skuespill vi som ikke kjenner han. Han har en høy grad av selvironi og gir virkelig fader i hva andre måtte mene om han. Tipper han er mye moro på privaten og flere av dere som skriker not ville latt seg sjarmere av en Frank som ønsker sjarmere. Nå vil han bare ha moro på TV og ler nok godt med familie og venner som kjenner han slik han egentlig er. Vi lar oss provosere av han, men feks Lotepus elsker vi. Litt artig egentlig 😂 Anonymkode: eba1e...305 Han er akkurat så ufyselig og uten sosiale antenner som han fremstår. Han ble kastet ut av både klubblag og landslaget pga at han ikke kunne oppføre seg. Det jeg ikke skjønner er hvorfor han får så mye skjermtid. For meg og min familie ødelegger han et koselig familieprogram vi liker. Anonymkode: 1e259...098
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #31 Skrevet 16. september 2018 Ikke hot, men litt fascinerende hvor stort behov han har for å vise fram kroppen sin i alle sammenhenger. Anonymkode: 434f7...04b
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #32 Skrevet 16. september 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror vi bare ser et skuespill vi som ikke kjenner han. Han har en høy grad av selvironi og gir virkelig fader i hva andre måtte mene om han. Tipper han er mye moro på privaten og flere av dere som skriker not ville latt seg sjarmere av en Frank som ønsker sjarmere. Nå vil han bare ha moro på TV og ler nok godt med familie og venner som kjenner han slik han egentlig er. Vi lar oss provosere av han, men feks Lotepus elsker vi. Litt artig egentlig 😂 Anonymkode: eba1e...305 Løke eier ikke et snev sjarm, og fremstår derfor som fulltendig uspiselig Anonymkode: 07bce...755
TinaK 1990 Skrevet 16. september 2018 #33 Skrevet 16. september 2018 Fullstendig fri for sjarm. Veldig NOT.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #34 Skrevet 16. september 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: men feks Lotepus elsker vi. Snakk for deg selv! Anonymkode: 78b11...eb5
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #35 Skrevet 16. september 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror vi bare ser et skuespill vi som ikke kjenner han. Han har en høy grad av selvironi og gir virkelig fader i hva andre måtte mene om han. Tipper han er mye moro på privaten og flere av dere som skriker not ville latt seg sjarmere av en Frank som ønsker sjarmere. Nå vil han bare ha moro på TV og ler nok godt med familie og venner som kjenner han slik han egentlig er. Vi lar oss provosere av han, men feks Lotepus elsker vi. Litt artig egentlig 😂 Anonymkode: eba1e...305 Selv om du har rett: NOT Anonymkode: ecb9d...1b1
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #36 Skrevet 16. september 2018 N-O-T!!!! Anonymkode: 8332a...203
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #38 Skrevet 16. september 2018 verken eller,men han er drit kul. elsker han Anonymkode: eb37a...36e
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #39 Skrevet 16. september 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ifg person(er) jeg kjenner som har spilt håndball med han i Danmark (altså noen år siden riktignok) så er han akkurat så ufyselig og selvgod og lett fornærmet som han fremstiller seg. «Ikke tam for 5-øre» er gjengangeren... Og det er vist festlig en stund, men så blir man lei av å rydde opp. Anonymkode: 45e78...faf Det forteller de som har gått på skole med han også. Anonymkode: c108d...782
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #40 Skrevet 16. september 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det forteller de som har gått på skole med han også. Anonymkode: c108d...782 Ja, sladder er jo alltid "interresant", men spørs hvor mye sannhet der er i disse ryktene...kan faktisk være sjalusi som er opphavet Anonymkode: 8e277...087
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #41 Skrevet 16. september 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, sladder er jo alltid "interresant", men spørs hvor mye sannhet der er i disse ryktene...kan faktisk være sjalusi som er opphavet Anonymkode: 8e277...087 Ikke alt kommer av sjalusi, noen ganger er bare en person en drittsekk Anonymkode: 07bce...755
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #42 Skrevet 16. september 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke alt kommer av sjalusi, noen ganger er bare en person en drittsekk Anonymkode: 07bce...755 Ja, det er jo sant nok, men jeg tror ikke Løke er en ren drittsekk, det må være noe annet som ligger bak, en sannhet offentligheten ikke kjenner.. Anonymkode: 8e277...087
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #43 Skrevet 16. september 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er jo sant nok, men jeg tror ikke Løke er en ren drittsekk, det må være noe annet som ligger bak, en sannhet offentligheten ikke kjenner.. Anonymkode: 8e277...087 Hvorfor må det det? Mannen er høy på seg selv og synes at han selv er fortreffelig på alle vis, og det demrer antagelig ikke for han at noen ikke synes det, for alle som ikke liker stuntene og innleggene hans "skjønner ikke humor", så det er dem det er noe feil med. Anonymkode: c108d...782
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #44 Skrevet 16. september 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er jo sant nok, men jeg tror ikke Løke er en ren drittsekk, det må være noe annet som ligger bak, en sannhet offentligheten ikke kjenner.. Anonymkode: 8e277...087 Hvorfor må det det? Anonymkode: 07bce...755
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #45 Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, sladder er jo alltid "interresant", men spørs hvor mye sannhet der er i disse ryktene...kan faktisk være sjalusi som er opphavet Anonymkode: 8e277...087 Han ble kastet ut av både klubb- og landslag pga dårlig oppførsel så noe er det nok i ryktene. Anonymkode: 1e259...098
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #46 Skrevet 16. september 2018 Etter i går, definitivt not. For en forkastelig oppførsel. Anonymkode: 4ac3d...708
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #47 Skrevet 16. september 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han ble kastet ut av både klubb- og landslag pga dårlig oppførsel så noe er det nok i ryktene. Anonymkode: 1e259...098 Ja, selvsagt, han er jo ikke helt uskyldig i alt. Anonymkode: 8e277...087
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #48 Skrevet 16. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor må det det? Mannen er høy på seg selv og synes at han selv er fortreffelig på alle vis, og det demrer antagelig ikke for han at noen ikke synes det, for alle som ikke liker stuntene og innleggene hans "skjønner ikke humor", så det er dem det er noe feil med. Anonymkode: c108d...782 Det kan være så mange grunner til at en person velger å opptre på den måten, det kan likegjerne være en forsvarsmekanisme som en personlighetsforstyrrelse eller noe mindr alvorlig. Er sannelig ikke godt å si hvorfor en frivilllig velger å opptre som en klovn i visse sammenhenger. Anonymkode: 8e277...087
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #49 Skrevet 16. september 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan være så mange grunner til at en person velger å opptre på den måten, det kan likegjerne være en forsvarsmekanisme som en personlighetsforstyrrelse eller noe mindr alvorlig. Er sannelig ikke godt å si hvorfor en frivilllig velger å opptre som en klovn i visse sammenhenger. Anonymkode: 8e277...087 Selvfølgelig kan det være mange grunner. Poenget er at det MÅ ikke være det. Det kan like gjerne bare være at han er som han er. Det er det han sier om seg selv i intervjuet i Dagbladet, ihvertfall. Anonymkode: c108d...782
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #50 Skrevet 16. september 2018 Å ha avtalt et antrekk med dansepartner for så å dukke opp på dansegulvet iført et glorifisert penisfutural er problematisk. Hadde jeg vært partneren hans hadde jeg faktisk bare gått av gulvet og sagt at "vi ble aldri enige om at du skulle være nesten splitter naken under vår dans". Det er mye nærhet og kroppskontakt under dans, og det er ikke sikkert at hennes evt ektemann/kjæreste var komfortabel med at hun skulle danse med en så naken fyr. Om mannen min plutselig danser med ei dame i tangaruse og sånne brystvorte-dusker, på tv av alle ting, ville jeg opplevd det utrolig ubehagelig. Han bare tok et valg og ga fullstendig faen i alle de andre innvolverte. Han er ikke så deilig at det automatisk ikke er ekkelt å ha pungen hans så på display rett foran meg ihvertfall .... Anonymkode: 3f5fa...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå