Gå til innhold

Frank Løke, hot or not?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier NOT...

Anonymkode: 4e36b...e1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VELDIG not

Anonymkode: 0118e...d1f

Skrevet

Så not som man kan bli

Anonymkode: 07bce...755

Skrevet

Han er like narsissistisk som Donald Trump. Definitivt NOT!!!!!!!

Anonymkode: 30534...779

Skrevet

Virkelig, virkelig not.

Anonymkode: b16bb...4b3

Skrevet

Not. Han er en selvgod tosk. 

Anonymkode: 50280...203

Skrevet

Han var kjekk helt til han begynte å åpne munnen i media om andre ting enn håndball..... 

Anonymkode: aa0c2...da4

Skrevet

Not.

Kan ikke skjønne hvorfor søstrene setter han på en pidestall og beundrer han.

Anonymkode: 35951...b17

Skrevet

Tidligere har jeg hatt skikkelig sansen for han. (Skal sies at jeg er skikkelig håndballfan)

Under Farmen var han grei nok, men så et par nye sider jeg tenkte han godt kunne vært foruten. Nå etter han ble med i skal vi danse er han bare skikkelig ekkel!!!

Så definitivt NOT herifra også.  

Anonymkode: 0afb4...b6c

Skrevet

Not

Usikre , «små» menn som snakker om seg selv i 3. person er turn of 

Anonymkode: 45e78...faf

Skrevet

Det blir vel ikke stort nottere. 

Anonymkode: f96f0...87c

Skrevet

Jeg tror vi bare ser et skuespill vi som ikke kjenner han. Han har en høy grad av selvironi og gir virkelig fader i hva andre måtte mene om han. Tipper han er mye moro på privaten og flere av dere som skriker not ville latt seg sjarmere av en Frank som ønsker sjarmere. Nå vil han bare ha moro på TV og ler nok godt med familie og venner som kjenner han slik han egentlig er. Vi lar oss provosere av han, men feks Lotepus elsker vi. Litt artig egentlig 😂

Anonymkode: eba1e...305

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sier NOT...

Anonymkode: 4e36b...e1d

Not, han er skikkelig ekkel og høy på seg selv i tillegg.

Anonymkode: bd07e...92e

Skrevet

Syns du HI er litt NOT.

Anonymkode: 0dc32...54d

Skrevet

Likte han som håndballspiller... 

Anonymkode: f60ce...803

Skrevet

Så Not som det går an å få dem. 

Han gjemmer seg bak at alt er humor, men alt han gjør er å nedverdige andre. Dette stuntet viste så lite respekt for dansepartneren at det var vondt å se. 

Jeg tror ikke dette er en mann med god selvtillit og selvironi. Det er en mann som ikke takler å ikke mestre, han danser jo som en stokk, og på ungers vis prøver å få fokus over på andre ting. 

Det er sjelden å se så liklydende kommentarer i kommentarfeltene, tv2 må nok ha et aldri så lite krisemøte i dag. For meg ødelegger han hele hensikten med programmet Skal vi danse. Det var et feelgood program med fine folk, fine kostymer og god innsats på dansegulvet. 

Anonymkode: 1e259...098

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror vi bare ser et skuespill vi som ikke kjenner han. Han har en høy grad av selvironi og gir virkelig fader i hva andre måtte mene om han. Tipper han er mye moro på privaten og flere av dere som skriker not ville latt seg sjarmere av en Frank som ønsker sjarmere. Nå vil han bare ha moro på TV og ler nok godt med familie og venner som kjenner han slik han egentlig er. Vi lar oss provosere av han, men feks Lotepus elsker vi. Litt artig egentlig 😂

Anonymkode: eba1e...305

Ifg person(er) jeg kjenner som har spilt håndball med han i Danmark (altså noen år siden riktignok) så er han akkurat så ufyselig og selvgod og lett fornærmet som han fremstiller seg. «Ikke tam for 5-øre» er gjengangeren... Og det er vist festlig en stund, men så blir man lei av å rydde opp. 

Anonymkode: 45e78...faf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...