Gå til innhold

Vi som prøver bli gravide


Arinna87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 30.9.2018 den 8.35, Dria skrev:

Da kom tanta hit idag 😭

Føler meg deg. 😓 Hvor mange dager på overtid var du med mensen?

Jeg skulle hatt mensen 27.sept, men den er enda ikke kommet. Har ingen symptomer på graviditet annet enn at jeg sover veldig godt på natta. Jeg tør ikke teste meg enda, er så redd for å bli skuffa . Går ofte og sjekker på toalettet om mensen er kommet. 😅

Anonymkode: db85c...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Føler meg deg. 😓 Hvor mange dager på overtid var du med mensen?

Jeg skulle hatt mensen 27.sept, men den er enda ikke kommet. Har ingen symptomer på graviditet annet enn at jeg sover veldig godt på natta. Jeg tør ikke teste meg enda, er så redd for å bli skuffa . Går ofte og sjekker på toalettet om mensen er kommet. 😅

Anonymkode: db85c...991

Skulle stå "føler med deg".

Anonymkode: db85c...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Føler meg deg. 😓 Hvor mange dager på overtid var du med mensen?

Jeg skulle hatt mensen 27.sept, men den er enda ikke kommet. Har ingen symptomer på graviditet annet enn at jeg sover veldig godt på natta. Jeg tør ikke teste meg enda, er så redd for å bli skuffa . Går ofte og sjekker på toalettet om mensen er kommet. 😅

Anonymkode: db85c...991

Den kom på dagen.. så i det minste bedre det enn om den hadde vært forsinket og så kommet, da hadde jeg i alle fall fått håpet opp. 

Oi, har du testet enda? Masse lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dria skrev:

Den kom på dagen.. så i det minste bedre det enn om den hadde vært forsinket og så kommet, da hadde jeg i alle fall fått håpet opp. 

Oi, har du testet enda? Masse lykke til! 

Helt enig . Kjipt om mensen er forsinket og så er det "falsk alarm".

Jeg har enda ikke testet, venter på testene i posten . Skal teste senest fredag 😊

Anonymkode: db85c...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 1.10.2018 den 23.22, Anonym bruker skrev:

Helt enig . Kjipt om mensen er forsinket og så er det "falsk alarm".

Jeg har enda ikke testet, venter på testene i posten . Skal teste senest fredag 😊

Anonymkode: db85c...991

Hvordan gikk det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Jeg bor på Sørlandet og er 27 år. Vi prøver på vår første. Vi har prøvd siden april (men ikke alltid han er hjemme fra jobb når jeg har eggløsning) 

Jeg er nå 4 dager over IKM, bare negative tester. Så kjenner litt på frustrasjonen. Har vanligvis 28 dagers syklus. 

Kjenner på trøtthet, murringer og tidvis ekstrem sensitiv på lukter. Men, kan være kroppen som bare kødder med meg. 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...