Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #26 Skrevet 16. september 2018 15 hours ago, Anonym bruker said: Løke i borat-drakt. Leser kommentarfeltet på Facebook. Kun negative kommentarer. Er det kun eg som synes dette var god humor? 😂 Har ikkje likt han tidligere, men dette var faktisk morsomt. 🤗 Anonymkode: a900c...754 synes og det er veldig gøy. folk er innmari prippen idag Anonymkode: 61791...d92
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #27 Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/Rxeay2/frank-loeke-om-nakenstuntet-ikke-i-naerheten-av-aa-angre " På TV 2 ble det i forkant av sendingen publisert klipp av «Borat»-drakten og sak om at Løke ønsket nakensjokk på parketten. Flere har derfor spekulert i om det hele var et planlagt PR-stunt. Dette avviser både TV 2 og Løke. – Det var ment som en spøk, for å lufte om det fantes noen muligheter hos Tone. Jeg skjønte fort at det var uaktuelt, sier han. " Han har tydeligvis null respekt for dansepartneren sin, når han alikevel velger å gjennomføre det Anonymkode: 411e7...0ac Det er dette som gjør det så feil! Jeg så det så tydelg på henne at hun var i sjokk og vemmelse. Jeg synes hverken det var sjokkerende eller morsomt. Boratdrakt er utdatert, lite kreativt og oppbrukt. Hadde det vært et stunt som var avtalt med partneren og utført med stil og sjarme, så hadde det vært helt OK, faktisk. Tror ikke barn har vondt av å se en halvnaken kropp svinge seg i utgangspunktet. Det som blir feil, er at publikum klarer å oppfatte at kroppen blir tvunget på partneren. Det er da det blir ubehagelig å se på. Og barna oppfatter slike signal de også. Det er ikke greit å se på at noen tråkker over andres grenser, tvinger seg på dem og får dem til å gjøre noe de ikke vil. Og så Tone som har brukt så mye tid og krefter på å hjelpe ham! Dårlig rollemodell! Men det funket tydeligvis. For han fikk en masse stemmer for “showet”. Han visste vel at bare dårlig dans ville han ryke på. Han gamblet, og vant. Synd. Han har vel en liten, men trofast fanskare.. Anonymkode: a2b0d...41a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå