Gå til innhold

Løke i Skal vi danse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løke i borat-drakt.

Leser kommentarfeltet på Facebook. Kun negative kommentarer. Er det kun eg som synes dette var god humor? 😂

Har ikkje likt han tidligere, men dette var faktisk morsomt. 🤗

Anonymkode: a900c...754

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig humor, skikkelig grelt faktisk.

Anonymkode: f8ce8...29b

Skrevet

Ikke morsomt, bare pinlig (pute-TV). Min 12-åring synes også det var kjempepinlig.

Anonymkode: f56dc...651

Skrevet

Hadde vært ok hvis det var avtalt med partneren. Nå ble det nesten som et overgrep. Hun ble jo tvunget til å danse med en nesten naken mann. Tett. 

Anonymkode: a2b0d...41a

Skrevet

Det er jo ikke morsomt en plass, skikkelig dårlig humor. Skal noe sånt være litt morsomt, så  må man i det minste ha litt karisma, noe han er blottet for. Rett og slett pinlig å se på, han prøver så hardt, men driter seg så jævlig ut

Anonymkode: 411e7...0ac

Skrevet

Det var så respektløst og tåpelig at det nesten mangler sidestykke på norsk tv. 

Han er en liten mann som ikke takler å være elendig til å danse, derfor prøver han å bruke 'humor' for å fokus bort fra elendige prestasjoner på dansegulvet. 

Skrevet

Tåpelig av en voksen mann. Respektløst ovenfor dansepartneren hans som faktisk insisterer mye tid i det her. Han kan ikke være helt god. 

Skrevet

Syns han var morsom og jeg skjønte greia, inntil i dag... Syns ikke det var så morsomt jeg.

Anonymkode: b0297...3c1

Skrevet

Pinlig og fullstendig respektløst. Vitner om avklipte, eller aldri utvokste, antenner. 

Anonymkode: 06dc9...2db

Skrevet

Veldig pinlig!

Anonymkode: 688e0...4e4

Skrevet

Hvis du enda syns borattruse er artig 10 år etter at resten av verden lo av den går du nok ikke tom for ting å le av med det første.

Jeg skjønte aldri greia med den. Løkke er jo generelt ikke morsom med mindre man liker slesk humor på bekostning av andre.

Anonymkode: 0cb92...53b

Skrevet

Jeg tenker at stuntet er regissert. Nøye planlagt for å se ut som det er tilfeldig og for at flere skal sette seg ned neste helg for å se hva som skjer da. Så det ikke, men første som slo meg.

Skrevet
2 minutter siden, prekæs skrev:

Jeg tenker at stuntet er regissert. Nøye planlagt for å se ut som det er tilfeldig og for at flere skal sette seg ned neste helg for å se hva som skjer da. Så det ikke, men første som slo meg.

Mulig det, altså, men for meg er han i ferd med å ødelegge hele konseptet av et program vi har kost oss med som en familie. 

Jeg har likt feelgood stemningen hvor alle har snakket hverandre frem og vist en seriøs side av seg enten man er kjent som bajas eller litt flagrende. 

Løke tråkker på alt det med sin væremåte og fullstendig mangel på sjarm. 

Tror ikke jeg gidder å se mer denne sesongen. 

Anonymkode: 3ef33...f33

Skrevet

Der var programmet over for oss.

Anonymkode: 974da...a32

Skrevet
47 minutter siden, prekæs skrev:

Da er dansepartneren en god skuespiller! Hun så ut som at hun prøvde å være profesjonell. Et “ta seg sammen” uttrykk som forsøkte å skjule at hun var sjokka, såra og kvalm.

Anonymkode: a2b0d...41a

Skrevet
2 timer siden, prekæs skrev:

Mitt inntrykk er at han har foreslått det, blitt nedstemt og gjort det allikevel... som en bortskjemt tenåring Som ikke får gå på fest.

Skrevet

Ekkel, stygg mann. 

Anonymkode: dc7d9...1c5

Skrevet

Rimelig ufint ovenfor dansepartneren! Synes det så ut som at han ble litt usikker der selv, når han var ferdig.. om dette virkelig var en god ide! Usmakelig og barnslig! 

Anonymkode: 6104e...e84

Skrevet

Helt utrolig at han blir stemt videre

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Løke i borat-drakt.

Leser kommentarfeltet på Facebook. Kun negative kommentarer. Er det kun eg som synes dette var god humor? 😂

Har ikkje likt han tidligere, men dette var faktisk morsomt. 🤗

Anonymkode: a900c...754

Har heller ikke vært så begeistret for han tidligere,, og synest også han virker litt høy på seg selv og ikke minst slesk,  men synest denne saken blir blåst unødvendig mye opp. Det er vel oppmerksomhet han vil ha, og det får han til gangs når hele Norge lar seg provosere av klesdrakten hans, eller den manglende bekledningen.. 

Tv2 kjenner jo til Løke  fra før og har tatt sjangsen på å ta han med i 'skal vi danse'.  Ja, det var respektløst overfor dansepartneren, men ventet de egentlig noe bedre fra den kanten ? Når han selv  velger selv å gjøre seg til latter for hele Norges seere, så får han heller bare gjøre det da..Vi hadde også barn i 12 års alderen som så programmet, eneste reaksjonen var at de var flau på Løke's vegne 😅 Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre, fikk meg en god latter og det var det.

Anonymkode: 259a9...a2d

Skrevet

Løke i borat har blitt mer forutsigbart enn morsomt, han drar jo samme stuntet om og om igjen. 

Føler med dansepartneren, ikke sikkert hun synes det var veldig gøy å danse tett inntil en nestennaken Løke. Jeg ville vært veldig ukomfortabel, forstår godt at hun ble det. Hun ble jo satt i en situasjon hvor hun ikke kunne si nei. Det er å trampe langt over noens grenser. 

Anonymkode: eeacf...183

Skrevet

Jeg ser på sammen med barna mine på 9 og 12. Det har vi gjort i flere år. De tok nok ikke skade av å se det, men de var veldig flaue. Gjemte seg bak ei pute hver, og syntes mest synd på dansepartneren, som så ut som hun ikke visste helt hva hun skulle gjøre... Den eneste som ikke ser ut til å forstå hvor mye han faktisk dummer seg ut, er jo Løke selv...  Blir spennende å se hvilken karrierevei han tenker seg framover..

Anonymkode: f474a...38e

Skrevet

https://www.vg.no/rampelys/i/Rxeay2/frank-loeke-om-nakenstuntet-ikke-i-naerheten-av-aa-angre

" På TV 2 ble det i forkant av sendingen publisert klipp av «Borat»-drakten og sak om at Løke ønsket nakensjokk på parketten. Flere har derfor spekulert i om det hele var et planlagt PR-stunt. Dette avviser både TV 2 og Løke.
Det var ment som en spøk, for å lufte om det fantes noen muligheter hos Tone. Jeg skjønte fort at det var uaktuelt, sier han. "

Han har tydeligvis null respekt for dansepartneren sin, når han alikevel velger å gjennomføre det

Skrevet

Jeg synes han er direkte vemmelig.

Greit at han har en veltrent og pen kropp, men det er begrenset hvor lenge han kan "flyte" på det når han oppfører seg som han gjør...

Anonymkode: 69509...05d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...