Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=128650683 Hva synes du, kunne du bodd her? Anonymkode: 8b113...91e
koro51 Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Jeg la også merke til det. Vet ikke hva jeg skal si. Synes at det minner om en blanding av kinavipp og gammelt hus men det er liksom bare en blanding. Utenfor ser det ut som gravstøtter. Inne masse buer og det høye badekaret. Hm. prismessig er det vel ok men ellers mye blanding og til dels ganske dårlig smak. Kunne nok ha gjort noen endringer innvendig for å få det bedre og beliggenheten virker vel bra, selv om jeg ikke er kjent i området.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 Oj, det var spesielt ja! Anonymkode: 6fd3e...fbc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Oi, likte det ikke. Ville ikke bodd der. Beliggenheten så flott ut da. Kjenner ikke området. Anonymkode: 40fe0...0ca
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #5 Skrevet 13. september 2018 Fint synes jeg. Elsket kjøkkenet. Ville nok malt alle vegger. Inngangen så ut som inngangen til et gravkammer da. 😱 Anonymkode: 50c13...c9e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #6 Skrevet 13. september 2018 Oj! Det var såpass speisa at det kvalifiserer til eksentrisk, og ikke bare harry. Likte det, men vet ikke om jeg kunne eid det selv. Anonymkode: 997f9...6a5
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #7 Skrevet 13. september 2018 Fra utsiden tenkte jeg at «Dette kan være stilig!», men det er jo overhodet ikke gjennomført på innsiden. Rotete stil og halvhjertet. Gjør vondt å se på! Fra utsiden derimot, der fikk jeg skikkelig følelse av Addams Family møter Ronja Røverdatter. Likte det! Anonymkode: a35e0...9f7
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. september 2018 #8 Skrevet 13. september 2018 Hvordan kommer man seg opp i badekaret?😂
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #9 Skrevet 13. september 2018 Akkurat nå, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Hvordan kommer man seg opp i badekaret?😂 Haha, det tenkte jeg på og. Måtte nok hatt en liten trapp 😂 Hi Anonymkode: 8b113...91e
Love my kidz Skrevet 13. september 2018 #10 Skrevet 13. september 2018 Sykt spsielt, men jeg likte det faktisk og kunne godt ha bodd der. Badekaret hadde jeg bare byttet ut 😅
Spanskeflua Skrevet 13. september 2018 #11 Skrevet 13. september 2018 Fantastisk! Jeg kunne helt klart bodd der,og ville nok ikke endret på en eneste ting!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #12 Skrevet 13. september 2018 Jeg skjønte hvilket hus du mente kun fra kommentarene og jeg elsker det 😍 Men maleriene på veggen hadde jeg nok donert bort før jeg malte veggene! Må bare vinne i lotto først og flytte dit da Anonymkode: 0816b...696
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #13 Skrevet 13. september 2018 Helt grusomt 😱😱 Anonymkode: 62708...d49
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #14 Skrevet 13. september 2018 Perfekt! Jeg elsker det og hadde ikke gjort noen forandringer! Anonymkode: bc3e3...c8b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. september 2018 #16 Skrevet 13. september 2018 Helt uten problem. Og jeg skulle hatt tårnrommet. Alene.
sug lut Skrevet 13. september 2018 #17 Skrevet 13. september 2018 Men det er da veldig lav pris for noe sånt med stor tomt til? Er det fryktelig usentralt?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #18 Skrevet 13. september 2018 7 minutter siden, sug lut skrev: Men det er da veldig lav pris for noe sånt med stor tomt til? Er det fryktelig usentralt? Det er jo bare 2 soverom, det spiller vel inn Anonymkode: 8b113...91e
sug lut Skrevet 13. september 2018 #19 Skrevet 13. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er jo bare 2 soverom, det spiller vel inn Anonymkode: 8b113...91e Ok, så ikke det. Men jeg ville hatt det aleine uansett. Er ikke et hus å ha unger i.
Plutselig_gravid Skrevet 14. september 2018 #20 Skrevet 14. september 2018 Jeg digger det, selv om det er passe langt fra min egen stil.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #21 Skrevet 16. september 2018 Mulig jeg er rart, men digger det Anonymkode: 0ba42...f60
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #22 Skrevet 16. september 2018 Så på dette huset tidligere, det har vært forsøkt solgt lenge. Eiendommen er praktfull og huset litt i vår stil, men ingen vil ha et spøkelsesshus... Anonymkode: ac852...7b8
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #23 Skrevet 16. september 2018 Det var litt kult synes jeg, men veldig lite. Mer en hytte enn enebolig egentlig. Med fire halvstore unger kunne jeg jo aldri bodd der, men som en egen lite hytte derimot... Litt skummelt at det står det er bygget i 1920 og at det ikke er helt up-to-date på alle ting, at kjøper må sette seg godt inn i osv.... Anonymkode: 5a501...701
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #24 Skrevet 16. september 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så på dette huset tidligere, det har vært forsøkt solgt lenge. Eiendommen er praktfull og huset litt i vår stil, men ingen vil ha et spøkelsesshus... Anonymkode: ac852...7b8 Må jo bare få åndenes makt til å komme og "rense" stedet da Anonymkode: 5a501...701
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #25 Skrevet 16. september 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må jo bare få åndenes makt til å komme og "rense" stedet da Anonymkode: 5a501...701 Ja, de "heldige" som kjøper det får hyre inn en husrenser, hvis de begynner å kjenne de tunge energiene der inne😀 Anonymkode: ac852...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå