Gå til innhold

Oi, dette huset var spesielt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la også merke til det. Vet ikke hva jeg skal si. Synes at det minner om en blanding av kinavipp og gammelt hus men det er liksom bare en blanding. Utenfor ser det ut som gravstøtter. Inne masse buer og det høye badekaret. Hm. prismessig er det vel ok men ellers mye blanding og til dels ganske dårlig smak. Kunne nok ha gjort noen endringer innvendig for å få det bedre og beliggenheten virker vel bra, selv om jeg ikke er kjent i området. 

Skrevet

Oj, det var spesielt ja! 

Anonymkode: 6fd3e...fbc

Skrevet

Oi, likte det ikke. Ville ikke bodd der. Beliggenheten så flott ut da. Kjenner ikke området.

Anonymkode: 40fe0...0ca

Skrevet

Fint synes jeg. Elsket kjøkkenet. Ville nok malt alle vegger. Inngangen så ut som inngangen til et gravkammer da. 😱

Anonymkode: 50c13...c9e

Skrevet

Oj! Det var såpass speisa at det kvalifiserer til eksentrisk, og ikke bare harry. Likte det, men vet ikke om jeg kunne eid det selv.

Anonymkode: 997f9...6a5

Skrevet

Fra utsiden tenkte jeg at «Dette kan være stilig!», men det er jo overhodet ikke gjennomført på innsiden. Rotete stil og halvhjertet. Gjør vondt å se på!

Fra utsiden derimot, der fikk jeg skikkelig følelse av Addams Family møter Ronja Røverdatter. Likte det!

Anonymkode: a35e0...9f7

Skrevet

Hvordan kommer man seg opp i badekaret?😂

Skrevet
Akkurat nå, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Hvordan kommer man seg opp i badekaret?😂

Haha, det tenkte jeg på og. Måtte nok hatt en liten trapp 😂

Hi

Anonymkode: 8b113...91e

Skrevet

Sykt spsielt, men jeg likte det faktisk og kunne godt ha bodd der. Badekaret hadde jeg bare byttet ut 😅

Skrevet

Fantastisk! Jeg kunne helt klart bodd der,og ville nok ikke endret på en eneste ting!

Skrevet

Jeg skjønte hvilket hus du mente kun fra kommentarene og jeg elsker det 😍 Men maleriene på veggen hadde jeg nok donert bort før jeg malte veggene! Må bare vinne i lotto først og flytte dit da :D

Anonymkode: 0816b...696

Skrevet

Helt grusomt 😱😱 

 

Anonymkode: 62708...d49

Skrevet

Perfekt! Jeg elsker det og hadde ikke gjort noen forandringer!

Anonymkode: bc3e3...c8b

Skrevet

Helt uten problem. Og jeg skulle hatt tårnrommet. Alene. 

Skrevet

Men det er da veldig lav pris for noe sånt med stor tomt til? Er det fryktelig usentralt?

Skrevet
7 minutter siden, sug lut skrev:

Men det er da veldig lav pris for noe sånt med stor tomt til? Er det fryktelig usentralt?

Det er jo bare 2 soverom, det spiller vel inn

Anonymkode: 8b113...91e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er jo bare 2 soverom, det spiller vel inn

Anonymkode: 8b113...91e

Ok, så ikke det. Men jeg ville hatt det aleine uansett. Er ikke et hus å ha unger i.

Skrevet

Jeg digger det, selv om det er passe langt fra min egen stil.

Skrevet

Mulig jeg er rart, men digger det :)

Anonymkode: 0ba42...f60

Skrevet

Så på dette huset tidligere, det har vært forsøkt solgt lenge. Eiendommen er praktfull og huset litt i vår stil, men ingen vil ha et spøkelsesshus...

Anonymkode: ac852...7b8

Skrevet

Det var litt kult synes jeg, men veldig lite. Mer en hytte enn enebolig egentlig. Med fire halvstore unger kunne jeg jo aldri bodd der, men som en egen lite hytte derimot...

Litt skummelt at det står det er bygget i 1920 og at det ikke er helt up-to-date på alle ting, at kjøper må sette seg godt inn i osv....

Anonymkode: 5a501...701

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så på dette huset tidligere, det har vært forsøkt solgt lenge. Eiendommen er praktfull og huset litt i vår stil, men ingen vil ha et spøkelsesshus...

Anonymkode: ac852...7b8

Må jo bare få åndenes makt til å komme og "rense" stedet da ;)

 

Anonymkode: 5a501...701

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må jo bare få åndenes makt til å komme og "rense" stedet da ;)

 

Anonymkode: 5a501...701

Ja, de "heldige" som kjøper det får hyre inn en husrenser, hvis de begynner å kjenne de tunge energiene der inne😀

Anonymkode: ac852...7b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...