Gå til innhold

Pynte gravplassen til jenta mi


Idrea

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en gravplass som lille jenta mi ligger. Hun har fått sten, men jeg veit ikke hva jeg skal gjøre på graven?

Lager man et hul for å plante ny jord? Hvor får man tak i steiner til rundt kanten? lønner det seg å ha en plantekasse der blomstene skal være?

Er helt ny og uviten på dette, men skulle ønske jeg kunne pynte/starte graven før vinteren kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Idrea skrev:

Hei. Jeg har en gravplass som lille jenta mi ligger. Hun har fått sten, men jeg veit ikke hva jeg skal gjøre på graven?

Lager man et hul for å plante ny jord? Hvor får man tak i steiner til rundt kanten? lønner det seg å ha en plantekasse der blomstene skal være?

Er helt ny og uviten på dette, men skulle ønske jeg kunne pynte/starte graven før vinteren kommer.

Hei og kondolerer ❤ steiner rundt finner du bare selv ute. En blomsterkasse er ikke nødvendig og hvis du vil ha jorden der du skal ha blomster litt ned lager du bare ett hull og fyller ny jord i hullet. Steinene rundt gjør slik at det ikke vokser gress på den nye jorden. Ellers bare prøv å se hva du synes blir fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2018 den 16.00, Idrea skrev:

Hei. Jeg har en gravplass som lille jenta mi ligger. Hun har fått sten, men jeg veit ikke hva jeg skal gjøre på graven?

Lager man et hul for å plante ny jord? Hvor får man tak i steiner til rundt kanten? lønner det seg å ha en plantekasse der blomstene skal være?

Er helt ny og uviten på dette, men skulle ønske jeg kunne pynte/starte graven før vinteren kommer.

Hvis du legger steiner rundt, pass på at de er flukt med resten av bakken, så det blir klippet ordentlig rundt. Klem til deg 🧡

Anonymkode: 88cfe...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kondolere. Kjøp selvvanningskasse til gravplass. Du må etterfylle, men ikke daglig. Evt bare gress rundt om det ikke er mulig å følge opp. Det er pent og rolig. Mye bedre enn visne blomster.

Anonymkode: 67d36...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...