Gå til innhold

Vet du om noen som hater deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hi her. 

Jeg tenkte på dette i dusjen i dag. Tror ikke jeg kjenner flere enn to personer som sterkt misliker meg. De misliker meg for ubetydelige ting. «Hat» er nok et for sterkt ord å bruke, I stand corrected.

Utenom det tenkte jeg på handlelista (må ha shampo) og at det er lenge siden jeg har sett ei barndomsvenninne. 

Så onanerte jeg i dusjen og ble avbrutt av noen nabobarn som ringte på døra når jeg endelig hadde huset helt for meg selv. 

Mye som skal tenkes på. Dette med hat opptar meg særs lite. Tenkte bare det kunne bli en underholdende tråd.

Er det ok for deg? 

Anonymkode: f950f...ac1

Hvis meningen var å vise hvor håpløst Sug Lut sitt spørsmål var, så klarte du glimrende å snu det negative fokuset på deg selv. 

Du fremstår jo helt teit.

Anonymkode: 0194c...231

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen i det virkelige liv. Tror derimot at mange misliker meg her. Tror ingen hater meg.. 🤨

Skrevet

Pappen til eldste hater meg. Men det lever vi fint med alle sammen 

Anonymkode: e79c2...7f5

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis meningen var å vise hvor håpløst Sug Lut sitt spørsmål var, så klarte du glimrende å snu det negative fokuset på deg selv. 

Du fremstår jo helt teit.

Anonymkode: 0194c...231

Å herregud, det stemmer da alldeles ikke! 

Anonymkode: 98a47...919

Skrevet

Må denne tråden også avspores?!

Anonymkode: d6597...598

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må denne tråden også avspores?!

Anonymkode: d6597...598

Selvsagt. Vi snakker DIB 

Skrevet

Jeg tror ikke noen hater meg, men jeg er livredd for å bli mislikt, avvist, dømt, sett ned på. Så jeg holder meg i bakgrunnen, holder meg til de jeg vet liker meg, blir ikke ordentlig kjent med nye før jeg er helt sikker på å bli likt. (har en diagnose og jobber med det)

Men jeg har uansett inntrykk av at folk er gode på å skjule ting.

Har du noen gang smilt, hilst og oppført deg bra mot en du misliker? Det har vi vel alle, så å vite 100% hvem som liker/ikke liker deg er vanskelig...

Anonymkode: db264...dc1

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Vet at mange snakker om meg bak min rygg og at det går endel rykter. Jeg mistenker det er fordi vi ikke er helt A4 og tjener veldig godt. Vi er snille og ordentlige folk, men tror vi er lette å sladre om. Det lever jeg helt fint med.

Anonymkode: a071e...43a

Skrevet

Nei... ikke hater, men i jobbsammenheng vet jeg det er noen som ikke liker meg så godt. Jeg på en typisk kvinnedominert arbeidsplass og sier ifra hvis det er noe som bør endres etter noen år. Alt trenger ikke å være som det har vært, nyere forskning og tiden forandrer seg. Og det er vanskelig for noen. Jeg er på utkikk etter ny jobb, og vet det er noen som er veldig glad for det.

Anonymkode: c8b66...510

Skrevet

Jeg kommer overens med alle jeg møter på min vei, men min søster har lagt meg for hat. Ikke vil hun si hvorfor engang. Vært slik i 15 år. Midt inni denne perioden der så var vi gode venner til hun plutselig sa :" Jeg har vært skikkelig sur på deg i 4 år !" Jeg skjønner ingenting. Vi blir gode venner igjen, også får jeg høre fra familien dagen etter at hun er sur og lei seg. 

Jeg er nokså konfliktsky, og hater at andre er sure på meg. Så det skjer jo så og si aldri at noen er det. Men dette er slitsomt ! At hun slenger dritt om meg til andre, og så skjønner jeg ikke hva jeg har gjort galt engang. Prøver å leve normalt, men det dukker opp i tankene av og til for det. 😔

Anonymkode: 226c6...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...