Gå til innhold

Vet du om noen som hater deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det noen som hater deg? Er det din feil, eller den andre partens feil?

Anonymkode: f950f...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hater ikke meg personlig, men det jeg gjør i jobben min. 

Ingen sin feil altså. Bare sånn livet er. 

Anonymkode: d66c5...216

Skrevet

Nei, det ville overrasket meg veldig.

Anonymkode: da383...abd

Skrevet

Ja. Min «far». Fordi jeg ikke danser etter hans psykotiske pipe. 

Anonymkode: 94a8d...61c

Skrevet

Ja, min eksmann som sitter i fengsel etter å ha prøvd å drepe meg. Han liker nok dårlig at jeg overlevde, og faktisk har det bra til tross for alt han har gjort  mot meg.

Anonymkode: 90012...4f4

Skrevet

Tja, har en kollega som ikke er som glad i meg. Er fordi flere satte foten ned, og jeg kuttet henne helt ut. Heldigvis ble hun flyttet.

Anonymkode: 2e14d...3f0

Skrevet

Å jada, men det lever jeg godt med. Det bryr meg ikke. 

Anonymkode: d4f7e...bcc

Skrevet

Hater tror jeg ikke. Men mange som misliker meg

Anonymkode: 81445...8d0

Skrevet

Eksmannen. Uvisst hvorfor. Jeg har aldri gjort ham noe eller vært vanskelig over for ham i forhold til barna etter skilsmissen f eks. Tror muligvis han føler seg underlegen og det på en eller annen måte skal være min skyld. Slitsomt og vont i hverdagen, når han snakker meg ned overfor barna (og andre) og finner måte å "straffe" meg på. 

Anonymkode: 79642...b3a

Skrevet

Er det sånt dere går rundt og tenker på, altså? At noen "hater" dere? At noen "liker deg ikke"? Jeg ser det stadig i tråder her - "venninna til den nye dama hans liker meg ikke", "jeg er redd naboen skal melde meg til barnevernet for jeg er sikker på at han hater meg fordi jeg ba ham ha hunden i bånd" - ja, på det nivået. Hvorfor ble dere sånn? Hvor skjøre fundament har dere hatt i livet som lar denslags tanker ta så stor plass?

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Er det sånt dere går rundt og tenker på, altså? At noen "hater" dere? At noen "liker deg ikke"? Jeg ser det stadig i tråder her - "venninna til den nye dama hans liker meg ikke", "jeg er redd naboen skal melde meg til barnevernet for jeg er sikker på at han hater meg fordi jeg ba ham ha hunden i bånd" - ja, på det nivået. Hvorfor ble dere sånn? Hvor skjøre fundament har dere hatt i livet som lar denslags tanker ta så stor plass?

Hvem har sagt at dette tar stor plass i livet vårt?

Jeg har i dag svart på tråder om saus til fiskekaker, iPad i skolen, kollegaer som ikke er interessert i konfirmasjon og blendahvite skoler. 

Ingenting av dette tar stor plass i livet mitt. I likhet med deg (?) er jeg her inne for underholdningens skyld. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet om tre som hater meg. Nr en har en lang liste over alle hen hater og skal hevne seg på (så jeg tar det ikke personlig, bare prøver å styre unna galskapen), nummer to er vel gjensidig hat, og nummer tre hater meg på bakgrunn av veldig skjev fremstilling av noe fortalt hen av en annen person. Er nok også noen som misliker meg, men det er enda litt flere som liker meg middels eller godt (tror jeg). Bryr meg om hva dem jeg er glad i mener om meg.

Anonymkode: d6597...598

Skrevet
11 minutter siden, sug lut skrev:

At man er klar over det, betyr ikke at det er noe man går rundt og tenker på i det daglige.

Anonymkode: d6597...598

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem har sagt at dette tar stor plass i livet vårt?

Jeg har i dag svart på tråder om saus til fiskekaker, iPad i skolen, kollegaer som ikke er interessert i konfirmasjon og blendahvite skoler. 

Ingenting av dette tar stor plass i livet mitt. I likhet med deg (?) er jeg her inne for underholdningens skyld. 

Hat er en ekstrem følelse. Det er et stykke unna fiskekaker. Jeg tror ikke noe på at folk som driver og administrerer hat - eget og andres - gjør det uten at det tar plass.

Skrevet
14 minutter siden, sug lut skrev:

Hat er en ekstrem følelse. Det er et stykke unna fiskekaker. Jeg tror ikke noe på at folk som driver og administrerer hat - eget og andres - gjør det uten at det tar plass.

Neivel. Deg om det. Interessant at du mener du vet bedre hva som opptar meg enn jeg gjør selv...

Skrevet

Ja et par hater meg, de vet det bare ikke. Men hadde de vist hva jeg vet hadde de hatet meg.

Anonymkode: 14b88...f45

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor? 

Anonymkode: 8bed1...9c6

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja et par hater meg, de vet det bare ikke. Men hadde de vist hva jeg vet hadde de hatet meg.

Anonymkode: 14b88...f45

Hva vet du? Fortell! 

Anonymkode: 8bed1...9c6

Skrevet

Ja, naboen... fordi jeg meldte dem til barnevernet. 🙈

Anonymkode: bf792...735

Skrevet

Trur ingen hater meg, har aldri gitt noen grunn til det ;) men kan være de som ikke er veldig begeistra for meg, grunnet kjemi o.l.

Anonymkode: 8c84d...069

Skrevet

Jepp. En kollega har lagt meg for hat, og har gjort alt h*n kan for å ødelegge for meg, både sosialt og faglig på jobb. Mistenker misunnelse, men det må ligge noe psykisk sykdom i grunn, for det er helt ekstreme greier. Heldigvis har jeg klart å beholde roen, og opptrådt profesjonelt, og bare vært hyggelig, mens h*n har kommet på kant med en del andre kollegaer i tillegg. Nå står jeg igjen med respekt, mens h*n står i fare for å miste jobben.

Anonymkode: 9cb25...44b

Skrevet

De aller fleste er kun likegyldige til meg.. 😐

Anonymkode: 1852d...6e8

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Her er jeg enig. Mislike, er noe alle kan. Men hate? Hat, er voldsomt. 

Det må ta mye ressurser og energi fra alle parter som bærer det med seg.

Anonymkode: 0194c...231

Skrevet

Hat er et sterkt ord, jeg vet ikke om noen hater meg, tror ikke noen har grunn til det, men jeg hater noen, og det er en vond og "stor" følelse.. Jeg jobber aktivt, også med hjelp av psykolog, for å klare å slippe det og gå videre, men det er som sagt en stor ting. Og en unødvendig ting, fullstendig bortkastet faktisk! Jeg har nok god grunn, men det er faktisk bare meg det går utover, dessverre.

Anonymkode: a77f4...51b

Skrevet
2 timer siden, sug lut skrev:

Hi her. 

Jeg tenkte på dette i dusjen i dag. Tror ikke jeg kjenner flere enn to personer som sterkt misliker meg. De misliker meg for ubetydelige ting. «Hat» er nok et for sterkt ord å bruke, I stand corrected.

Utenom det tenkte jeg på handlelista (må ha shampo) og at det er lenge siden jeg har sett ei barndomsvenninne. 

Så onanerte jeg i dusjen og ble avbrutt av noen nabobarn som ringte på døra når jeg endelig hadde huset helt for meg selv. 

Mye som skal tenkes på. Dette med hat opptar meg særs lite. Tenkte bare det kunne bli en underholdende tråd.

Er det ok for deg? 

Anonymkode: f950f...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...