Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #26 Skrevet 11. september 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor leser du at det er min elev? Anonymkode: 830b0...129 Ikke prøv å ro deg unna😊 Jeg snakker generelt: hvorfor mener du at det er foreldrenes ansvar å lære ungene det de egentlig skulle lært på skolen? Det er jo det du sier når du oppfordrer foreldre til å leie inn profesjonell hjelp for å få til leksene. Det er ditt ansvar som lærer å lære dem det de trenger å kunne. Ikke skyv ansvaret over på foreldrene. Anonymkode: 54a3e...d38
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #27 Skrevet 11. september 2018 Veldig bra at hun ser at barnet trenger hjelp Anonymkode: a462b...5b3
Kristoffer76 Skrevet 22. oktober 2018 #28 Skrevet 22. oktober 2018 Har selv god erfaring med å få hjelp av et firma. Det er noe med at barna alltid slår seg vrange og blir utålmodige når foreldrene skal hjelpe, mens hvis noen andre kommer jobber de konsentrert og fokusert... Har brukt et firma nå i 1,5 år og er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #29 Skrevet 22. oktober 2018 6 minutter siden, Kristoffer76 skrev: Har selv god erfaring med å få hjelp av et firma. Det er noe med at barna alltid slår seg vrange og blir utålmodige når foreldrene skal hjelpe, mens hvis noen andre kommer jobber de konsentrert og fokusert... Har brukt et firma nå i 1,5 år og er veldig fornøyd. Hvilket firma brukte du? Ser det er mange å velge mellom, og end el virker useriøse! Anonymkode: 9aa57...032
Kristoffer76 Skrevet 22. oktober 2018 #30 Skrevet 22. oktober 2018 (endret) 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilket firma brukte du? Ser det er mange å velge mellom, og end el virker useriøse! Anonymkode: 9aa57...032 Ja prøvde mange forskjellige, Mentor var flinke men læreren var litt slapp. Så ble til slutt Learning Link: www.learnlink.no Endret 22. oktober 2018 av Kristoffer76
Mostly Harmless Skrevet 22. oktober 2018 #31 Skrevet 22. oktober 2018 På 11.9.2018 den 7.10, Anonym bruker skrev: Nei. Jeg er en lærer som er drittlei foreldre som ikke tar skolen på alvor. En 3.klassing får heller ikke så mye lekser at dette skal være nødvendig. Anonymkode: 830b0...129 Jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom å ikke ta skolen på alvor, og å betale for ekstra undervisningshjelp du mener er unødvendig. Det kan jo være at dette er foreldre som er for ambisiøse på barnets vegne, og han egentlig klarer seg godt nok, men de tar da skolen (etter opplæringsplikten) i aller høyeste grad på alvor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå