Gå til innhold

Hva synes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor leser du at det er min elev? 

Anonymkode: 830b0...129

Ikke prøv å ro deg unna😊 Jeg snakker generelt: hvorfor mener du at det er foreldrenes ansvar å lære ungene det de egentlig skulle lært på skolen? Det er jo det du sier når du oppfordrer foreldre til å leie inn profesjonell hjelp for å få til leksene.

Det er ditt ansvar som lærer å lære dem det de trenger å kunne. Ikke skyv ansvaret over på foreldrene.

Anonymkode: 54a3e...d38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra at hun ser at barnet trenger hjelp

Anonymkode: a462b...5b3

  • 1 måned senere...
Skrevet

Har selv god erfaring med å få hjelp av et firma. Det er noe med at barna alltid slår seg vrange og blir utålmodige når foreldrene skal hjelpe, mens hvis noen andre kommer jobber de konsentrert og fokusert... Har brukt et firma nå i 1,5 år og er veldig fornøyd. 

Skrevet
6 minutter siden, Kristoffer76 skrev:

Har selv god erfaring med å få hjelp av et firma. Det er noe med at barna alltid slår seg vrange og blir utålmodige når foreldrene skal hjelpe, mens hvis noen andre kommer jobber de konsentrert og fokusert... Har brukt et firma nå i 1,5 år og er veldig fornøyd. 

Hvilket firma brukte du? Ser det er mange å velge mellom, og end el virker useriøse!

Anonymkode: 9aa57...032

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilket firma brukte du? Ser det er mange å velge mellom, og end el virker useriøse!

Anonymkode: 9aa57...032

Ja prøvde mange forskjellige, Mentor var flinke men læreren var litt slapp. Så ble til slutt Learning Link: www.learnlink.no

Endret av Kristoffer76
Skrevet
På 11.9.2018 den 7.10, Anonym bruker skrev:

Nei. Jeg er en lærer som er drittlei foreldre som ikke tar skolen på alvor. En 3.klassing får heller ikke så mye lekser at dette skal være nødvendig.

Anonymkode: 830b0...129

Jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom å ikke ta skolen på alvor, og å betale for ekstra undervisningshjelp du mener er unødvendig. Det kan jo være at dette er foreldre som er for ambisiøse på barnets vegne, og han egentlig klarer seg godt nok, men de tar da skolen (etter opplæringsplikten) i aller høyeste grad på alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...