Gå til innhold

Hva feiler det dere da, damer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lavt stoffskifte 

Plantar facilitt

Anonymkode: 1fe5c...a5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forkjølet.

sliter med angst 

har vondt i ryggen akkurat nå

Anonymkode: b2f1d...1a8

Skrevet

Struma, Schizofreni, tilbakevendende depresjoner, spiseforstyrrelse, angst, pollenallergi, cøliaki, anstrengelsesastma, dårlige knær etter mange år med håndball, eksem på hendene, brokk i mellomgulvet, herpes som kommer og går og for øyeblikket forkjølt og har UVI. 

Har det bra likevel :)

Anonymkode: e3155...93c

Skrevet

Musearm (håndledd og albu), kneoperert 4 ganger (men likevel hovne og vonde knær bare jeg går ned en trapp), høyt stoffskifte (men likevel overvektig), insomni og seborreisk eksem. 

Anonymkode: 1dd15...43f

Skrevet

Jeg har aids og gonore, herpes 1 og 2 og 3 - men jeg lever 🙌🙌🙌

Neida, har litt vondt i ryggen og gått over til progressive linser, men anser meg selv som snart 50 og helt frisk 🙏

Anonymkode: b5261...482

Skrevet

Er superforkjøla akkurat nå, men stort sett frisk som en fisk! .... utenpå 😂 Inni har jeg gallestein og migrene (få anfall for tiden heldigvis), kronisk stiv i skulder og nakke. Ellers mistenker jeg egentlig at jeg har en mild form for fibromyalgi, så har en del vondter, men lever i fornektelse inntil videre, så har ingen diagnose. 

Anonymkode: c8354...22b

Skrevet

Ingenting. Heldigvis.

Anonymkode: 11323...78a

Skrevet

Kaller meg frisk og er i full jobb. 

Har følgende:

Plantar fasciitt

Senebetennelse i begge håndledd og begge albueledd

Nerveskade i begge albuer

Hypermobile ledd

Migrene

Øresus (permanent hyling på begge sider)

Nedsatt hørsel (apparater)

Kronisk ryggvondt

Tørre øyne, munn og mus

Sopp, oftere enn ikke

Ukentlig stresshodepine

Overvekt

Nærsynt

Anonymkode: 84245...5f9

Skrevet

Kronisk migrene med anfall opptil 5 dager i dager i uka, astma, allergi og lavt stoffskifte. Noe som har gjort meg arbeidsufør :( i

Anonymkode: 53811...b0b

Skrevet

Astma og inkontinens. 

Men jeg er jo frisk som en fisk ellers så føler ikke jeg egentlig har noe å klage over. 

Anonymkode: d93a0...785

Skrevet

tja.. har aldri ramset opp, men skal vi se..

fibriomyalgi 🙃

skiveprolaps i nakken ( med 1,7 cm skiveprolaps i c5 så ønsker legen å operere, men pga nærliggende nerver så tørr jeg ikke)

2 prolapser i ryggen (legen ønsker å operere der også, men nei takk)

migrene ( anfall 2-10 ganger pr mnd)

isjias 

sudden deafnes ( hørselen forsvant plutselig på ene øret noen år siden, så har nå cross apparat- men plages konstant med øresus)

tennisalbuer med ofte betennelser som starter i albuen og ender i håndleddene og skuldrene

allergi ( alt som kryper og går med pels og alt som vokser ute)

Ingen eggeløsning på 18 år så våre barn er IVF ( har aldri mensen, men greit nå når vi er ferdig med å få barn)

ofte betennelse i knærne pga slitasje..

lesebriller og databriller er et must.. 🤣

og sikker mer jeg ikke husker for øyeblikket da kroppen er ganske bra nå. 😁

Jobber 2 jobber hvor den ene er 100% og den andre er 30 % så jeg kan ikke klage. Så lenge kroppen orker så er det beste jeg kan gjøre er å fortsette å jobbe. :) kroppen gir opp hvis jeg har for mange dager fri på rappen.. 

 

 

Anonymkode: 67a77...d06

Skrevet

Kjære vene. Denne tråden er jo verre en kaffeslabraset til bestemor og venninnene hennes...

Anonymkode: a6b67...bda

Skrevet

Ingen verdens ting!! Jeg vet at jeg er heldig, kombinert med at jeg tar godt vare på kroppen min. Jevnlig trening og aktivitet, balansert med god søvn, hvile og lite stress, et kosthold fylt med byggesteiner og gode forhold til familien, en jobb og hverdag jeg trives med, generelt godt humør og en god dose barnslighet. 

Jeg er fornøyd med meg selv som jeg er, med alle mine feil og mangler. 

Anonymkode: 561ab...69e

Skrevet

Noe så fint som Scneiderian Papiloma

Anonymkode: b697e...b10

Skrevet

Hjerte/kar sykdom 

migrene

astma /allergi

prolaps i ryggen

gikt og atter gikt

men klarer meg fint likevel

akkurat nå har jeg influensa og feber

Anonymkode: df9e2...310

Skrevet

Har begynt å slite litt med psyken etter å ha vært gjennom veldig mye.Jeg ble mobbet i barndommen.Jeg har mistet min mor,mistet min far,slitt med ufrivillig barnløshet og har nettopp hatt kreft.Sånn som det er nå;er jeg bare glad at jeg lever😊

Anonymkode: 8795f...d79

Skrevet

Scoliose. Men har ingen plager med det, men kunne ikke være i Forsvaret 😞

Anonymkode: 2a369...132

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...