Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #26 Skrevet 10. september 2018 Lavt stoffskifte Plantar facilitt Anonymkode: 1fe5c...a5b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #27 Skrevet 10. september 2018 Er forkjølet. sliter med angst har vondt i ryggen akkurat nå Anonymkode: b2f1d...1a8
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #28 Skrevet 10. september 2018 Struma, Schizofreni, tilbakevendende depresjoner, spiseforstyrrelse, angst, pollenallergi, cøliaki, anstrengelsesastma, dårlige knær etter mange år med håndball, eksem på hendene, brokk i mellomgulvet, herpes som kommer og går og for øyeblikket forkjølt og har UVI. Har det bra likevel Anonymkode: e3155...93c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #29 Skrevet 10. september 2018 Musearm (håndledd og albu), kneoperert 4 ganger (men likevel hovne og vonde knær bare jeg går ned en trapp), høyt stoffskifte (men likevel overvektig), insomni og seborreisk eksem. Anonymkode: 1dd15...43f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #30 Skrevet 10. september 2018 Jeg har aids og gonore, herpes 1 og 2 og 3 - men jeg lever 🙌🙌🙌 Neida, har litt vondt i ryggen og gått over til progressive linser, men anser meg selv som snart 50 og helt frisk 🙏 Anonymkode: b5261...482
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #31 Skrevet 10. september 2018 Er superforkjøla akkurat nå, men stort sett frisk som en fisk! .... utenpå 😂 Inni har jeg gallestein og migrene (få anfall for tiden heldigvis), kronisk stiv i skulder og nakke. Ellers mistenker jeg egentlig at jeg har en mild form for fibromyalgi, så har en del vondter, men lever i fornektelse inntil videre, så har ingen diagnose. Anonymkode: c8354...22b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #32 Skrevet 10. september 2018 Ingenting. Heldigvis. Anonymkode: 11323...78a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #33 Skrevet 10. september 2018 Kaller meg frisk og er i full jobb. Har følgende: Plantar fasciitt Senebetennelse i begge håndledd og begge albueledd Nerveskade i begge albuer Hypermobile ledd Migrene Øresus (permanent hyling på begge sider) Nedsatt hørsel (apparater) Kronisk ryggvondt Tørre øyne, munn og mus Sopp, oftere enn ikke Ukentlig stresshodepine Overvekt Nærsynt Anonymkode: 84245...5f9
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #34 Skrevet 10. september 2018 Kronisk migrene med anfall opptil 5 dager i dager i uka, astma, allergi og lavt stoffskifte. Noe som har gjort meg arbeidsufør i Anonymkode: 53811...b0b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #35 Skrevet 10. september 2018 Astma og inkontinens. Men jeg er jo frisk som en fisk ellers så føler ikke jeg egentlig har noe å klage over. Anonymkode: d93a0...785
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #36 Skrevet 10. september 2018 tja.. har aldri ramset opp, men skal vi se.. fibriomyalgi 🙃 skiveprolaps i nakken ( med 1,7 cm skiveprolaps i c5 så ønsker legen å operere, men pga nærliggende nerver så tørr jeg ikke) 2 prolapser i ryggen (legen ønsker å operere der også, men nei takk) migrene ( anfall 2-10 ganger pr mnd) isjias sudden deafnes ( hørselen forsvant plutselig på ene øret noen år siden, så har nå cross apparat- men plages konstant med øresus) tennisalbuer med ofte betennelser som starter i albuen og ender i håndleddene og skuldrene allergi ( alt som kryper og går med pels og alt som vokser ute) Ingen eggeløsning på 18 år så våre barn er IVF ( har aldri mensen, men greit nå når vi er ferdig med å få barn) ofte betennelse i knærne pga slitasje.. lesebriller og databriller er et must.. 🤣 og sikker mer jeg ikke husker for øyeblikket da kroppen er ganske bra nå. 😁 Jobber 2 jobber hvor den ene er 100% og den andre er 30 % så jeg kan ikke klage. Så lenge kroppen orker så er det beste jeg kan gjøre er å fortsette å jobbe. kroppen gir opp hvis jeg har for mange dager fri på rappen.. Anonymkode: 67a77...d06
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #37 Skrevet 10. september 2018 Kjære vene. Denne tråden er jo verre en kaffeslabraset til bestemor og venninnene hennes... Anonymkode: a6b67...bda
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #38 Skrevet 10. september 2018 Ingen verdens ting!! Jeg vet at jeg er heldig, kombinert med at jeg tar godt vare på kroppen min. Jevnlig trening og aktivitet, balansert med god søvn, hvile og lite stress, et kosthold fylt med byggesteiner og gode forhold til familien, en jobb og hverdag jeg trives med, generelt godt humør og en god dose barnslighet. Jeg er fornøyd med meg selv som jeg er, med alle mine feil og mangler. Anonymkode: 561ab...69e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #39 Skrevet 10. september 2018 Noe så fint som Scneiderian Papiloma Anonymkode: b697e...b10
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #40 Skrevet 10. september 2018 Hjerte/kar sykdom migrene astma /allergi prolaps i ryggen gikt og atter gikt men klarer meg fint likevel akkurat nå har jeg influensa og feber Anonymkode: df9e2...310
Frulakris Skrevet 10. september 2018 #41 Skrevet 10. september 2018 Jeg har gangsperr etter gårsdagens trening
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #42 Skrevet 11. september 2018 Har begynt å slite litt med psyken etter å ha vært gjennom veldig mye.Jeg ble mobbet i barndommen.Jeg har mistet min mor,mistet min far,slitt med ufrivillig barnløshet og har nettopp hatt kreft.Sånn som det er nå;er jeg bare glad at jeg lever😊 Anonymkode: 8795f...d79
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #43 Skrevet 11. september 2018 Ptsd. Anonymkode: fa169...edc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #44 Skrevet 11. september 2018 Scoliose. Men har ingen plager med det, men kunne ikke være i Forsvaret 😞 Anonymkode: 2a369...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå