Gå til innhold

Hva feiler det dere da, damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg Ulcerøs Colitt, hoftedysplasi og kronisk soppinfeksjon sørpå. I tillegg er jeg forkjøla, og i går slo jeg tåa så neglen kommer til å falle av.

Dere da?

Anonymkode: 88bd2...48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en dårlig ankel. Men later som om den er helt fin og gjør alt jeg ville gjort som om den var helt fin. Har diverse småskader og endel kuler/blåmerker av ulike størrelser. Driver med kontaktsport og er i overkant ivrig og engasjert. Har høy smerteterskel så det plager meg ikke veldig.

Har hatt andre forbigående plager opp igjennom årene. Noen mer akutte enn andre. Er for tiden helt frisk og håper det holder seg sånn.

Eneste som plager meg er lite søvn og tidsklemma.

Anonymkode: d6e8a...d55

Skrevet

Dårlige knær etter mange års trening, lite å gjøre med så da må trening legges om

Rygg som knaker jevnlig, men fikses med trening og ibux

Ellers feiler det meg ingenting, men jeg begynner å få utilstrekkelig lange armer - alderen krever lesebriller, neste er vel progressive briller... :D .

Anonymkode: 05b21...022

Skrevet

musearm, sitter og masserer og gnir på underarmen hele dagen. Manuell terapeut har gitt meg øvelser, men gjør jeg dem...?

Anonymkode: 637d9...62d

Skrevet

Kronisk hodepine pga ulykke for mange år siden,  mulig det endelig kan bedres med oprasjon nå etter 20år. Kjenner jeg er litt spent, men har ikke de høyeste forhåpninger. Fungerer i hverdagen, så går greit om det ikke gir resultatet legene ønsker. For øyeblikket trenger jeg mer fett på kroppen, har ulike skallevanker siden jeg er for tynn. Sliter med å få det på meg, men det går i riktig rettning hvetfall. Så da vil skallevankene forsvinne etterrhvert som kiloene kommer på. 

Anonymkode: f0d02...7cb

Skrevet

Prolaps i korsryggen. Venter på operasjon og satser på å være fit for fight igjen etter den 😁

Anonymkode: 23585...71c

Skrevet

Hjertefeil og ME, begge deler oppstått og oppdaget i voksen alder (etter at jeg fikk barn).

Skal hjerteopereres snart og er spent på utfallet, kanskje noe av energien kommer tilbake....

Anonymkode: 57a59...59d

Skrevet

Tørre øyne, spiserørsbrokk, øresus og vond skulder. Regner meg som frisk, likevel, da.

Anonymkode: 33841...39e

Skrevet

Kronisk svimmelhet (de kaller det virus på balansenerven). Regner meg ikke som syk av den grunn, men det sliter på i dårlige perioder.

Anonymkode: 247b3...9bc

Skrevet

Frisk som en fisk🐠

Anonymkode: 20c33...c2c

Skrevet

Øresus, migrene, vonde hofter, knær og bein generelt. Sliten, lite energi. 

Men kaller meg frisk. 😃

Anonymkode: 7469a...c70

Skrevet

Er frisk. Men hvis jeg tenker etter, har jeg jo en skulder som har vært litt vond i mange år, er kronisk sliten, har litt dårlige knær og litt psykisk smårusk. Best å ikke tenke så nøye etter. 

Anonymkode: 878e0...156

Skrevet

* Medfødt dårlig hørsel (ikke helt døv, bruker apparat) 

* Kraftig tinnitus, både sus og ul 

* Lavt stoffskifte

* Metabolsk syndrom, insulinresistens

* Plantar fasciit 

* Engstelig Unnvikende personlighetsforstyrrelse

* Tidvis trekk fra Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse, ikke nok score for å ha diagnosen i sin helhet

* perioder med depresjon 

* søvnforstyrrelse (sovner med medisin) 

* herpes 2

* ofte soppinfeksjon

* ofte urinveisinfeksjon

Anonymkode: 129f0...e34

Skrevet

Sliter med bekkenet nå i graviditeten, men ellers er det bra!

Anonymkode: e9ed8...288

Skrevet

Migrene, men får det max 2-3 ganger i året. 

Skrevet

Cøliaki og SLE.. Kjedelig begge deler. Men er fullt fungerende med både barn og jobb. 

Anonymkode: c0941...86f

Skrevet

Jeg har alltid regnet meg selv som så frisk. Ble aldri syk.

Men nå har jeg både autoimmun kronisk sykdom, en økende følelse av angst og tinnitus. Det suger balle, for å si det mildt.

Anonymkode: 304e7...84e

Skrevet

Nærsynt, tinnitus, ekstrem PMS. Akkurat nå skikkelig forkjøla.

Anonymkode: b408d...7c7

Skrevet

Ja, nei, jeg er frisk jeg og, selv med UC og hoftedysplasi. 100% jobb og full fart. Er bare litt plagsomt og irriterende. 

HI

Anonymkode: 88bd2...48e

Skrevet

Cøliaki, migrene, pollenallergi, depresjon.

Og akkurat nå spiserørsbetennelse.

Anonymkode: 8032b...b0b

Skrevet

Ingenting😊 Har litt dårlige tenner, så brukt j... mye penger på dem de siste årene. Ellers ingenting å klage over😊

Anonymkode: a0206...661

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

musearm, sitter og masserer og gnir på underarmen hele dagen. Manuell terapeut har gitt meg øvelser, men gjør jeg dem...?

Anonymkode: 637d9...62d

Hvorfor ikke gå over til rullemus?

Anonymkode: 023d5...a4f

Skrevet

Forkalkninger i ryggen. Astma. Utmattelses syndrom etter annen sykdom (som jeg nå er frisk av) Ellers er livet bra altså. 😊

Anonymkode: 6c757...42b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...