Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #26 Skrevet 8. september 2018 De fleste dialekter kan være fine, for hvis jeg liker en person blir dialekta automatisk fin. Jeg er fra Nordland , men har bodd i Tromsø i 11 år og bor nå i Oslo. Synes Oslodialekta er ok, men litt platt. Favorittdialekta mi er den jeg har selv 😂 Ikke objektiv nei. Verste dialekta er Gudbrandsdalen Anonymkode: d5fda...f26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå