Gå til innhold

Hoppe til en sikker død..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at man har så sinnsyk med panikk og adrenalin i kroppen at man faktisk ikke vet hva man gjør før man er komt til himmelrike 

Anonymkode: 20aff...281

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sett det samme som deg. Dette er ikke overdrevent nei. Husker en familie var helt fortvilet over at folk trodde at sønnen deres hadde hoppet. De avviste dette blankt . De ble faktisk hetset pga dette. At det bildet måtte være denne sønnen som hoppet . At det var skam. 

Anonymkode: 6159f...4ad

Det må være forferdelig for familiene og bli fortalt at en av deres kjære hoppet ut av tårnet.. og enda verre at de omkomne blir stemplet som en skam.. Men amerikanere er på mange måter et uvanlig folkeslag, ingen skal være større og sterkere enn usa og alle amerikanere skal være store og tøffe.. jeg husker i ettertiden av terrorangrepet i 2001 så ble brann og politifolkene sammen med passasjerene på united 93 hyllet som helter, mens pilotene og passasjerene på de andre flyene som var involvert i angrepet ble stemplet som pyser og at de ikke var "ekte" amerikanere.. osv. Kona til en av pilotene på et av flyene som ble kapret har flere ganger gått i media og fortalt historien om hvordan hun og barna hennes har blitt uglesett på i flere år etter terrorangrepet fordi at mannen hennes ble overmannet av terroristene.. det sier litt om hvor hjerteløse amerikanere kan være ovenfor sitt eget folk, men hun fortalte også at de hadde fått massiv støtte.

Anonymkode: 135a1...788

Skrevet

Tvillingtårnangrepet var Guds verk. Han utsletter de ikke-troende.

Anonymkode: 46abc...6ba

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tvillingtårnangrepet var Guds verk. Han utsletter de ikke-troende.

Anonymkode: 46abc...6ba

Gå å legg deg, ditt troll.

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror at man har så sinnsyk med panikk og adrenalin i kroppen at man faktisk ikke vet hva man gjør før man er komt til himmelrike 

Anonymkode: 20aff...281

Ja, det er vanskelig og ta innover seg hvor stresset og fylt med panikk de må ha vært.. likevel så klarer jeg ikke og forstå hva som fikk de til og frivillig hoppe fra 200 eller 300 meter.. men jeg tror også at ingen av oss kan si hvordan vi ville agert i en lignende situasjon.

Skrevet

Fant en gammel avisartikkel som sier at amerikanerne ønsker og "glemme" de som hoppet eller falt ut av world trade center. www.dailymail.co.uk/news/article-2035720/9-11-jumpers-America-wants-forget-victims-fell-Twin-Towers.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...