Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 (endret) Helt siden terrorangrepet 9/11 så har jeg ofte tenkt på hva det er som fikk noen til og hoppe fra tårnene.. jeg mener til en sikker død og hvor jævlig det må ha vært.. jeg har ofte hatt mareritt om hopperne fra 9/11. Hva kan få noen til og hoppe til en sikker død? jeg har ofte tenkt hva jeg hadde gjort i en slik situasjon.. men at det var så jævlig at mange valgt og hoppe fra tårnene er tragisk og skremmende. Anonymkode: 135a1...788 Innlegget er ryddet for støtende innhold foreldreforum ikke vil assosieres med. Hanne Mari, forumansvarlig Endret 3. september 2018 av HanneMari Egmont
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Vet du, jeg synes ikke du skal spre slike bilder. Man hopper hvis døden er enda sikrere eller mer forferdelig om man ikke gjør det. Anonymkode: 44c74...fd7
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vet du, jeg synes ikke du skal spre slike bilder. Man hopper hvis døden er enda sikrere eller mer forferdelig om man ikke gjør det. Anonymkode: 44c74...fd7 Jeg vet at det er forferdelige bilder.. men bildet av mennesker som hoppet ut fra tårnene i aviser og på TV etter 9/11 er noen som jeg ikke klarer og glemme.. Jeg har vanskelig for og forstå at situasjonen var så jævlig at "vanlige" mennesker valgte og hoppe i døden.. Anonymkode: 135a1...788
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 Mange valgte da å hoppe i døden fordi det var bedre enn å bli brent levende... du må huske at mange etasjer av WTC sto i full fyr. Så.. en rask, sikker død vs.brenne til døde?... Anonymkode: fc328...f36
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vanskelig for og forstå at situasjonen var så jævlig at "vanlige" mennesker valgte og hoppe i døden.. Anonymkode: 135a1...788 Du har vanskelig for å forstå at situasjonen var så jævlig...? Er du seriøs?? 🙄 Anonymkode: b6623...9d0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Deg igjen??? Ta deg en tur til psykologen din i stedet for plage oss med psykdommen din. Anonymkode: 93d29...1c7
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet at det er forferdelige bilder.. men bildet av mennesker som hoppet ut fra tårnene i aviser og på TV etter 9/11 er noen som jeg ikke klarer og glemme.. Jeg har vanskelig for og forstå at situasjonen var så jævlig at "vanlige" mennesker valgte og hoppe i døden.. Anonymkode: 135a1...788 Så siden du ikke klarer å glemme disse bildene, så synes du vi andre skulle få lide samme skjebne? Anonymkode: 068bc...55e
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet at det er forferdelige bilder.. men bildet av mennesker som hoppet ut fra tårnene i aviser og på TV etter 9/11 er noen som jeg ikke klarer og glemme.. Jeg har vanskelig for og forstå at situasjonen var så jævlig at "vanlige" mennesker valgte og hoppe i døden.. Anonymkode: 135a1...788 Veldig kjapt etter katastrofen ble tv-stasjonene enige om ikke å sende de bildene. Både av respekt for menneskene på bildene og av hensyn til pårørende. Jeg foreslår at du tar samme hensyn. Anonymkode: 44c74...fd7
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #9 Skrevet 3. september 2018 Du som bare måtte lage spørreundersøkelse av fatale billøp også? Mer du fascinert av død selv,eller på tanken av å fore andre med det? Anonymkode: 7af02...e70
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #10 Skrevet 3. september 2018 Moderatorer? Anonymkode: e37a4...615
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #11 Skrevet 3. september 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Moderatorer? Anonymkode: e37a4...615 Hvis du vil ha dette moderert, så rapporterer du innlegget. Du kan ikke forvente at moderatorene skal få lest alle innlegg i dette forumet. Anonymkode: b6623...9d0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #12 Skrevet 3. september 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet at det er forferdelige bilder.. men bildet av mennesker som hoppet ut fra tårnene i aviser og på TV etter 9/11 er noen som jeg ikke klarer og glemme.. Jeg har vanskelig for og forstå at situasjonen var så jævlig at "vanlige" mennesker valgte og hoppe i døden.. Anonymkode: 135a1...788 Situasjonen var nok absolutt så jævlig. Men enda jævligere er det at de som valgte å hoppe ble uthengt og sett på som svikere av det amerikanske folket. Ingen ville vedkjenne seg å være i familie med noen som tok livet sitt, selv i en slik presset situasjon. Det er helt grusomt. Anonymkode: 55f93...fea
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #13 Skrevet 3. september 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Situasjonen var nok absolutt så jævlig. Men enda jævligere er det at de som valgte å hoppe ble uthengt og sett på som svikere av det amerikanske folket. Ingen ville vedkjenne seg å være i familie med noen som tok livet sitt, selv i en slik presset situasjon. Det er helt grusomt. Anonymkode: 55f93...fea Nå overdriver du vel litt. Selv om du, i de sosiale medier og det kollektive føleriets tid, sikkert klarer å oppdrive en artikkel om noen som synes dette var skamfullt, tviler jeg på at vi snakker om noe større kollektiv traume. (9/11 i seg selv var selvsagt et slikt traume.) Men: "ansett som svikere av det amerikanske folket" som "ingen ville vedkjenne seg å være i familie med"? Anonymkode: c3938...69b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #14 Skrevet 3. september 2018 Meg rett over her, som mente en annen overdrev. Nå har jeg sett videoen som HI startet dette ballet med, og angrer på at jeg kommenterte i denne tråden. Dette vil jeg ikke være med på å bygge opp under. Kan ikke slette anonyme innleģg, ellers ville jeg gjort det. Anonymkode: c3938...69b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #15 Skrevet 3. september 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå overdriver du vel litt. Selv om du, i de sosiale medier og det kollektive føleriets tid, sikkert klarer å oppdrive en artikkel om noen som synes dette var skamfullt, tviler jeg på at vi snakker om noe større kollektiv traume. (9/11 i seg selv var selvsagt et slikt traume.) Men: "ansett som svikere av det amerikanske folket" som "ingen ville vedkjenne seg å være i familie med"? Anonymkode: c3938...69b Jeg har ikke aktivt søkt opp noe altså. Jeg leste en ganske stor artikkel(serie) om det i enten Aftenposten, innsikt eller på NRK for noen år tilbake. Det var ganske grusomt å lese. Og jo, det var faktisk skam om noen fikk vite at din kjære hadde valgt døden. Det var intervju med flere familier blant annet. Så ikke overdrevet nei. Anonymkode: 55f93...fea
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #16 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Meg rett over her, som mente en annen overdrev. Nå har jeg sett videoen som HI startet dette ballet med, og angrer på at jeg kommenterte i denne tråden. Dette vil jeg ikke være med på å bygge opp under. Kan ikke slette anonyme innleģg, ellers ville jeg gjort det. Anonymkode: c3938...69b Jeg har for øvrig absolutt ikke sett videoen som hi linker til. Det vil jeg ikke. Anonymkode: 55f93...fea
Eliseflisa Skrevet 3. september 2018 #17 Skrevet 3. september 2018 Jeg tror man alltid øyner ett håp, derfor velger man hoppe når flammene kommer bak ryggen. Så jeg tror de som hoppet håpet på et mirakel
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #18 Skrevet 3. september 2018 Det er et resultat av panikk og at det er vanskelig å tenke rasjonelt i en slik situasjon. Når man hopper fra en slik høyde er man ikke bevist når man når bakken, såsett er det en behagelig død. Spesielt når alternativet er å bli brent eller begravd levende. Anonymkode: ebe4e...995
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #19 Skrevet 3. september 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har vanskelig for å forstå at situasjonen var så jævlig...? Er du seriøs?? 🙄 Anonymkode: b6623...9d0 Nei, jeg forstår at situasjonen må ha vært ille, men at den var så jævlig at mange mennesker hoppet ut fra tårnene er vanskelig og ta innover seg. Anonymkode: 135a1...788
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #20 Skrevet 3. september 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Deg igjen??? Ta deg en tur til psykologen din i stedet for plage oss med psykdommen din. Anonymkode: 93d29...1c7 Jeg har ikke tidligere postet tråder om dette temaet. Jeg vet at dette er et sensitivt tema og det var overhodet ikke meningen og støte noen med den videoen som jeg la ut. Men det bildet av folk som hoppet ut av tårnene er noe som har plaget meg siden den dagen i 2001. Anonymkode: 135a1...788
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #21 Skrevet 3. september 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke tidligere postet tråder om dette temaet. Jeg vet at dette er et sensitivt tema og det var overhodet ikke meningen og støte noen med den videoen som jeg la ut. Men det bildet av folk som hoppet ut av tårnene er noe som har plaget meg siden den dagen i 2001. Anonymkode: 135a1...788 Slutt opp, alle her skjønner at det er den samme personen. Jeg lurer på hva du kommer med i morra Anonymkode: b6b2a...f44
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #22 Skrevet 3. september 2018 Jeez skaff hjelp Anonymkode: 4c7c0...8a2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #23 Skrevet 3. september 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke aktivt søkt opp noe altså. Jeg leste en ganske stor artikkel(serie) om det i enten Aftenposten, innsikt eller på NRK for noen år tilbake. Det var ganske grusomt å lese. Og jo, det var faktisk skam om noen fikk vite at din kjære hadde valgt døden. Det var intervju med flere familier blant annet. Så ikke overdrevet nei. Anonymkode: 55f93...fea Jeg har sett det samme som deg. Dette er ikke overdrevent nei. Husker en familie var helt fortvilet over at folk trodde at sønnen deres hadde hoppet. De avviste dette blankt . De ble faktisk hetset pga dette. At det bildet måtte være denne sønnen som hoppet . At det var skam. Anonymkode: 6159f...4ad
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #24 Skrevet 3. september 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke tidligere postet tråder om dette temaet. Jeg vet at dette er et sensitivt tema og det var overhodet ikke meningen og støte noen med den videoen som jeg la ut. Men det bildet av folk som hoppet ut av tårnene er noe som har plaget meg siden den dagen i 2001. Anonymkode: 135a1...788 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har sett det samme som deg. Dette er ikke overdrevent nei. Husker en familie var helt fortvilet over at folk trodde at sønnen deres hadde hoppet. De avviste dette blankt . De ble faktisk hetset pga dette. At det bildet måtte være denne sønnen som hoppet . At det var skam. Anonymkode: 6159f...4ad Da får du plage psykologen om dette. Ikke alle oss andre. 😔 Anonymkode: 6159f...4ad
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #25 Skrevet 3. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Slutt opp, alle her skjønner at det er den samme personen. Jeg lurer på hva du kommer med i morra Anonymkode: b6b2a...f44 Du er fri til og tro hva du vil, Men jeg har ikke postet noen tråder om dette temaet tidligere. Og om du sikter til personen som lagde flere tråder om hvor racerbilsjåfører døde så kan jeg konstatere at jeg er ikke den personen. Anonymkode: 135a1...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå