Gå til innhold

Invitasjon i bursdag. Muslimer.

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mudlimer kommer sjeldent i bursdsger da drt ikke er en del av dems religion. At de holder barns utenfor en viktig sosial arena dritet de i. Har flere muslimer i klassene til ungene,det er lit over det hele. Det er kun et unntak, og det er en muslimsk har norsk ektefelle.

Anonymkode: ec2a6...1cd

Dette er ikke min erfaring. Her sender de med barnet fiskepinner, eller vi serverer kyllingpølser. Ikke noe problem. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange religioner forbyr feiring av noe annet enn guden sin. Jeg hadde selv en venn på den alderen som ikke kunne komme til mine feiringer.

Anonymkode: 70fc7...b60

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ringte. Valgte å bare invitere hele familien på middag etter barnehagen en dag. De var veldig positive og hyggelige. Nevnte ikke bursdagen, kanskje de ombestemmer seg etter middagen. Da får vi snakket sammen i ro og fred og de får blitt kjent med oss og vårt hjem. 

HI

Anonymkode: 38345...bd4

Du er jo helt nydelig, jeg blir rett og slett glad! Jeg har også tatt den «vi serverer gjerne halal» -telefonen, og etter det kom barnet i alle bursdager. 😊

Anonymkode: 5473f...677

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ring og spør!

Det kommer mange muslimer i mine barns bursdager.

Anonymkode: 72d35...c2c

Samme her, de muslimske barna kommer alltid i bursdag. Null problem å kjøpe noen kyllingpølser og godteri uten gelatin. 

Siden de er gode venninner ville jeg ringt eller kanskje helst sendt melding (føles mindre påtrengende hvis de har andre årsaker enn maten). 

Anonymkode: 6642d...4fa

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror hun snakket generelt. Bare 15% av somalere jobber , for eks.

Anonymkode: ea616...178

Men det har jo ingenting i denne tråden å gjøre!

Anonymkode: b043a...c95

Skrevet

Muslimer feirer ofte ikke bursdager. Men du kan jo ringe og høre :)

Anonymkode: eaa51...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...