Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #26 Skrevet 1. september 2018 Nei. Som alltid er min største drøm å dø. Da hadde jeg blitt lykkelig. Anonymkode: d46bf...697
Polly-Esther Skrevet 1. september 2018 #27 Skrevet 1. september 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du noen gode råd på hvordan du klarer det😀? Jeg har også opplevd en del vondt i livet mitt, samt med mine barn. Største ble missbrukt ved en anledning på en lekeplass og minste er forsinket psykomotorisk og jeg bekymrer meg ihjel på hvordan det skal gå med ham. Ellers har jeg det bra også med en snill mann, nytt hus og barna virker til å ha det bra til tross det som skjedde. Jeh har grunn til å være lykkelig, men bekymringene stopper meg i det 😕 Anonymkode: a3379...7ca Leit å høre om det dere har gjennomgått 😟 Faktisk veldig likt en del av det vi har opplevd. Jeg vet ikke om det hjelper for deg, men når ting skjer, så prøver jeg å gi meg selv det jeg trenger en periode (feks søvn, Netflix, trening, sykemelding. Høres banalt ut, men.). Deretter legger jeg det bak meg så godt jeg kan. Og jeg prater MYE med noen jeg stoler på. Det hjelper. Jeg blir også veldig glad for småting: hele familien samlet rundt middagsbordet, en vakker soloppgang, en søt hund.. så forsøker jeg å sette ting i perspektiv, og kjenner på takknemlighet over alt som er fint. Så prøver jeg å ikke bekymre meg for fremtiden. Det høres mørkt ut, men jeg tenker faktisk at det kan være den aldri kommer. Hva om vi alle er borte i morgen? Da er all bekymring helt meningsløs. Alt vi faktisk har er NÅ, og hvis vi har det godt NÅ, da har vi all grunn til å være lykkelig. Håper dette var til hjelp ❤️
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #28 Skrevet 1. september 2018 6 minutter siden, Polly-Esther skrev: Leit å høre om det dere har gjennomgått 😟 Faktisk veldig likt en del av det vi har opplevd. Jeg vet ikke om det hjelper for deg, men når ting skjer, så prøver jeg å gi meg selv det jeg trenger en periode (feks søvn, Netflix, trening, sykemelding. Høres banalt ut, men.). Deretter legger jeg det bak meg så godt jeg kan. Og jeg prater MYE med noen jeg stoler på. Det hjelper. Jeg blir også veldig glad for småting: hele familien samlet rundt middagsbordet, en vakker soloppgang, en søt hund.. så forsøker jeg å sette ting i perspektiv, og kjenner på takknemlighet over alt som er fint. Så prøver jeg å ikke bekymre meg for fremtiden. Det høres mørkt ut, men jeg tenker faktisk at det kan være den aldri kommer. Hva om vi alle er borte i morgen? Da er all bekymring helt meningsløs. Alt vi faktisk har er NÅ, og hvis vi har det godt NÅ, da har vi all grunn til å være lykkelig. Håper dette var til hjelp ❤️ Dette var fine og kloke ord, tusen takk 👏🏻. Du høres ut som et fint menneske. Skal prøve å ta dette til meg. Anonymkode: a3379...7ca
Polly-Esther Skrevet 1. september 2018 #29 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette var fine og kloke ord, tusen takk 👏🏻. Du høres ut som et fint menneske. Skal prøve å ta dette til meg. Anonymkode: a3379...7ca Takk for fine ord fra deg også ❤️ Lykke til 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå