Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 Inspirert sv sang på radioen: er du lykkelig? Evt hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: bdb85...39c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 17 minutes ago, Anonym bruker said: Inspirert sv sang på radioen: er du lykkelig? Evt hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: bdb85...39c Nei. Anonymkode: 1fc84...c9a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 Nei. Sliter med å få en ex helt ut av livet mitt. Er fryktelig lei av å høre fra de som vistnok var mine venner at han hadde forhold på si i flere år og alt grums de nå etter ett år har så behov for å fortelle. Jeg skjønner ikke hva de tenker med, hva er vitsen med å si slikt nå når de har hjulpet han med å holde dette i sjul i flere år. Nå er det liksom synd på meg mener de, de har kanskje skjønt at de ikke er mine venner lengre. Ikke har exen gjort opp for seg enda heller og han finner på stikk støtt og stadig, så jeg sliter med å kunne nyte livet som jeg vil. For jeg trives alene og er super glad jeg ikke har barn med han så jeg bør ikke ha noe med han å gjøre. Selv ungene mine hater alt han finner på, de vil heller ikke ha noe kontakt. Han har skjønt vi ikke vil ha kontakt, men han begynte å gå igjennom barnefar så plutselig drar han de dit. Aldri ønsket noen dit pepperen gror, men det gjør jeg nå. Merkelig hvor forandret folk kan bli og hvor kan være. Men utover dette så er jeg ganske så lykkelig. Nyter livet med ungene og har det veldig bra med familie og de få jeg har igjen som er skikkelig gode venner. Anonymkode: 962c9...f0c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 Nei, det er jeg ikke. Og det er fordi jeg er kronisk syk, snart ufør og enormt ensom. Snakker nesten ikke med noen andre enn de som er i kassa på butikkene Anonymkode: cdd68...ba2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #5 Skrevet 31. august 2018 Ja. Jeg er grunnleggende og dypt lykkelig. Og har vel nesten alltid vært det. Jeg liker livet mitt og ville ikke forandret på noe. Er forøvrig trebarnsmor i 40-åra, med en krevende jobb. Anonymkode: 02221...244
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #6 Skrevet 31. august 2018 Ja, men har noen irritasjonsmomenter som økonomi, familiemedlemmer som opptrer idiotisk med mer. Anonymkode: e2f44...22a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #7 Skrevet 31. august 2018 Ja for det meste. Sliter litt med ensomhet, få venner, og nærmest null familie rundt meg som ressurs for meg og min lille familie. Er gift med en ikke- norsk som heller ikke har familie her, har to små barn. God jobb, men skulle ønske jeg hadde flere snille mennesker i nettverket mitt. Anonymkode: 2a5ec...8e6
Optatium Skrevet 31. august 2018 #8 Skrevet 31. august 2018 90%. Hadde vært hyggelig å ha en skikkelig fyr å dele livet med☺️
frk Nilsen Skrevet 31. august 2018 #10 Skrevet 31. august 2018 Ja! Straks øker lykkefølelsen - Fredagspizza og vin
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #11 Skrevet 31. august 2018 Nei Jeg burde vært det, men er det ikke Usikker på om jeg noensinne har vært det.. jeg jager alltid etter noe jeg ikke har, og ikke vet hva er.. Anonymkode: 73304...ddc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #12 Skrevet 31. august 2018 Ja. Jeg er godt gift, har gode, flotte barn, bor i nytt drømmehus, har god jobb og økonomi. Stor sosial omgangskrets og gjør mye av det jeg liker i livet. Føler meg veldig heldig! Anonymkode: 3afd5...2c8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #13 Skrevet 31. august 2018 Nei. Lykke er for meg ikke en stabil tilstand. Det er noe som oppstår i en situasjon men ikke en varig tilstand. Jeg kan være lykkelig når jeg stryker på mine sovende barn før jeg legger meg selv. Eller når de kommer fra skole og gir meg en god klem. Men jeg går ikke rundt og er lykkelig hele dagen. Anonymkode: 336a2...1ca
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #14 Skrevet 31. august 2018 Ja. Jeg går ikke rundt i en konstant lykkerus, men kjenner på takknemlighet hver dag. Jeg er stort sett tilfreds og så kommer lykken i små glimt. En god middag, minsten som har lært et nytt ord, eldste som har hatt en finfin dag på skolen, melding fra en god venn osv. Anonymkode: 8d8bd...999
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #15 Skrevet 31. august 2018 Ikke akkurat nå. Alene med fire unger og Jar brukt to timer på å legge de og enda sover bare to. Men sånn mer generelt er jeg lykkelig. Forbøyd med familie, jobb, hus. Skulle gjerne hatt litt større hus, litt flere venner og litt bedre jobb, men alt i alt er jeg fornøyd. Anonymkode: b4fce...954
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #16 Skrevet 31. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er jeg ikke. Og det er fordi jeg er kronisk syk, snart ufør og enormt ensom. Snakker nesten ikke med noen andre enn de som er i kassa på butikkene Anonymkode: cdd68...ba2 Jeg har en spesiell psykisk sykdom som gjør at jeg ikke kan dra ut og finne på ting og er derfor veldig ensom. Om du vil prate så kan jeg legge ut nicket mitt så vi kan prate. Mye enklere på telefon enn å møte noen. For å ha det på det rene har jeg ingen skummel psykisk sykdom som man kan være redd for. Men er veldig ensom. Anonymkode: 990ed...e29
MammantilNurket Skrevet 31. august 2018 #17 Skrevet 31. august 2018 Ja! ❤️ Jeg tror jeg må ha vært en nonne som pleide spedalske i et tidligere liv ... karma og greier ... jeg har vunnet jackpot i livet, liksom.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #18 Skrevet 31. august 2018 Nei. Har mann, barn, hus og alt av materielle goder jeg trenger (eller alle vil vel ha mer). Men jeg føler meg ikke lykkelig i ekteskapet mitt pga mye grums, men jeg vet ikke om det er grønnere på den andre siden. Mannen har vært i fengsel 1 gang, og jeg merket da (selv om det var vinter og jeg var alene med 2 små barn, hus, jobb, snørydding og lignende.) at det var utrolig deilig å ikke være engstelig for ting hele tiden. Men det var godt å få han tilbake også å få hjelp til husarbeid og barn. Anonymkode: 8174d...384
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #19 Skrevet 31. august 2018 Lykkelig nok. Godt tilfreds. Det holder i massevis. Anonymkode: 0b529...c0c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #20 Skrevet 31. august 2018 Ikke lykkelig, men tilfreds nok. Anonymkode: ec346...3d6
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #21 Skrevet 31. august 2018 Temmelig lykkelig og takknemlig for et godt liv uten å ha blitt rammet av alvorlig sorg og skade. Et samliv med krusninger av lykke, men uten de stormende store bølger. En ro i livet, jeg er på rett plass, Anonymkode: 4919b...4f8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #23 Skrevet 31. august 2018 Jeg har ett helt greit liv. Men uten jobb og uten kjæreste så føler jeg noe mangler i livet mitt. Anonymkode: 43f31...22e
Polly-Esther Skrevet 1. september 2018 #24 Skrevet 1. september 2018 Ja, jeg er lykkelig, men har også opplevd mye vondt. Jeg er laget sånn at jeg er mye glad og ser humoren i det meste. Det er en gave!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #25 Skrevet 1. september 2018 2 timer siden, Polly-Esther skrev: Ja, jeg er lykkelig, men har også opplevd mye vondt. Jeg er laget sånn at jeg er mye glad og ser humoren i det meste. Det er en gave! Har du noen gode råd på hvordan du klarer det😀? Jeg har også opplevd en del vondt i livet mitt, samt med mine barn. Største ble missbrukt ved en anledning på en lekeplass og minste er forsinket psykomotorisk og jeg bekymrer meg ihjel på hvordan det skal gå med ham. Ellers har jeg det bra også med en snill mann, nytt hus og barna virker til å ha det bra til tross det som skjedde. Jeh har grunn til å være lykkelig, men bekymringene stopper meg i det 😕 Anonymkode: a3379...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå