Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #26 Skrevet 31. august 2018 14 timer siden, Canvas skrev: Og mannen.. Han har to sider.. Den ene er ikke så grei.. Den andre er god - god nok til at tårene triller når jeg tenker på hvordan dette vil påvirke han... Jeg har aldri ment å påføre verken han eller andre smerte.. Han påfører jo DEG smerte. Mellom dere finnes jo ingen tillit - han kontrollerer, du lyver og gjemmer unna... Dere må jobbe med dette! Anonymkode: 28e44...219
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #27 Skrevet 31. august 2018 Skift til det billigste mobilabonnementet. Spis havregrøt og ris. Hva er de faste utgiftene på, de 19000?... Skjønner ikke det. Vi har faste utgifter på 10 000 kr. Anonymkode: 4300e...d14
Anonym bruker Skrevet 31. august 2018 #28 Skrevet 31. august 2018 Mannen din er en jævla pikk. Sett deg ned med han og fortell i klartekst at du må fortelle han noe, og han skal holde kjeft til du er ferdig. - Jeg har tabbet meg ut økonomisk, og nå forteller jeg det til deg så vi kan fikse dette sammen. Du tjener mer enn meg, så nå får du ta fellesutgifter mens jeg bruker lønna mi på å fikse gjelden min så jeg kommer ovenpå igjen. Trenger ingen moralpreken, og hvis du ikke går med på dette kan du pakke sakene dine og reise. Jeg er drittlei den kontrollerende væremåten din, og du skjerper deg på flekken, ellers kan du sitte der alene. Du kan bare glemme å sjekke telefonen min framover, og klarer du ikke å akseptere dette får du dra deg til psykolog og få hjelp med sjalusien din, for dette er faen ikke greit. Er det forstått? Hadde IKKE firet en tomme, han er en drittsekk og det bør du fortelle ham, og så KREVER du at han hjelper til økonomisk og at han kutter ut den jævla sjalusigreia han har gående, det går ikke an å oppføre seg som en drittunge når man er voksen og har barn og kone. Du må sette ned foten! Anonymkode: 0f979...37a
Julie (: Skrevet 31. august 2018 #29 Skrevet 31. august 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skift til det billigste mobilabonnementet. Spis havregrøt og ris. Hva er de faste utgiftene på, de 19000?... Skjønner ikke det. Vi har faste utgifter på 10 000 kr. Anonymkode: 4300e...d14 Jeg betaler også omtrent det samme inn på en felles konto, og den dekker følgende: huslån 16.000 kr, bhg/sfo: 5.000 kr, strøm 700 kr, forsikringer 1500 kr, kommunale avgifter hver tredje måned, fjernvarme, TV-lisens, TV/internett 1150 kr, mat for fem personer, alt av klær og utstyr til barna (3 stk). Tenker at dere må ha veldig lave faste utgifter? Er dere helt gjeldsfrie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå