Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #26 Skrevet 30. august 2018 Fikk et barn med mann nr en og to barn med nr to. Eldste har bodd fast hos meg bestandig og hans ene barn fra tidligere bor 90% hos oss, så det er vel tilnærmet en kjernefamilie Anonymkode: 236cc...2c1
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #27 Skrevet 30. august 2018 Har ett barn med mannen. Han har tre barn med to forskjellige damer. De bor hos oss fast, den ene er hos mor annenhver helg og de andre ser mor sporadisk. Jeg tenkte i utgangspunktet at jeg ville ha tre barn, men med fire barn er huset fullt, og vi har ikke kapasitet til flere heller. Jeg er glad i den familien jeg har. Barna er 8, 8, 5 og 2 år. Anonymkode: 1278d...b3e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #28 Skrevet 30. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har ett barn med mannen. Han har tre barn med to forskjellige damer. De bor hos oss fast, den ene er hos mor annenhver helg og de andre ser mor sporadisk. Jeg tenkte i utgangspunktet at jeg ville ha tre barn, men med fire barn er huset fullt, og vi har ikke kapasitet til flere heller. Jeg er glad i den familien jeg har. Barna er 8, 8, 5 og 2 år. Anonymkode: 1278d...b3e Altså han har tre barn i tillegg til felles barn. Anonymkode: 1278d...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå