Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Hvor mange barn har du? Har to fra før, ble meget ufrivillig skilt og fant superkjærligheten etter noen år. Vi har nå en nydelig baby. Jeg har alltid tenkt at 3 barn er nok. Men så er jo regnestykket annerledes enn jeg så for meg, for jeg trodde jeg skulle være kjernefamilie med 3 barn. Alle tre bor ikke under vårt tak hele tiden. Men 4 unger er mye! Haha. Hvordan har det blitt for dere andre moderne familier? Anonymkode: b67bd...52d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Kanskje mest synd i barna. Anonymkode: 698a2...08e
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Samme situasjon som deg, bare at min 3. ikke er født ennå. Samboer har ingen barn fra før og vil gjerne ha en til etter babyen 😅 Litt usikker på det kjenner jeg, selv om mine eldste er store nå (7 og 9) og er hos pappaen 40% så er det mye med 4 barn, de skal jo følges opp også. Må jo først se hvordan hverdagslivet blir med nye tilskuddet i familien før vi planlegger fler 😅 Anonymkode: 5d9b0...939
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kanskje mest synd i barna. Anonymkode: 698a2...08e Mmm for et nydelig menneske du er ❤️ Hva foreslår du for ei som blir ufrivillig gått fra med to kids? Forbli ulykkelig, ensom pg med elendig økonomi fordi det er skadelig for barn med «moderne» fsmiliekonstellasjoner. Anonymkode: b67bd...52d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme situasjon som deg, bare at min 3. ikke er født ennå. Samboer har ingen barn fra før og vil gjerne ha en til etter babyen 😅 Litt usikker på det kjenner jeg, selv om mine eldste er store nå (7 og 9) og er hos pappaen 40% så er det mye med 4 barn, de skal jo følges opp også. Må jo først se hvordan hverdagslivet blir med nye tilskuddet i familien før vi planlegger fler 😅 Anonymkode: 5d9b0...939 Takk for svar:-) Mine er hos pappaen bare annenhver helg så ja, mye. Og kjekt 🙂 Pappaen har også fått et nytt barn. Så klart mye på barna. Jeg kan gjerne ha 4 men må ha økonomi og kapasitet, de skal opp og frem og sees. hi Anonymkode: b67bd...52d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 Jeg har 4 (5) barn med 3 forskjellige menn. De 2 første i et langvarig forhold der vi planla ekteskap, men så ble det ikke slik. Nr 3 er et kjærkomment "uhell" i et dårlig forhold. Nr 4 (5. døde 😢) i ekteskapet jeg er i nå. Det går stort sett bra😊 Livet blir ikke alltid som planlagt! Anonymkode: f141c...fe0
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 Jeg har snart 4 (5) med 3 forskjellige. Hadde aldri trodd jeg skulle komme i denne situasjonen.. Men sånn ble livet Anonymkode: e2083...9b1
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 Jeg fikk eldste med en mann som ikke har kontakt eller samvær med barnet, og som ikke har hatt det siden barnet var fem måneder. Har deretter fått to barn med ny mann, som jeg traff da eldste var to. Han er pappa for alle tre, og vi tenker ikke på at det er en annen pappa i bildet i hverdagen. Men selvsagt snakker vi om det med barna innimellom! Anonymkode: 49aac...37c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #9 Skrevet 29. august 2018 2 barn med 2 forskjellige. Null stress... mannen min har adoptert min første, så vi lever et lykkelig liv sammen med våre 2 barn (han er biologisk far til andremann). Vil ikke ha flere, vi er fornøyd med 2 barn. Anonymkode: 88099...269
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #10 Skrevet 29. august 2018 Jeg har to barn med to forskjellige. Venter nr 3 nå(samme far på de to siste) vi var sammen i 8 år før vi fikk felles barn og angrer ikke på det. Fikk eldstemann når jeg var tenåring(hun er 13 år nå og minstemann er 18 mnd) Anonymkode: e25e7...a9d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #11 Skrevet 29. august 2018 Jeg har 2 barn med 2 forskjellige fedre, samarbeider og har god tone med fedrene☺️ Er i et nytt samboerskap og vi planlegger giftemål og barn sammen. ☺️ Moderne familier er kommet for å bli, blir bare mer og mer av det også. ☺️ Jeg hadde i utgangspunktet ikke planlagt det slik, men ikke alt man rår over. Og nå når jeg er her ser jeg at det går veldig fint og bare er hyggelig faktisk. 👍☺️ Anonymkode: e9273...270
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #12 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har 2 barn med 2 forskjellige fedre, samarbeider og har god tone med fedrene☺️ Er i et nytt samboerskap og vi planlegger giftemål og barn sammen. ☺️ Moderne familier er kommet for å bli, blir bare mer og mer av det også. ☺️ Jeg hadde i utgangspunktet ikke planlagt det slik, men ikke alt man rår over. Og nå når jeg er her ser jeg at det går veldig fint og bare er hyggelig faktisk. 👍☺️ Anonymkode: e9273...270 Du planlegger altså å få et tredje barn med en tredje mann???😱Det hadde kanskje vært lurt å tenke litt på de barna du allerede har.Uforutsette ting kan skje den beste,men du planlegger det jo! Anonymkode: 4e4b1...3ff
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #13 Skrevet 29. august 2018 Problemet er vel ikke å få barn med mer enn en mann. Det som er problematisk er når en har flere brutte forhold som inkluderer barn. Det blir fort mye kaos, logistikkutfordringer og også forskjellige prioriteringer. Ferier, arv osv Første barnet har en fått med en som har god økonomi og som har ungen annenhver uke. Neste barnet fikk en visst med en som ikke ville ha noe kontakt med barnet sitt. Tredje barnet osv Dette er ikke meg, men folk jeg kjenner. Anonymkode: 8d9b9...449
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #14 Skrevet 29. august 2018 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du planlegger altså å få et tredje barn med en tredje mann???😱Det hadde kanskje vært lurt å tenke litt på de barna du allerede har.Uforutsette ting kan skje den beste,men du planlegger det jo! Anonymkode: 4e4b1...3ff Ja tenk for det gjør jeg!👍 Samboeren min har ikke barn, og har veldig lyst på barn, og jeg har alltid ønsket flere barn. ☺️ Mine er 14 og 7 år, så blir en liten attpåklatt. ☺️ Anonymkode: e9273...270
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #15 Skrevet 30. august 2018 Jeg har to store barn med to forskjellige og en attpåklatt med mannen min. Første barnet ble jeg planlagt gravid med. Vi brukte kondomer som beskyttelse, så jeg forstår det fortsatt ikke.. fyren var en flørt jeg bare datet i noen mnd. Fant ut at han surret med dop, gjorde det slutt og så oppdaget jeg at jeg var gravid. Barnet og far har ikke hatt kontakt på 9 år. Ingen kontakt idag. Barn to, var i fast forhold. Ble gravid med hormonplaster. Giftet oss etter at barn to var født. Mannen begynte å drikke.. var gift i 14 mnd før jeg ba han pakke og dra. Ser litt til barnet sitt og mitt eldste barn. Vært gift i 5 år nå og vært kjærester i 9 år. Endelig en snill og god mann❤️ Anonymkode: c2a34...bb2
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #16 Skrevet 30. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har to store barn med to forskjellige og en attpåklatt med mannen min. Første barnet ble jeg planlagt gravid med. Vi brukte kondomer som beskyttelse, så jeg forstår det fortsatt ikke.. fyren var en flørt jeg bare datet i noen mnd. Fant ut at han surret med dop, gjorde det slutt og så oppdaget jeg at jeg var gravid. Barnet og far har ikke hatt kontakt på 9 år. Ingen kontakt idag. Barn to, var i fast forhold. Ble gravid med hormonplaster. Giftet oss etter at barn to var født. Mannen begynte å drikke.. var gift i 14 mnd før jeg ba han pakke og dra. Ser litt til barnet sitt og mitt eldste barn. Vært gift i 5 år nå og vært kjærester i 9 år. Endelig en snill og god mann❤️ Anonymkode: c2a34...bb2 UPLANLAGT GRAVID (første barnet) Anonymkode: c2a34...bb2
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #17 Skrevet 30. august 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Mmm for et nydelig menneske du er ❤️ Hva foreslår du for ei som blir ufrivillig gått fra med to kids? Forbli ulykkelig, ensom pg med elendig økonomi fordi det er skadelig for barn med «moderne» fsmiliekonstellasjoner. Anonymkode: b67bd...52d Enig med deg altså, men økonomi burde da aldri være motivasjonsfaktorer når det gjelder å innlede forhold. Ærlig talt, det er bittelitt idiotisk å høre. Anonymkode: 78d79...2df
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #18 Skrevet 30. august 2018 jeg har 5 pappaer til mine barn, har 2 med en, han døde, har 1 med en annen , han ville ikke ha barn, har 3 med en ,var gift og han ville skilles etter siste barnet, så har jeg 1 med pappa nr 4, han stakk etter fødselen, 5 pappan har jeg 3 barn med og fremdeles gift. så har 10 barn med 5 forskjellige pappaer. de er fra 24-10 mnd. jeg selv er 42 Anonymkode: 815b7...867
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #19 Skrevet 30. august 2018 20 hours ago, Anonym bruker said: Mmm for et nydelig menneske du er ❤️ Hva foreslår du for ei som blir ufrivillig gått fra med to kids? Forbli ulykkelig, ensom pg med elendig økonomi fordi det er skadelig for barn med «moderne» fsmiliekonstellasjoner. Anonymkode: b67bd...52d Jeg har vokst opp i en familie med "mine" og "dine" barn, og det var ikke spesielt morsomt, for å si det sånn. Anonymkode: 698a2...08e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #20 Skrevet 30. august 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg har 5 pappaer til mine barn, har 2 med en, han døde, har 1 med en annen , han ville ikke ha barn, har 3 med en ,var gift og han ville skilles etter siste barnet, så har jeg 1 med pappa nr 4, han stakk etter fødselen, 5 pappan har jeg 3 barn med og fremdeles gift. så har 10 barn med 5 forskjellige pappaer. de er fra 24-10 mnd. jeg selv er 42 Anonymkode: 815b7...867 Atte hæ? Har du ti barn med fem forskjellige fedre? Altså det er ditt valg og jeg innehar ingen kompetanse til å mene noe om ditt valg, men hvordan får du logistikken til å fungere? Anonymkode: aa553...40a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #21 Skrevet 30. august 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg har 5 pappaer til mine barn, har 2 med en, han døde, har 1 med en annen , han ville ikke ha barn, har 3 med en ,var gift og han ville skilles etter siste barnet, så har jeg 1 med pappa nr 4, han stakk etter fødselen, 5 pappan har jeg 3 barn med og fremdeles gift. så har 10 barn med 5 forskjellige pappaer. de er fra 24-10 mnd. jeg selv er 42 Anonymkode: 815b7...867 Og i tilfeller som dine, kan man fint si «Her har det vært dårlige prioriteringer!» Anonymkode: 69e88...c6b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #22 Skrevet 30. august 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: jeg har 5 pappaer til mine barn, har 2 med en, han døde, har 1 med en annen , han ville ikke ha barn, har 3 med en ,var gift og han ville skilles etter siste barnet, så har jeg 1 med pappa nr 4, han stakk etter fødselen, 5 pappan har jeg 3 barn med og fremdeles gift. så har 10 barn med 5 forskjellige pappaer. de er fra 24-10 mnd. jeg selv er 42 Anonymkode: 815b7...867 Virkelig? Anonymkode: 698a2...08e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #23 Skrevet 30. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: jeg har 5 pappaer til mine barn, har 2 med en, han døde, har 1 med en annen , han ville ikke ha barn, har 3 med en ,var gift og han ville skilles etter siste barnet, så har jeg 1 med pappa nr 4, han stakk etter fødselen, 5 pappan har jeg 3 barn med og fremdeles gift. så har 10 barn med 5 forskjellige pappaer. de er fra 24-10 mnd. jeg selv er 42 Anonymkode: 815b7...867 http://nibarnsmamma.blogg.no/1508873714_om_meg.html ?? Anonymkode: 9cddf...165
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #24 Skrevet 30. august 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: http://nibarnsmamma.blogg.no/1508873714_om_meg.html ?? Anonymkode: 9cddf...165 Så latterlig pinlig alt sammen grøss Anonymkode: 57f83...a00
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #25 Skrevet 30. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: http://nibarnsmamma.blogg.no/1508873714_om_meg.html ?? Anonymkode: 9cddf...165 Herregud, det er jo og en måte å slippe å jobbe på Anonymkode: cd3c4...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå