Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #51 Skrevet 30. august 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer på om skyllemiddelhatere stort sett bare finnes her inne, jeg ahr aldri møtt noen som har så mye i mot skyllemiddel som noen her inne har. Anonymkode: 33e3a...1d7 Selvfølgelig. Kun her inne de hyler om skyllemiddel og parfyme. Det er også kun her inne at alle har barna bakovervendt til skolestart. Anonymkode: c34e9...b27
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #52 Skrevet 30. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan man få astma av å lukte på parfyme? Helt sant? Anonymkode: 4d597...0ab Ja, parfyme er astma- og allergifremkallende. Anonymkode: 3fe24...dce
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #53 Skrevet 30. august 2018 På 29.8.2018 den 14.55, gale damen skrev: Selvsagt er hun ikke interessert i en diskusjon, men løser du det med whataboutism? Gratulerer, du har lært et nytt fancy engelsk ord i dag! Så flink! Pass på å bruke det så ofte som overhode mulig! Anonymkode: f0a93...f69
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #54 Skrevet 30. august 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja så dere bryr dere med andre ord ikke om plast i havet heller da ! Det er så mange andre problemer på denne jordkloden. Så vi kan bare kaste plast hvor vi vil. Anonymkode: 06f4a...cbd Jeg bryr meg om at jeg og mine barn ikke får svære sår på huden av for stive klær. Særlig eldste sliter. Vi bor i område med veldig hardt vann, så vi må bruke tøymykner. Anonymkode: f0a93...f69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå