Gå til innhold

Hvorfor bruker dere skyllemiddel med lukt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det lukter ikke godt folkens !! Bare ingen som tørr å si dere stinker billig parfyme 

Anonymkode: 06f4a...cbd

Dyr parfyme lukter heller ikke godt....

Anonymkode: cce4d...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alle skyllemiddel lukter ikke like godt, nei, men ingen skyllemiddel syns jeg gjør at klærne lukter vondt + de blir altfor stive. Bruker kun den blå Comforten, og den syns jeg gir en frisk og ren lukt uten å bli for mye.

Anonymkode: b04a2...266

Om klærne lukter vont uten bruk av skyllemiddel er de jo vasket feil så de ikke er blitt skikkelig rene? Renvasket klær lukter ikke vont uten skyllemiddel!

Anonymkode: 26458...aa1

Skrevet

Liker lukten og liker at klær og håndklær blir mykere. 

Finn på noe bedre å hisse deg opp for, noe mer interessant og provoserende. Dette var bare flaut.

Anonymkode: 54b52...c26

Skrevet

Nei, æsj, det gjør jeg ikke. 

Anonymkode: 3fe24...dce

Skrevet

Hahaha! Jeg elsker dette. Først ble jeg litt halvveis oppgitt over at en slik bagatell skaper så stort engasjement, men så kom jeg til å tenke på at det er en herlig avveksling fra den høyrepopulistiske propagandaen vi har blitt pepret med i det siste. Vi skulle ikke starte en tråd om klutvask også, for virkelig å ta DIB tilbake😈😋😂

Anonymkode: c4632...0a0

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hahaha! Jeg elsker dette. Først ble jeg litt halvveis oppgitt over at en slik bagatell skaper så stort engasjement, men så kom jeg til å tenke på at det er en herlig avveksling fra den høyrepopulistiske propagandaen vi har blitt pepret med i det siste. Vi skulle ikke starte en tråd om klutvask også, for virkelig å ta DIB tilbake😈😋😂

Oh! Og søppelbøtte på badet! Og menskopp! Og røyking, og fedme, og å ta barna ut av skolen utenfor ferier. Og spill eller sosiale medier under aldersgrensen! Dette blir gøy!

Skrevet

Ja så dere bryr dere med andre ord ikke om plast i havet heller da ! Det er så mange andre problemer på denne jordkloden. Så vi kan bare kaste plast hvor vi vil. 

Skrevet

Tydeligvis har det kommet enda en ny gruppering på BIM: lukthaterne. 🙄 Regner med dere ønsker å forby blomster også? 

Anonymkode: 9fb24...d84

Skrevet

For å plage livet av en kollega som klager på alt, inkludert lukt av parfyme. Min stille hevn.

Anonymkode: cc40f...516

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tydeligvis har det kommet enda en ny gruppering på BIM: lukthaterne. 🙄 Regner med dere ønsker å forby blomster også? 

De er nok de samme som ikke trenger å bruke såpe eller shampo og som skyller seg i dusjen en gang i mnd. Ellers er jo klutvask i lunket vann mer enn godt nok. 

Anonymkode: 4d597...0ab

Skrevet

Mye bedre at folk lukter rent, enn dere som sikkert vasker trusene deres på 30 grader og kamuflerer møkklukta i flowerpower lukt. Ingen med god hygiene ønsker å tilføre gift og plastikk i tøyet som skal ligge tett på huden. 

Skrevet

Fordi JEG  synes det lukter godt 😀

Anonymkode: 893a5...b5a

Skrevet
14 timer siden, gale damen skrev:

Selvsagt er hun ikke interessert i en diskusjon, men løser du det med whataboutism?

I hvor mange tråder skal du bruke det ordet? 

Anonymkode: 85620...fcc

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om klærne lukter vont uten bruk av skyllemiddel er de jo vasket feil så de ikke er blitt skikkelig rene? Renvasket klær lukter ikke vont uten skyllemiddel!

Anonymkode: 26458...aa1

Vondt var vel kanskje å ta sterkt i, men syns ikke det lukter godt av klær uten skyllemiddel i hvert fall. Vasker nok ikke klærne våre feil;-)

Anonymkode: b04a2...266

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

I hvor mange tråder skal du bruke det ordet? 

Anonymkode: 85620...fcc

Whataboutism!

Jeg elsker det ordet.

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, jepp! Tydelig en ny trend. Så kan de sitte der i sitt kjedelige liv, og tro de gjør en forskjell i verden.

Anonymkode: c34e9...b27

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha, jepp! Tydelig en ny trend. Så kan de sitte der i sitt kjedelige liv, og tro de gjør en forskjell i verden.

Anonymkode: c34e9...b27

Jeg lurer på om skyllemiddelhatere stort sett bare finnes her inne, jeg ahr aldri møtt noen som har så mye i mot skyllemiddel som noen her inne har.

Anonymkode: 33e3a...1d7

Skrevet
1 time siden, gale damen skrev:

Whataboutism!

Jeg elsker det ordet.

Har skjønt det. Men det er jo et helt totalt intetsigende ord, som bare får deg til å se dum ut.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har skjønt det. Men det er jo et helt totalt intetsigende ord, som bare får deg til å se dum ut.

Whataboutism!

Skrevet

Har dere ikke lagt merke til at vi baksnakker dere som stinker billig parfyme ! Nyser og får utslett bare av å se på dere ! Stakkars ungene deres som kan få astma av det. 

Skrevet
4 timer siden, gale damen skrev:

Whataboutism!

Jeg elsker det ordet.

Det er ofte slik når man har lært noe nytt. 

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere ikke lagt merke til at vi baksnakker dere som stinker billig parfyme ! Nyser og får utslett bare av å se på dere ! Stakkars ungene deres som kan få astma av det. 

Kan man få astma av å lukte på parfyme? Helt sant? 

Skrevet
På 29.8.2018 den 14.55, gale damen skrev:

Selvsagt er hun ikke interessert i en diskusjon, men løser du det med whataboutism?

Har du lært deg et nytt ord?

Skrevet
1 minutt siden, Rivjernet skrev:

Har du lært deg et nytt ord?

Nja.. ukens ord, tenker jeg heller at vi sier.
Det er skikkelig morsomt å si!

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og stakkars ungene dine som lærer at baksnakking er OK? Eller? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...