Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #26 Skrevet 30. august 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Fallet Kevin er jo et klart bevis på hvor ille avhør kan bli, og hvilket tunellsyn dette gir etterforskerne, som nekter å se andre steder enn der de har bestemt seg at skylden ligger. Da sliter de nærmest å lete etter objektive bevis, men plukker ut det som «beviser» at deres teori er sann. Anonymkode: 0abba...906 Ja, jeg leste boken om Birgitte Tengs saken på samme tid som jeg så «Fallet Kevin» og avhørsteknikkene er veldig like. Fetteren ble matet med informasjon fra mordstedet, og måtte beskrive hvordan han TRODDE mordet hadde skjedd, etterhvert måtte han bytte ut «morderen» med «sitt eget navn» og endte opp med å skrive under på «tilståelsen» som han og etterforskeren sammen hadde drøftet seg frem til. Anonymkode: 87024...a86
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #27 Skrevet 30. august 2018 Gikk i klassen hennes på musikklinja. Utrolig rart å se gamle klassevenner på tv og tenke på Birgitte. Usikker på om saken blir oppklart, men håper den blir det❤️ Anonymkode: 2503c...e8d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #28 Skrevet 30. august 2018 19 timer siden, Nyttårs barn skrev: Fordi beviskravet er mindre strengt i en erstatningssak enn i en straffesak. For å bevise noens straffeskyld(noe som kan innebære fengselsstraff) krever det en større sannsynlighet. Det krever også at handlingene er foretatt forsettlig Det å måtte betale en erstatning er ikke sett på som så alvorlig. Og dere er ikke alene om å lure, store deler av befolkningen som ikke er jurister lurer på det samme.. Det betyr vel at man tror han gjorde det, men at man ikke kan bevise det godt nok til å dømme ham. Anonymkode: d607b...7a3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #29 Skrevet 30. august 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det betyr vel at man tror han gjorde det, men at man ikke kan bevise det godt nok til å dømme ham. Anonymkode: d607b...7a3 Tro skal man gjøre helt andre steder enn i en rettssal. Det finnes faktisk ikke bevis for at gan gjorde det! det er helt utrolig st det i Norge går an å bli frikjent i en straffesak fo deretter p bli dømt til å betale erstatning. Det er også ganske horribelt at Norge unnlater å følge EMD i denne saken. Anonymkode: 086f0...f48
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #30 Skrevet 30. august 2018 Jeg er selv fra Karmøy og denne saken preger oss fortsatt. Karmøy er et lite sted og at noe sånnt kunne skje, var vel utenkelig frem til det skjedde. Men helt ærlig så tror jeg denne saken kun blir løst om de går treff på DNA. Saken er gammel. Vitner har kanskje glemt viktige detaljer eller er gått bort. Gjerningsmannen har holdt kjeft i over 2 tiår, så tviler på at vedkommende plutselig står frem. Anonymkode: a91cd...7b9
Nyttårs barn Skrevet 30. august 2018 #31 Skrevet 30. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er selv fra Karmøy og denne saken preger oss fortsatt. Karmøy er et lite sted og at noe sånnt kunne skje, var vel utenkelig frem til det skjedde. Men helt ærlig så tror jeg denne saken kun blir løst om de går treff på DNA. Saken er gammel. Vitner har kanskje glemt viktige detaljer eller er gått bort. Gjerningsmannen har holdt kjeft i over 2 tiår, så tviler på at vedkommende plutselig står frem. Anonymkode: a91cd...7b9 Det er jo de som tilstår på dødsleiet, så kanskje det kommer fram en gang. Sannsynligvis har jo gjerningspersonen kjørt bil, så jeg forstår ikke hvorfor de hang seg så opp i fetteren.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #32 Skrevet 30. august 2018 2 minutter siden, Nyttårs barn skrev: Det er jo de som tilstår på dødsleiet, så kanskje det kommer fram en gang. Sannsynligvis har jo gjerningspersonen kjørt bil, så jeg forstår ikke hvorfor de hang seg så opp i fetteren. Sannsynligvis døde gjerningsmannen i en overdose i 1999. Anonymkode: 6eed9...36e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #33 Skrevet 30. august 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sannsynligvis døde gjerningsmannen i en overdose i 1999. Anonymkode: 6eed9...36e Og det vet du fordi? Anonymkode: 7dc55...b29
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #34 Skrevet 30. august 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og det vet du fordi? Anonymkode: 7dc55...b29 Det står flere steder om denne mannen, og han er også med i neste episode. Han dro hjem til et vennepar drapsnatten med blod på hendene og pratet om at han hadde gjort noe forferdelig. Han kjørte bil alene den natten. Anonymkode: d3f9b...b02
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #35 Skrevet 30. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det står flere steder om denne mannen, og han er også med i neste episode. Han dro hjem til et vennepar drapsnatten med blod på hendene og pratet om at han hadde gjort noe forferdelig. Han kjørte bil alene den natten. Anonymkode: d3f9b...b02 http://www.p4.no/blodspor-kan-lose-gaten/artikkel/37109/ Anonymkode: d3f9b...b02
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #36 Skrevet 1. september 2018 Jeg tror også at fetteren er uskyldig. Min teori er at promillekjøreren som politiet jagde den natten har kjørt på henne, skadet henne og deretter drepte henne for å skjule seg. Jeg tror promillekjøreren er samme person som kom på døra til noen i området den natten, og hamret vilt på døren samt skrek i villfarelse "Hva har jeg gjort". (vises i neste episode). Anonymkode: 5b406...947
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #37 Skrevet 1. september 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror også at fetteren er uskyldig. Min teori er at promillekjøreren som politiet jagde den natten har kjørt på henne, skadet henne og deretter drepte henne for å skjule seg. Jeg tror promillekjøreren er samme person som kom på døra til noen i området den natten, og hamret vilt på døren samt skrek i villfarelse "Hva har jeg gjort". (vises i neste episode). Anonymkode: 5b406...947 Ja men hun var jo voldtatt også. Ingen har sett henne etter at hun var i gågata i Kopervik sentrum, så hun har nok mest sannsynlig fått haik. Anonymkode: a91cd...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå