Gå til innhold

Uproft og useriøst av Frp - igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet
51 minutes ago, Anonym bruker said:

Det finnes ikke en eneste politiker som sier det som det er. De sier det som passer deres agenda

Anonymkode: ea6f3...2e0

Ja, også Moxnes.

Anonymkode: c4c43...b0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk helt utrolig hvordan FrP-ministrene faller gjennom en etter en. Har dere tenkt over at det nå er kun to - 2 - som ikke er byttet ut...? Helt utrolig. 

Anonymkode: 48bb9...7ba

Synes faktisk det var synd at Solvik-Olsen trakk seg. Han var den eneste jeg hadde et godt inntrykk av (godt mulig jeg har gått glipp av noe). Og jeg stemmer SV.

Anonymkode: 6c7bc...7c4

Skrevet
7 timer siden, Martine1234 skrev:

Sylvi sier ting som de er, selv om ikke alle liker det. Jeg respekterer en hver som gjør det. 

Bortsett fra at hun gjør ikke det. Hun juger.

Anonymkode: c826f...17c

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes faktisk det var synd at Solvik-Olsen trakk seg. Han var den eneste jeg hadde et godt inntrykk av (godt mulig jeg har gått glipp av noe). Og jeg stemmer SV.

Hvis vi ser bort fra det at jeg aller helst ikke ville hatt FrP i regjering i det hele tatt, er jeg enig i det. Han og han landbruksministeren virker jo å være noenlunde fornuftig. 

Poenget mitt var mer den generelle prestasjonen til FrP i regjering, og da med trykk på oppførsel, etikette og generell politisk musikalitet. Jeg er jo på generelt grunnlag uenig i politikken deres, men det er jo på en annen sak. Om du skjønner hva jeg mener. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis vi ser bort fra det at jeg aller helst ikke ville hatt FrP i regjering i det hele tatt, er jeg enig i det. Han og han landbruksministeren virker jo å være noenlunde fornuftig. 

Poenget mitt var mer den generelle prestasjonen til FrP i regjering, og da med trykk på oppførsel, etikette og generell politisk musikalitet. Jeg er jo på generelt grunnlag uenig i politikken deres, men det er jo på en annen sak. Om du skjønner hva jeg mener. 

Skjønner og er hjertens enig.

Gjest Antarctica
Skrevet
9 timer siden, Martine1234 skrev:

Sylvi sier ting som de er, selv om ikke alle liker det. Jeg respekterer en hver som gjør det. 

Nei, Sylvi gjør ikke det. Hun lyver veldig mye, og sier som regel ting slik HUN syns de er. Ikke slik de faktisk er ute i den objektive virkeligheten. F eks furter hun nå over at det er "galskap" i Oslos gater, men det hun kjører forbi, som angivelig gjør det så vanskelig, er omkjøringer pga bygningsrehabilitering og veiarbeid o.l.

Gjest Antarctica
Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Heksejakten etter Frp-ere i regjering begynner å bli latterlig.

Anonymkode: da2b9...b7c

Er det en heksejakt å kvitte seg med inkompetente folk? Ville du ha ment det samme om det var piloten din eller kirurgen din som ikke behøvde å følge reglene?

Skrevet
10 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Nå fikk jeg bilder i hodet som jeg helst ikke vil ha der. Grøss!

Det kan du trygt si.

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, også Moxnes.

Man bør ikke høre på en kommunist bare fordi han er kjekk. Jeg har selv levd under kommunistisk styre, og unner ikke det styresettet min verste fiende! 

Anonymkode: a3330...4d2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Man bør ikke høre på en kommunist bare fordi han er kjekk. Jeg har selv levd under kommunistisk styre, og unner ikke det styresettet min verste fiende! 

Han er ikke kommunist. 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er ikke kommunist. 

Har du lest partiprogrammet til rødt? Det har jeg. Flere ganger. Har også lest flere andre dokumenter utarbeidet av partiet. Og får dessverre skikkelige flashbacks til min egen oppvekst, historiebøkene på skolen, mine foreldres fortellinger om det kommunistiske styresettet osv. Grøss. Vi vil ikke ha det slik her. 

Skrevet

Sylvi Listhaug er det absolutt aller beste argumentet for fortsatt monarki i landet.

Skrevet
13 timer siden, Martine1234 skrev:

Sylvi sier ting som de er, selv om tingene aldeles ikke er slik hun sier.

Anonymkode: 27659...7cc

Skrevet

Jaja, jeg stemmer på Sylvi ihvertfall. 

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Han er ikke kommunist. 

Rødt er et kommunistisk parti som vil fjerne den private eiendomsretten. Tenkt litt på det, før du blir nødt til å gi fra den din flotte villa.

Skrevet
10 minutter siden, Martine1234 skrev:

Jaja, jeg stemmer på Sylvi ihvertfall. 

Det gjør du nok. Deg om det.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Rødt er et kommunistisk parti som vil fjerne den private eiendomsretten. Tenkt litt på det, før du blir nødt til å gi fra den din flotte villa.

Nok et eksempel på løgn. Gi fra meg villaen, du liksom. Tøysekopp. Link til påstanden, takk?

Skrevet
27 minutes ago, Anonym bruker said:

Nok et eksempel på løgn. Gi fra meg villaen, du liksom. Tøysekopp. Link til påstanden, takk?

https://www.adressa.no/meninger/kronikker/2018/07/23/På-tide-å-ta-partiet-Rødt-på-alvor-17160643.ece

Videre sier prinsipprogrammet at man ønsker å fjerne privat eiendomsrett i Norge.

Programmet sier: "Arbeiderklassen kan ikke styre innenfor rammene av kapitalismen og den private eiendomsretten"

http://www.klassekampen.no/article/20170324/ARTICLE/170329750

"Vi kan heller ikke si til våre medlemmer at vi støtter motstand mot privat eiendomsrett. Våre medlemmer vil eie sin bolig», sier hun videre.

Jeg husket godt en debatt NRK på Østlandsendinger for noen år siden hvor kandidaten fra Rødt hadde litt problemer med å forklare hvordan boliger skulle fordeles etter at de var tatt over av Staten, hvem skulle få lov til å bo på Bygdø og hvem måtte nøye med selv bolig på Romås. 

Forstår folk hva de stemmer på?

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.adressa.no/meninger/kronikker/2018/07/23/På-tide-å-ta-partiet-Rødt-på-alvor-17160643.ece

Videre sier prinsipprogrammet at man ønsker å fjerne privat eiendomsrett i Norge.

Programmet sier: "Arbeiderklassen kan ikke styre innenfor rammene av kapitalismen og den private eiendomsretten"

http://www.klassekampen.no/article/20170324/ARTICLE/170329750

"Vi kan heller ikke si til våre medlemmer at vi støtter motstand mot privat eiendomsrett. Våre medlemmer vil eie sin bolig», sier hun videre.

Jeg husket godt en debatt NRK på Østlandsendinger for noen år siden hvor kandidaten fra Rødt hadde litt problemer med å forklare hvordan boliger skulle fordeles etter at de var tatt over av Staten, hvem skulle få lov til å bo på Bygdø og hvem måtte nøye med selv bolig på Romås. 

Forstår folk hva de stemmer på?

Og hvis du leser din egen link, ser du dette:

"-Men dere vil ta husene til folk?

– Det er feil, folk skal eie boliger. Vi ønsker demokratisk styring over de felles ressursene og økonomien. Det har hele veien vært målet for dem som gikk foran og kjempet fram velferdsstaten, sier Moxnes."

Skrevet
8 minutes ago, Anonym bruker said:

Og hvis du leser din egen link, ser du dette:

"-Men dere vil ta husene til folk?

– Det er feil, folk skal eie boliger. Vi ønsker demokratisk styring over de felles ressursene og økonomien. Det har hele veien vært målet for dem som gikk foran og kjempet fram velferdsstaten, sier Moxnes."

Sier han nå. Kan vi stole på han? Nei, særlig ikke når man vet Rødt, og tidligere RV og AKP(ml), har var vært i mot dette tidligere.

Skrevet
On 8/29/2018 at 9:00 AM, Anonym bruker said:

Sylvi Listhaug synes terrorhøringa - høringa om hvor dårlig HENNES regjering med HENNES parti har håndtert terrorsikring - ikke var fullt så interessant som å dokumentere seg selv i sosiale medier. Plnlig. https://www.dagbladet.no/nyheter/frp-toppene-tok-selfie-for-stortingshoring---spesielt/70148090

Anonymkode: b6b8e...9e9

De er i godt selskap. Minnestund for Nelson Mandela:

1447001463201.jpg?ve=1&tl=1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...