Gå til innhold

Uproft og useriøst av Frp - igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke overrasket i det hele tatt. Hun er jo helt blåst, akkurat som politikken hennes. At noen kan høre på henne er for meg helt uforståelig. 

Anonymkode: c826f...17c

Skrevet

Å kjære vakre vene, kan ikke noen få bort de menneskene. Det er jo flaut å ha sånne til å styre landet.

Anonymkode: d62f4...fce

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å kjære vakre vene, kan ikke noen få bort de menneskene. Det er jo flaut å ha sånne til å styre landet.

Anonymkode: d62f4...fce

De styrer ikke landet, de skakkjører landet langt ut i grøfta. 

Anonymkode: 5b0ee...22a

Skrevet

Det er godt at de beviser hvor inkompetente de er. 

Anonymkode: 888a6...4ba

Skrevet

like ræva alle politikkerne spør du meg

Anonymkode: 4d7ce...f95

Skrevet
On 8/29/2018 at 9:00 AM, Anonym bruker said:

Sylvi Listhaug synes terrorhøringa - høringa om hvor dårlig HENNES regjering med HENNES parti har håndtert terrorsikring - ikke var fullt så interessant som å dokumentere seg selv i sosiale medier. Plnlig. https://www.dagbladet.no/nyheter/frp-toppene-tok-selfie-for-stortingshoring---spesielt/70148090

Anonymkode: b6b8e...9e9

Fake news. De tok en selfie FØR selve høringen. 

Anonymkode: c4c43...b0c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fake news. De tok en selfie FØR selve høringen. 

Anonymkode: c4c43...b0c

Det betyr jo uansett at de ikke skjønner alvoret. 

Skrevet
2 minutes ago, the amazing spidermamma said:

Det betyr jo uansett at de ikke skjønner alvoret. 

Det VET du ingen ting om.

Anonymkode: da2b9...b7c

Skrevet

Det er faktisk helt utrolig hvordan FrP-ministrene faller gjennom en etter en. Har dere tenkt over at det nå er kun to - 2 - som ikke er byttet ut...? Helt utrolig. 

Anonymkode: 48bb9...7ba

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det VET du ingen ting om.

Neivel? Hvis de hadde skjønt alvoret, så hadde oppført seg deretter. Det gjør de ikke. 

Skrevet

He,he...de synker stadig lavere🤦‍♀️

Skrevet

Dette er talende for det generelle nivået i FrP. Verken profesjonalitet eller seriøsitet har noengang vært kjennetegn på FrP-politikere eller FrP-politikk. De evner ikke å forstå alvoret. 

Skrevet

Eneste kompetentei FRP virker jo å være Jon Georg Dale. 

Anonymkode: 1e9f8...82c

Skrevet

Jeg liker veldig godt hvor progressive regjeringen  er i landbrukspolitikken, da. Det nye Landbruks- og horedepartementet favner jo bredt.

Skrevet

Ingen av dere har tatt selfie FØR en begivenhet mens dere ventet noen gang?

Hahaha, dokke er jo fullstendig latterlige på kva dokke henge dokke oppi. 

Heksejakt...

Anonymkode: d08db...c20

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heksejakt...

Nei. Ikke i begravelse, ikke på konferanse, ikke i rettssal,  osv osv.

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heksejakt...

Nei. Jeg, i likhet med de to i linken øverst, er voksen. Jeg har ikke behov for å ta selfie i tide og utide, spesielt når det ikke passer seg. Det burde ikke de heller ha, og de burde vite bedre, men det har de jo gang på gang bevist at de ikke gjør. Pinlig av folk som innehar så viktige posisjoner i dette landet. 

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heksejakt...

Selfie meg her og selfie meg der. Det finnes et par viktigere ting i verden enn selfies. F.eks. Stortingshøringer. Der tar ikke voksne, dannede mennesker selfies. Selfies er vel egentlig noe tenåringer i hovedsak driver med. 

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Jeg liker veldig godt hvor progressive regjeringen  er i landbrukspolitikken, da. Det nye Landbruks- og horedepartementet favner jo bredt.

Nå fikk jeg bilder i hodet som jeg helst ikke vil ha der. Grøss!

Skrevet
2 hours ago, Hengebukksvinet said:

He,he...de synker stadig lavere🤦‍♀️

Heksejakten etter Frp-ere i regjering begynner å bli latterlig.

Skrevet
On 8/29/2018 at 9:00 AM, Anonym bruker said:

Sylvi Listhaug synes terrorhøringa - høringa om hvor dårlig HENNES regjering med HENNES parti har håndtert terrorsikring - ikke var fullt så interessant som å dokumentere seg selv i sosiale medier. Plnlig. https://www.dagbladet.no/nyheter/frp-toppene-tok-selfie-for-stortingshoring---spesielt/70148090

Anonymkode: b6b8e...9e9

Midt i høringen? Akkurat. Løgner 

Skrevet

Sylvi sier ting som de er, selv om ikke alle liker det. Jeg respekterer en hver som gjør det. 

Skrevet
1 time siden, Martine1234 skrev:

Sylvi sier ting som de er, selv om ikke alle liker det. Jeg respekterer en hver som gjør det. 

Sylvi sier ikke «ting som de er». Det er en feiltolkning som dere «folk flest» gjør. Hun lurer dere, hun er reklameutdannet, hun vet hva som skal til for å påvirke folk til å kjøpe hennes budskap.

De som faktisk er folk flest, dvs, alle andre enn de ca femten prosent som er FRP-tilhengere, kjøper ikke det hun sier. Hør, jente, det er bare max femten prosent som stemmer Sylvis parti. Selv sjuåringer skjønner at femten prosent ikke er folk flest.

Du blir svindlet! Det er jamngodt med sånne afrikabrev som lover å gi deg en million hvis du bare sender tjue tusen som skal dekke utgiftene til bankoverføringen. 

Sylvi er han sjarmøren du blir kjent med på nett som ELSKER deg etter tre dagers mailing, og som vil flytte til deg og dele resten av livet med deg, hvis du sender noen tusen, da, fordi ting skjedde.

Jeg sier nå hvordan ting er, går ut fra at du respekterer meg for det?

Anonymkode: ad689...275

Skrevet
1 time siden, Martine1234 skrev:

Det finnes ikke en eneste politiker som sier det som det er. De sier det som passer deres agenda

Anonymkode: ea6f3...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...