Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #26 Skrevet 27. august 2018 8 minutter siden, Kari Mari skrev: Hvorfor skal du drasse med deg en 9 måneder gammel baby i åpen barnehage??? Åpen barnehage er jo for babyer Anonymkode: 9d78c...652
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #27 Skrevet 27. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan maksimalt få utbetalt kr 6.000 fra denne familien pr. år dersom dere skal følge loven vedr. skattefri lønn. Blir lønnen for disse 6 dagene over kr 6.000 må du i teorien betale skatt av beløpet. https://www.smartepenger.no/94-nyhet/1824-skattefrie-arbeidsinntekter Anonymkode: 60b83...b31 Takk for info Anonymkode: 9d78c...652
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. august 2018 #28 Skrevet 27. august 2018 (endret) 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åpen barnehage er jo for babyer Anonymkode: 9d78c...652 Er det for barselgrupper og sånt da? Lenge siden jeg hadde små barn, men i den tiden var åpen barnehage et tilbud en dag i uken for de barna som ikke gikk i barnehagen. Da var de gjerne et par år og oppover. Men som sagt, det er lenge siden. Jeg ser for øvrig ingen vits i å gå i åpen barnehage bare fordi de mener babyen har behov for det. Det er jo latterlig. Er noe helt annet dersom du ønsker det selv, for å være sosial. Men i dette tilfelle er det foreldrene til denne babyen som ønsker det. Endret 27. august 2018 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #29 Skrevet 27. august 2018 9 minutter siden, Kari Mari skrev: Er det for barselgrupper og sånt da? Lenge siden jeg hadde små barn, men i den tiden var åpen barnehage et tilbud en dag i uken for de barna som ikke gikk i barnehagen. Da var de gjerne et par år og oppover. Men som sagt, det er lenge siden. Jeg ser for øvrig ingen vits i å gå i åpen barnehage bare fordi de mener babyen har behov for det. Det er jo latterlig. Er noe helt annet dersom du ønsker det selv, for å være sosial. Men i dette tilfelle er det foreldrene til denne babyen som ønsker det. Jeg synes det er kjekt å gå i åpen barnehage jeg Vi voksne kan være sosiale å ungene trives helt tydlig i selskap med andre barn. Åpen barnehage er hver dag her vi bor å det er bare til å komme å gå som en vil. Når jeg har vært der har det vært babyer fra 6 mnder til større barn på 2 år som ikke enda har fått barnehageplass. Anonymkode: 9d78c...652
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. august 2018 #30 Skrevet 27. august 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er kjekt å gå i åpen barnehage jeg Vi voksne kan være sosiale å ungene trives helt tydlig i selskap med andre barn. Åpen barnehage er hver dag her vi bor å det er bare til å komme å gå som en vil. Når jeg har vært der har det vært babyer fra 6 mnder til større barn på 2 år som ikke enda har fått barnehageplass. Anonymkode: 9d78c...652 Husker også jeg gikk i åpen barnehage da mine var rundt to. Da gikk de ikke ellers i barnehagen. De begynte da de var tre år. Det jeg reagerte på, var at foreldrene til babyen ønsket at HI tok med seg babyen deres i åpen barnehage. Og akkurat det så jeg ikke helt vitsen i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå