Gå til innhold

Hvor mye i betaling for barnevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal passe ett barn på 9 mnder to dager denne uken,to dager neste uke,å to dager uken etter der igjen. Til sammen altså 6 dager totalt å arbeidstiden er fra   9.00 -16.00. Hvilken pris kan jeg be om da? Hun har spurt hvor mye jeg vil ha i lønn men jeg aner ikke hva som er vanlig.

Anonymkode: 9d78c...652

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du skatte av lønna? 

Anonymkode: 1db51...6e5

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal du skatte av lønna? 

Anonymkode: 1db51...6e5

Nei. Blir bare disse 6 dagene jeg skal passe.

Skrevet
11 minutter siden, Evablaum skrev:

Svart? 150kr/ timen

Svart ja.

Skrevet
33 minutter siden, Evablaum skrev:

Svart? 150kr/ timen

Blir det ikke litt mye å ta over 6000 kr for bare 6 dager da?

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir det ikke litt mye å ta over 6000 kr for bare 6 dager da?

Nei, 6 dager er over en uke. Jeg har 270 kr timen i min jobb. Hvis jeg skulle jobbet i 6 dager a 8 timer =48 t x 270 kr og betalt skatt inkl, ville jeg fått utbetalt ca 8000.

Anonymkode: 6c0e6...509

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg skal passe ett barn på 9 mnder to dager denne uken,to dager neste uke,å to dager uken etter der igjen. Til sammen altså 6 dager totalt å arbeidstiden er fra   9.00 -16.00. Hvilken pris kan jeg be om da? Hun har spurt hvor mye jeg vil ha i lønn men jeg aner ikke hva som er vanlig.

500 kr dagen.

Anonymkode: 42612...8ed

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

500 kr dagen.

Det er ingen som gidder å ta på seg en jobb for 71 kr timen, så 500 kr dagen er bare en stor vits.

Anonymkode: a1c1f...07e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

500 kr dagen.

Enig. Hvis passer er 14 år. 

Skrevet

Krisen skulle være veldig stor før jeg betalte 1000 kr år arbeidsdag for barnepass av et barn. Da hadde jeg lett videre etter andre løsninger. Jeg har ingen problem med å finne noen som gjør det for under hal parten.

Anonymkode: d3122...b1f

Skrevet

Kr 700,- pr dag. 

Anonymkode: 1f5c1...dd5

Skrevet
30 minutter siden, Evablaum skrev:

Enig. Hvis passer er 14 år. 

Jeg er 31 år foresten :)

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Krisen skulle være veldig stor før jeg betalte 1000 kr år arbeidsdag for barnepass av et barn. Da hadde jeg lett videre etter andre løsninger. Jeg har ingen problem med å finne noen som gjør det for under hal parten.

Anonymkode: d3122...b1f

Her er foreldrene i en litt vanskelig situasjon for begge begynner på jobb klokken 9 imorgen tidlig,å hvis jeg takker nei så har de ingen som kan passe babyen.Har ikke tenkt å utnytte det da bare så det er sagt. 

Skrevet

Foreldrene ønsker at jeg skal gå i åpen barnehage med babyen,å der koster det 30 kr per gang. Er det ikke rett og rimlig at det er foreldrene som betaler det?

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Foreldrene ønsker at jeg skal gå i åpen barnehage med babyen,å der koster det 30 kr per gang. Er det ikke rett og rimlig at det er foreldrene som betaler det?

Ja, det bør foreldrene betale sjøl.. Vil dei ikkje det? Om ikkje må det vertfall tilbakebetalest til deg gjennom lønna..

Kor mykje vil du sjøl ta betalt per dag for å passe då? Har du gjort deg noken tanker om det? 
Ka forhold har du til dei? Slekt? naboer? fremmede?

Anonymkode: b1e52...06d

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det bør foreldrene betale sjøl.. Vil dei ikkje det? Om ikkje må det vertfall tilbakebetalest til deg gjennom lønna..

Kor mykje vil du sjøl ta betalt per dag for å passe då? Har du gjort deg noken tanker om det? 
Ka forhold har du til dei? Slekt? naboer? fremmede?

Anonymkode: b1e52...06d

Det er fremmede. Det var 100 kr i timen jeg tenkte før jeg skrev innlegget her. De har ikke nevnt hvem som skal betale åpen barnehage men da kommer jeg bare til å si at jeg ønsker 100 kr timen + at de betaler åpen barnehage.

Skrevet

Her er vanlig takst for barnevakt 100 kr timen, det er det tenåringsjentene tar for å være barnevakt på kvelden. 

Som voksen barnevakt kan du ta minst det samme som dem altså. Ville sagt at prisen er 100 kr timen og at de må betale for tingene dere gjør (som åpen barnehage)

Anonymkode: 5b955...1cb

Skrevet

Jeg hadde vurdert flere ting.

- Forhold til foreldrene. Er det familie, venner eller bare noen du har dumpet borti pga barnepasser.

- Jobbene dems. Er de lavtlønnede er det ikke vits å ruinere dem. Selvfølgelig skal du ha greit betalt, men har de høy lønn hadde jeg lagt meg høyre enn hvis de har et yrke som dessverre ikke betaler så godt.

- Reisevei.

Anonymkode: af8e5...2ee

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er fremmede. Det var 100 kr i timen jeg tenkte før jeg skrev innlegget her. De har ikke nevnt hvem som skal betale åpen barnehage men da kommer jeg bare til å si at jeg ønsker 100 kr timen + at de betaler åpen barnehage.

Skal du passe et fremmed barn uten å ha ha møtt det først? Hjelp, hva tenker foreldrene med

Anonymkode: 2c014...dfa

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal du passe et fremmed barn uten å ha ha møtt det først? Hjelp, hva tenker foreldrene med

Anonymkode: 2c014...dfa

Møtte de idag også skal jeg passe imorgen

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde vurdert flere ting.

- Forhold til foreldrene. Er det familie, venner eller bare noen du har dumpet borti pga barnepasser.

- Jobbene dems. Er de lavtlønnede er det ikke vits å ruinere dem. Selvfølgelig skal du ha greit betalt, men har de høy lønn hadde jeg lagt meg høyre enn hvis de har et yrke som dessverre ikke betaler så godt.

- Reisevei.

Anonymkode: af8e5...2ee

Har en time reisevei å kommer til å bruke over 400 kr bare i busspenger. Kjenner de ikke godt.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal du drasse med deg en 9 måneder gammel baby i åpen barnehage???

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har en time reisevei å kommer til å bruke over 400 kr bare i busspenger. Kjenner de ikke godt.

Synes du bør kreve 1000 kroner dagen. Du har utlegg på å gjøre dette også. 

Anonymkode: 6b738...a97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...