Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #26 Skrevet 26. august 2018 7 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg også som bodde i Norge en stund. 5 aller 6 år, men jeg ikke skjønte rasmie for jeg ser ikke mange her som dreper de som er fra annnen land og sån. Men det jeg reiste fra de dreper hele tid sine egne menn. De som er samme som dem. I Norge de bare sier reis hjem og jeg svarte skål blink Norge og de sagte til meg ok. Det er ingen rasimse til meg! Anonymkode: a64fc...e34 Trollollol. Anonymkode: 4c37a...5ad
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #27 Skrevet 26. august 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg som er innvenderer i Norge likte forum veldig .trodde at det var at sted der jeg kan lære meg mye og jeg har lærte ganske mye av det . Men nå det bare snakk om innvendrer og hvor dårlig de er . Jeg blir kjempe skuffet og begymret hver gang jeg ser det. Vi elsker Norge og ville ha gjort alt for Norge .vi er ikke like noen dårlige og noen snille vær så snill STOP RESISME IKKE SPRE RESISME❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 10be9...0a8 Synest rosiner er gottt gjeri. Så vrofor stoppe innporeten av rossiner etter 5 rår i nogre når honen ikje liker resisssme ? Innvendere er jo bare dome såm sriver sånt tur herr ine. Jeg like remiksene veldik gåt, bra det flerkruterele presoner i dett vland. Eler ? Jai ikle likere nrodmen, di er avltfro vhite. Anonymkode: 5f03b...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå