Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Jeg som er innvenderer i Norge likte forum veldig .trodde at det var at sted der jeg kan lære meg mye og jeg har lærte ganske mye av det . Men nå det bare snakk om innvendrer og hvor dårlig de er . Jeg blir kjempe skuffet og begymret hver gang jeg ser det. Vi elsker Norge og ville ha gjort alt for Norge .vi er ikke like noen dårlige og noen snille vær så snill STOP RESISME IKKE SPRE RESISME❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 10be9...0a8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 Første bud hvis du vil unngå RASISME er å lære deg å skrive ordene riktig. Det er ikke noe som heter innvenderer. Anonymkode: 4e5ef...ba9
Anonne Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Første bud hvis du vil unngå RASISME er å lære deg å skrive ordene riktig. Det er ikke noe som heter innvenderer. Anonymkode: 4e5ef...ba9 Tullete svar. Skrivefeil har ingentig med rasisme og gjøre.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Ja helt enig Stopp rasisme. Men alle parter må gå inn i seg selv. Innvandrere må selv slutte å være rasister de og. Jeg føler at nesten mange av innvandrerne er mer rasistiske enn oss. Ikke kan barna leke med hvite, eller barn fra et annen klasse en seg selv. ikke kan barna leke med barn som har foreldre av samme kjønn. Vi er alle mennesker uansett farge og nasjonalitet. Så derfor må også innvandrerne gå i seg selv og speile seg selv og verden. Anonymkode: e715d...331
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Første bud hvis du vil unngå RASISME er å lære deg å skrive ordene riktig. Det er ikke noe som heter innvenderer. Anonymkode: 4e5ef...ba9 Ville sett deg skrive språket perfekt etter få år i nytt land med nytt språk. Ærlig talt, til og med nordmen klarer jo ikke å skrive korrekt norsk! Enkg med hi. Anonymkode: 5a0dd...02e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #6 Skrevet 26. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Første bud hvis du vil unngå RASISME er å lære deg å skrive ordene riktig. Det er ikke noe som heter innvenderer. Anonymkode: 4e5ef...ba9 Bor i Norge i 4år tror jeg har lærte ganske bra norsk og skriver bra😀😀😀 hi Anonymkode: 10be9...0a8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #7 Skrevet 26. august 2018 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville sett deg skrive språket perfekt etter få år i nytt land med nytt språk. Ærlig talt, til og med nordmen klarer jo ikke å skrive korrekt norsk! Enkg med hi. Anonymkode: 5a0dd...02e Takk skal du ha 😍 Hi Anonymkode: 10be9...0a8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #8 Skrevet 26. august 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja helt enig Stopp rasisme. Men alle parter må gå inn i seg selv. Innvandrere må selv slutte å være rasister de og. Jeg føler at nesten mange av innvandrerne er mer rasistiske enn oss. Ikke kan barna leke med hvite, eller barn fra et annen klasse en seg selv. ikke kan barna leke med barn som har foreldre av samme kjønn. Vi er alle mennesker uansett farge og nasjonalitet. Så derfor må også innvandrerne gå i seg selv og speile seg selv og verden. Anonymkode: e715d...331 Gutten har ei vanninne med lesbiske har ikke noe i mot . Som sagt vi er forskjellige Anonymkode: 10be9...0a8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #9 Skrevet 26. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Gutten har ei vanninne med lesbiske har ikke noe i mot . Som sagt vi er forskjellige Anonymkode: 10be9...0a8 Mener du vennine?? Anonymkode: 4e5ef...ba9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #10 Skrevet 26. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke kan barna leke med hvite, eller barn fra et annen klasse en seg selv Hvor har du dette fra? Anonymkode: 36a55...342
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #11 Skrevet 26. august 2018 Gjesp! Nice try! Anonymkode: 5c585...271
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #12 Skrevet 26. august 2018 folk er naive, skjønner at egentlig vlir rasister, de gjør mye faenskap Anonymkode: fe950...4af
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #14 Skrevet 26. august 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Første bud hvis du vil unngå RASISME er å lære deg å skrive ordene riktig. Det er ikke noe som heter innvenderer. Anonymkode: 4e5ef...ba9 Første bud for å stoppe rasisme er å skrive korrekt? Mener du virkelig det? Anonymkode: 0c2c5...5ba
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #15 Skrevet 26. august 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Mener du vennine?? Anonymkode: 4e5ef...ba9 Eller, som vi skriver på norsk: venninne🙄 Hi gjør seg godt forstått. Tøft å skrive på et nytt språk😊 Anonymkode: af0ec...e01
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #16 Skrevet 26. august 2018 Helt åpenbart en som troller. Skjerp deg!! Dessuten fremstår du som rasist selv Anonymkode: 07de3...7dd
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #17 Skrevet 26. august 2018 Du får heller holde deg på Håmlia sammen med de andre innvenderererene da 😊 Anonymkode: e0b49...88c
graa Skrevet 26. august 2018 #18 Skrevet 26. august 2018 8 minutes ago, Anonym bruker said: Helt åpenbart en som troller. Skjerp deg!! Dessuten fremstår du som rasist selv Anonymkode: 07de3...7dd Han det være en trollefabrikk?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #19 Skrevet 26. august 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller, som vi skriver på norsk: venninne🙄 Hi gjør seg godt forstått. Tøft å skrive på et nytt språk😊 Anonymkode: af0ec...e01 😍👍takk Anonymkode: 10be9...0a8
the amazing spidermamma Skrevet 26. august 2018 #20 Skrevet 26. august 2018 Heldigvis er det ikke flertallet som har slike holdninger. Men de som har dem, bråker og maser om det ved enhver anledning.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #21 Skrevet 26. august 2018 2 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Heldigvis er det ikke flertallet som har slike holdninger. Men de som har dem, bråker og maser om det ved enhver anledning. Jeg vet det, men de sprer hat og resisme når vi har mye mer å gjøre 😀😀hi Anonymkode: 10be9...0a8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #22 Skrevet 26. august 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja helt enig Stopp rasisme. Men alle parter må gå inn i seg selv. Innvandrere må selv slutte å være rasister de og. Jeg føler at nesten mange av innvandrerne er mer rasistiske enn oss. Ikke kan barna leke med hvite, eller barn fra et annen klasse en seg selv. ikke kan barna leke med barn som har foreldre av samme kjønn. Vi er alle mennesker uansett farge og nasjonalitet. Så derfor må også innvandrerne gå i seg selv og speile seg selv og verden. Anonymkode: e715d...331 Hvor bor du? En øde øy ytterst i havgapet? i alle Oslo/Akershus-skolene leker hvit og svart om hverandre. Og sjokk: noen av de er tilogmed bestevenner og er med hverandre hjem - OG (hold deg fast!!!): hilser på hverandres familier.. BØ!!! (Vart du skræmt no?) Anonymkode: ff91f...6da
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #23 Skrevet 26. august 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor bor du? En øde øy ytterst i havgapet? i alle Oslo/Akershus-skolene leker hvit og svart om hverandre. Og sjokk: noen av de er tilogmed bestevenner og er med hverandre hjem - OG (hold deg fast!!!): hilser på hverandres familier.. BØ!!! (Vart du skræmt no?) Anonymkode: ff91f...6da Jøss.....bare jøss... Anonymkode: 7d390...841
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #24 Skrevet 26. august 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Hvor bor du? En øde øy ytterst i havgapet? i alle Oslo/Akershus-skolene leker hvit og svart om hverandre. Og sjokk: noen av de er tilogmed bestevenner og er med hverandre hjem - OG (hold deg fast!!!): hilser på hverandres familier.. BØ!!! (Vart du skræmt no?) Anonymkode: ff91f...6da Er du helt god? Anonymkode: 4c37a...5ad
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #25 Skrevet 26. august 2018 Jeg også som bodde i Norge en stund. 5 aller 6 år, men jeg ikke skjønte rasmie for jeg ser ikke mange her som dreper de som er fra annnen land og sån. Men det jeg reiste fra de dreper hele tid sine egne menn. De som er samme som dem. I Norge de bare sier reis hjem og jeg svarte skål blink Norge og de sagte til meg ok. Det er ingen rasimse til meg! Anonymkode: a64fc...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå