Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #26 Skrevet 26. august 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mye bedre by en oslo. Anonymkode: 481d5...6c1 Hva vet du egentlig om det? Jeg er oppvokst i Oslo, flyttet så til en sånn koselig liten by, som skulle være så flott og fin, og ikke noe skummelt skjedde der. Har aldri fått med meg så mye dritt ett sted. Jeg jobbet da i utelivsbransjen, og fikk meg kjæreste raskt, så viste det seg at han hang med en del feil folk. Så jeg fikk med meg alt det, de fleste andre ikke får med seg. Dop problemet var veldig stort, og mye kriminalitet, fest voldtekter, også av mindreårige, flere drap. De fleste som bodde der, var jo ikke klar over noe, bortsett fra drapene da. Og politiet hadde overhodet ikke kapasitet, til å gjøre noe med det. Jeg flyttet relativt raskt. For det var jo håpløst å få seg venner der, for jeg var jo hun farlige fra Oslo, som holdt på med dop. Jeg har aldri prøvd dop, og den kjæresten jeg fikk, kvittet jeg meg med, da jeg skjønte hva slags miljø han vanket i. Anonymkode: eb48e...453
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #27 Skrevet 26. august 2018 Jeg har blitt fysisk angrepet to ganger, en gang i Tønsberg og en gang i Sandvika. Et ransforsøk av 4 personer er og et "politisk" angrep. Alle angriperen var lyshudete nordmenn (vet ikke religion). Anonymkode: fa764...464
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #28 Skrevet 26. august 2018 35 minutes ago, Anonym bruker said: Hva vet du egentlig om det? Jeg er oppvokst i Oslo, flyttet så til en sånn koselig liten by, som skulle være så flott og fin, og ikke noe skummelt skjedde der. Har aldri fått med meg så mye dritt ett sted. Jeg jobbet da i utelivsbransjen, og fikk meg kjæreste raskt, så viste det seg at han hang med en del feil folk. Så jeg fikk med meg alt det, de fleste andre ikke får med seg. Dop problemet var veldig stort, og mye kriminalitet, fest voldtekter, også av mindreårige, flere drap. De fleste som bodde der, var jo ikke klar over noe, bortsett fra drapene da. Og politiet hadde overhodet ikke kapasitet, til å gjøre noe med det. Jeg flyttet relativt raskt. For det var jo håpløst å få seg venner der, for jeg var jo hun farlige fra Oslo, som holdt på med dop. Jeg har aldri prøvd dop, og den kjæresten jeg fikk, kvittet jeg meg med, da jeg skjønte hva slags miljø han vanket i. Anonymkode: eb48e...453 Hva jeg vet om det? Jeg har tidligere bodd i Oslo, en møkkaby. Anonymkode: 481d5...6c1
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #29 Skrevet 27. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva jeg vet om det? Jeg har tidligere bodd i Oslo, en møkkaby. Anonymkode: 481d5...6c1 En del av oss er ikke enige. Anonymkode: 57acb...cef
sotosmor Skrevet 27. august 2018 #30 Skrevet 27. august 2018 Nå bor ikke jeg i Oslo, men de gangene jeg er der, så oppfatter jeg byen som trygg. Dessuten så er det gjerne både narkomiljø og annen kriminalitet i andre byer enn Oslo også. Men det er sikkert strøk og gater en ikke oppholder seg i etter mørkets frembrudd.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #31 Skrevet 27. august 2018 Kan anbefale Tøyen, ta en drink eller to på utestedet Postkontoret, slapp av og pust med magen! Anonymkode: d9087...e4e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #32 Skrevet 27. august 2018 Har opplevd blind vold i Oslo. 03 på natta på vei til taxikø. Tid sted osv utgjør høyere risiko. Jeg liker Oslo, men på natta er ikke alle steder ok. Glad for at vi snart flytter litt utenfor Oslo med barn. De kommer selvfølgelig til å ferdes i Oslo når den tid kommer. Er ikke så begeistret for det egentlig. Anonymkode: f9054...888
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #33 Skrevet 28. august 2018 Veldig glad i Oslo, selv om jeg nå bor med mann og barn i Suburbia. Sønnen din har trolig litt sunt bondevett, har han ikke? Da tar han ikke kontakt med feil miljøer eller folk og treffer trolig masse hyggelige studenter og unge som jobber og fester og har det moro. På trygge steder med god gatebelysning. Alt kan skje hvor som helst, men Oslo er absolutt ikke farlig - spesielt ikke for din sønn. Er du prostituert ung kvinne fra et fremmed land er risikoen selvsagt en annen... Anonymkode: 0953f...7eb
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #34 Skrevet 28. august 2018 På 26.8.2018 den 16.05, Anonym bruker skrev: Byen jeg bor i har ingen belastede strøk (ca 10 mil sør for Oslo). Anonymkode: 481d5...6c1 Moss ? Sarpsborg ? Enig. Men går ikke i parkene der på kvelden. Anonymkode: 48790...4fa
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #35 Skrevet 28. august 2018 På 26.08.2018 den 18.38, Anonym bruker skrev: Nei, kun 50.000. Og vi har heller ikke 30-40% innvandrere. Anonymkode: 481d5...6c1 Det har vel ingen andre byer i Norge heller, da. Anonymkode: 0a664...de6
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #36 Skrevet 28. august 2018 På 26.08.2018 den 23.46, Anonym bruker skrev: Har aldri fått med meg så mye dritt ett sted. Jeg jobbet da i utelivsbransjen, og fikk meg kjæreste raskt, så viste det seg at han hang med en del feil folk. Så jeg fikk med meg alt det, de fleste andre ikke får med seg. Dop problemet var veldig stort, og mye kriminalitet, fest voldtekter, også av mindreårige, flere drap. Men i alle dager, hvor hen da? Anonymkode: 0a664...de6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #37 Skrevet 29. august 2018 Har bodd i Oslo hele mitt 40 år lange liv, og jeg føler meg trygg her. Jeg jobber mye kvelder og drar ofte hjem fra sentrum rundt midnatt uten å føle meg utrygg. Anonymkode: f3402...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå