Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #26 Skrevet 26. august 2018 Jeg synes det er hårreisende. Da bekrefter du at vippene hennes ikke er fine som de er. Det er jo egentlig en harmløs greie å gjøre. Men en så ung jente skal ALDRI måtte fikse på utseendet. Ser noen sammenligner det med botox osv. Det synes jeg er å dra det langt. Svaret er at det ikke er noe å vurdere. Hva blir det beste tror du? Anonymkode: 352ed...2b9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #27 Skrevet 26. august 2018 På 24.8.2018 den 19.26, Anonym bruker skrev: Ok...soppas negativt ja. Skal ikke ei på 12 få farge håret litt rosa eller brunt??? Ei heller hull i ørene?? Hva med sminke??? Og tro meg jeg forteller henne hver dag at hun er nydelig. -jeg bruker da vippetang jeg også for å få bedre bue på vippene. -er det virkelig sååå ille? Anonymkode: 41eab...ee7 Vi spurte på frisørsalong om farging av hår. De anbefaler det ikke før fylte 16 pga kjemikaliene. Anonymkode: 43bdc...196
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #28 Skrevet 26. august 2018 Jeg stusser over at så mange synes vippebøy er ille, men lar barna få hull i ørene... Hvordan forvarer dere det? Dere sier jo da indirekte at barna sine ører ikke er pene bok som de er!? Anonymkode: 3237d...5bb
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #29 Skrevet 26. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg stusser over at så mange synes vippebøy er ille, men lar barna få hull i ørene... Hvordan forvarer dere det? Dere sier jo da indirekte at barna sine ører ikke er pene bok som de er!? Anonymkode: 3237d...5bb Nei, hull i ørene handler ikke om at ørene ikke er pene nok. Det handler om å pynte seg, ikke om å endre på noe som ikke er bra nok. I mine øyne øredobber i kategori med smykker og ringer (selv om jeg ikke tar hull i ørene på min toåring fordi det gjør vondt og dermed venter vi til hun er gammel nok til å forstå at det gjør vondt og likevel ta den avgjørelsen). Anonymkode: a3a33...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå