Gå til innhold

Permanent vippebøy til ei på snart 13.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er hårreisende. Da bekrefter du at vippene hennes ikke er fine som de er. Det er jo egentlig en harmløs greie å gjøre. Men en så ung jente skal ALDRI måtte fikse på utseendet. 

Ser noen sammenligner det med botox osv. Det synes jeg er å dra det langt. 

Svaret er at det ikke er noe å vurdere. Hva blir det beste tror du? 

Anonymkode: 352ed...2b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 24.8.2018 den 19.26, Anonym bruker skrev:

Ok...soppas negativt ja. 

Skal ikke ei på 12 få farge håret litt rosa eller brunt???

Ei heller hull i ørene?? 

Hva med sminke???

Og tro meg jeg forteller henne hver dag at hun er nydelig.

-jeg bruker da vippetang jeg også for å få bedre bue på vippene. -er det virkelig sååå ille? 

Anonymkode: 41eab...ee7

Vi spurte på frisørsalong om farging av hår. De anbefaler det ikke før fylte 16 pga kjemikaliene.

Anonymkode: 43bdc...196

Skrevet

Jeg stusser over at så mange synes vippebøy er ille, men lar barna få hull i ørene... Hvordan forvarer dere det? Dere sier jo da indirekte at barna sine ører ikke er pene bok som de er!? 

Anonymkode: 3237d...5bb

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg stusser over at så mange synes vippebøy er ille, men lar barna få hull i ørene... Hvordan forvarer dere det? Dere sier jo da indirekte at barna sine ører ikke er pene bok som de er!? 

Anonymkode: 3237d...5bb

Nei, hull i ørene handler ikke om at ørene ikke er pene nok. Det handler om å pynte seg, ikke om å endre på noe som ikke er bra nok. I mine øyne øredobber i kategori med smykker og ringer (selv om jeg ikke tar hull i ørene på min toåring fordi det gjør vondt og dermed venter vi til hun er gammel nok til å forstå at det gjør vondt og likevel ta den avgjørelsen).

Anonymkode: a3a33...399

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...