Gå til innhold

Hvordan ser denne testen ut for dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen er 2 uker gammel..glemte den av, og fant den nå!😳

E7D5CCFC-594A-44ED-A2B1-F9BB5757756D.jpeg

Anonymkode: 6121a...abd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Negativ

Anonymkode: 449dc...628

Skrevet

Ta en ny test! Det kan komme strek etter tiden og når den har ligget så lenge kan du inne vite om det er falsk positiv eller om den virkelig er positiv.  

Skrevet
6 minutter siden, Tante_Esel skrev:

Ta en ny test! Det kan komme strek etter tiden og når den har ligget så lenge kan du inne vite om det er falsk positiv eller om den virkelig er positiv.  

Her er den på en annen bakgrunn. Ja tenker og man ikke kan stole helt på den siden den har ligget en stund.. men hvordan synes du den her ser ut? Får ikke tak i ny før om en uke da, jeg er på hytta! Tok testen sist jeg var her, og så den nå når jeg kom! Nå blir jeg jo ikke klare å tenke på annet 🤦‍♀️😅

62DEF751-8744-40E0-9F2C-EAB9D0732FE5.jpeg

Anonymkode: 6121a...abd

Skrevet

Jeg fant strimmeltest og tok nå i ettermiddag! Hva tror dere? Håper så mange som mulig kan svare! Har prøvd i 2 år nå!! 

hi

EAE729B0-8FF1-41FF-AEC5-51C9A4BF191D.png

59CA49EA-14F3-4E25-92C8-1CA40932FA3A.png

Anonymkode: 6121a...abd

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fant strimmeltest og tok nå i ettermiddag! Hva tror dere? Håper så mange som mulig kan svare! Har prøvd i 2 år nå!! 

hi

EAE729B0-8FF1-41FF-AEC5-51C9A4BF191D.png

59CA49EA-14F3-4E25-92C8-1CA40932FA3A.png

Anonymkode: 6121a...abd

Den ser negativ ut... Spesielt mtp at den andre er fra to uker siden. -Da burde HCG vært høyt nok til å gi tydeligere utslag. 

Beklager. Håper jeg tar feil for din skyld.

Anonymkode: 60411...08d

Skrevet

Jeg ser en svak men tydelig strek på begge testene. Den eldste kan du ikke legge vekt på, det er en grunn til at resultatet på tester skal leses av innen en viss tid. Har selv opplevd at tester som har ligget lenge plutselig ser positive ut, selv om de ikke var det. Strimmeltesten er det litt vanskeligere å si med. Hvis det er veldig tidlig i graviditeten kan streken være svak. Men hvis du testet for to uker siden er det vel ikke så tidlig?

Anonymkode: 88036...879

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser en svak men tydelig strek på begge testene. Den eldste kan du ikke legge vekt på, det er en grunn til at resultatet på tester skal leses av innen en viss tid. Har selv opplevd at tester som har ligget lenge plutselig ser positive ut, selv om de ikke var det. Strimmeltesten er det litt vanskeligere å si med. Hvis det er veldig tidlig i graviditeten kan streken være svak. Men hvis du testet for to uker siden er det vel ikke så tidlig?

Anonymkode: 88036...879

Den gamle testen så jeg ingenting på rett etter jeg hadde tatt den.. men nå så jeg der var kommet en strek. Den tok jeg en uke før forventet mens. Så fikk jeg en liten blødning som varte i 1,5 dager(har alltid ca 4-5 dagers mens). Og nå tok jeg den siste testen i ettermiddag.. Og der synes jeg at jeg også ser en strek, men vet ikke om det bare er jeg som ser den? 🙄

hi

Anonymkode: 6121a...abd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Den gamle testen så jeg ingenting på rett etter jeg hadde tatt den.. men nå så jeg der var kommet en strek. Den tok jeg en uke før forventet mens. Så fikk jeg en liten blødning som varte i 1,5 dager(har alltid ca 4-5 dagers mens). Og nå tok jeg den siste testen i ettermiddag.. Og der synes jeg at jeg også ser en strek, men vet ikke om det bare er jeg som ser den? 🙄

hi

Anonymkode: 6121a...abd

Neida, jeg ser den også. Kom streken med en gang du tok den?

Jeg har også testet en uke før forventet mens og fått negativt resultat. Så testet jeg igjen seks-sju dager etter forventet mens, og da var den veldig positiv.

Anonymkode: 88036...879

Skrevet

Jeg ser tydelig strek på begge. Den siste der ser ut som RFSU. Jeg fikk aldri tydeligere streker på de, den sterkeste jeg fikk var mye svakere enn din, og jeg er 24 uker gravid nå. ☺️ ville tatt en digital, jeg kan banne på at du er gravid!

Anonymkode: 64675...9f1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Neida, jeg ser den også. Kom streken med en gang du tok den?

Jeg har også testet en uke før forventet mens og fått negativt resultat. Så testet jeg igjen seks-sju dager etter forventet mens, og da var den veldig positiv.

Anonymkode: 88036...879

På siste testen kom den ikke lenge etter jeg hadde tatt den ja.

Hmmmm🤔

hi

Anonymkode: 6121a...abd

Skrevet

Reis til nærmeste bensinstasjon eller butikk, graviditetstestene henger ved siden av kondomene. Du må ta en ny test i morgen tidlig....

Anonymkode: f9a1e...90d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser tydelig strek på begge. Den siste der ser ut som RFSU. Jeg fikk aldri tydeligere streker på de, den sterkeste jeg fikk var mye svakere enn din, og jeg er 24 uker gravid nå. ☺️ ville tatt en digital, jeg kan banne på at du er gravid!

Anonymkode: 64675...9f1

Begge testene er fra RFSU. Den første testen er den man kan ta ta 6 dager før forventet mens(følsomheten er på 10 ettellerannet), den andre testen kan man ikke ta før etter(den er ikke like sensitiv, den trenger så mye som 25 ettellerannet for å kunne gi noe utslag). Dette er den pakken med 8 strimler i.. 

Er ikke de digitale enda mindre følsom? 

Åh, jeg er så spent på om denne er positiv eller ikke!

hi

Anonymkode: 6121a...abd

Skrevet

Hvis det er 2 uker siden sist du testet så burde testen vært skikkelig tydelig i dag... Det er den jo ikke 

Anonymkode: c0e76...3f5

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Begge testene er fra RFSU. Den første testen er den man kan ta ta 6 dager før forventet mens(følsomheten er på 10 ettellerannet), den andre testen kan man ikke ta før etter(den er ikke like sensitiv, den trenger så mye som 25 ettellerannet for å kunne gi noe utslag). Dette er den pakken med 8 strimler i.. 

Er ikke de digitale enda mindre følsom? 

Åh, jeg er så spent på om denne er positiv eller ikke!

hi

Anonymkode: 6121a...abd

Det er ikke en kjempefordel at de er så følsomme som mulig. De som brukes på legekontor er mindre følsomme. Det er nemlig ikke alltid spor av HCG betyr at man er gravid. Jeg tok en positiv test, men testet negativt hos legen. Tok blodprøve, og det viste seg at jeg hadde abortert veldig, veldig tidlig. Har du en viss mengde, er det mye mer sikkert. Men etter forventet mens skal du uansett kunne ta de mindre følsomme.

Anonymkode: 88036...879

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Begge testene er fra RFSU. Den første testen er den man kan ta ta 6 dager før forventet mens(følsomheten er på 10 ettellerannet), den andre testen kan man ikke ta før etter(den er ikke like sensitiv, den trenger så mye som 25 ettellerannet for å kunne gi noe utslag). Dette er den pakken med 8 strimler i.. 

Er ikke de digitale enda mindre følsom? 

Åh, jeg er så spent på om denne er positiv eller ikke!

hi

Anonymkode: 6121a...abd

Jeg fikk klar og tydelig "gravid" med digital og nærmest usynlige streker på RFSU-strimler. Ikke ble de tydeligere heller uansett når på dagen jeg tok dem. Har tatt CB på mensdagen ved tidligere graviditeter og de har alltid vært knallsterke. Har hørt at mange er misfornøyd med RFSU. Ville prøvd noe annet. Og som sagt; den digitale viste positiv. Tok en strinmel noen dager etter det igjen og den var fremdeles like svak.

Anonymkode: 64675...9f1

Skrevet

Jeg ser streker på begge to. Men ville trodd at den nyeste skulle hatt en sterkere strek når det har gått så lang tid i mellom? 

Anonymkode: bae73...0cf

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Reis til nærmeste bensinstasjon eller butikk, graviditetstestene henger ved siden av kondomene. Du må ta en ny test i morgen tidlig....

Anonymkode: f9a1e...90d

Må ta en ny test? Må? 

HI må ikke noe som helst. Det er, for de aller fleste, ufarlig å være gravid, og man har uansett god tid til å forberede seg. En graviditet går ikke over på et par dager. 

Anonymkode: d5a3b...0c5

Skrevet

Den andre testen burde være sterkere? 

Altså jeg har fått falsk positiv flere ganger med rfsu. De er for følsomme. 

Jeg går over til clearblue fremover! Orker ikke slike falske postive

Anonymkode: 6d81d...452

Skrevet

Jeg vet ikke... Den siste testen burde jo vært knallsterk hvis du evt. er 5-6 uker gravid. 

Skrevet

Oppdatering fra hi her. Tatt en ny sånn strimmeltest.. den ligner samme resultat som den forrige testen. 🧐 Blir forrvirret, hva skal man tro om dette? 

Anonymkode: 6121a...abd

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oppdatering fra hi her. Tatt en ny sånn strimmeltest.. den ligner samme resultat som den forrige testen. 🧐 Blir forrvirret, hva skal man tro om dette? 

Anonymkode: 6121a...abd

Ta en digital test;)

Anonymkode: 7923b...e62

Skrevet

Jeg får ofte svak strek på strimmel, uten st jeg er gravid. Ta en ordentlig test!

Anonymkode: 6d81d...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...