Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Testen er 2 uker gammel..glemte den av, og fant den nå!😳 Anonymkode: 6121a...abd
Tante_Esel Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Ta en ny test! Det kan komme strek etter tiden og når den har ligget så lenge kan du inne vite om det er falsk positiv eller om den virkelig er positiv.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 6 minutter siden, Tante_Esel skrev: Ta en ny test! Det kan komme strek etter tiden og når den har ligget så lenge kan du inne vite om det er falsk positiv eller om den virkelig er positiv. Her er den på en annen bakgrunn. Ja tenker og man ikke kan stole helt på den siden den har ligget en stund.. men hvordan synes du den her ser ut? Får ikke tak i ny før om en uke da, jeg er på hytta! Tok testen sist jeg var her, og så den nå når jeg kom! Nå blir jeg jo ikke klare å tenke på annet 🤦♀️😅 Anonymkode: 6121a...abd
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 Jeg fant strimmeltest og tok nå i ettermiddag! Hva tror dere? Håper så mange som mulig kan svare! Har prøvd i 2 år nå!! hi Anonymkode: 6121a...abd
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fant strimmeltest og tok nå i ettermiddag! Hva tror dere? Håper så mange som mulig kan svare! Har prøvd i 2 år nå!! hi Anonymkode: 6121a...abd Den ser negativ ut... Spesielt mtp at den andre er fra to uker siden. -Da burde HCG vært høyt nok til å gi tydeligere utslag. Beklager. Håper jeg tar feil for din skyld. Anonymkode: 60411...08d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 Jeg ser en svak men tydelig strek på begge testene. Den eldste kan du ikke legge vekt på, det er en grunn til at resultatet på tester skal leses av innen en viss tid. Har selv opplevd at tester som har ligget lenge plutselig ser positive ut, selv om de ikke var det. Strimmeltesten er det litt vanskeligere å si med. Hvis det er veldig tidlig i graviditeten kan streken være svak. Men hvis du testet for to uker siden er det vel ikke så tidlig? Anonymkode: 88036...879
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser en svak men tydelig strek på begge testene. Den eldste kan du ikke legge vekt på, det er en grunn til at resultatet på tester skal leses av innen en viss tid. Har selv opplevd at tester som har ligget lenge plutselig ser positive ut, selv om de ikke var det. Strimmeltesten er det litt vanskeligere å si med. Hvis det er veldig tidlig i graviditeten kan streken være svak. Men hvis du testet for to uker siden er det vel ikke så tidlig? Anonymkode: 88036...879 Den gamle testen så jeg ingenting på rett etter jeg hadde tatt den.. men nå så jeg der var kommet en strek. Den tok jeg en uke før forventet mens. Så fikk jeg en liten blødning som varte i 1,5 dager(har alltid ca 4-5 dagers mens). Og nå tok jeg den siste testen i ettermiddag.. Og der synes jeg at jeg også ser en strek, men vet ikke om det bare er jeg som ser den? 🙄 hi Anonymkode: 6121a...abd
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #10 Skrevet 23. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Den gamle testen så jeg ingenting på rett etter jeg hadde tatt den.. men nå så jeg der var kommet en strek. Den tok jeg en uke før forventet mens. Så fikk jeg en liten blødning som varte i 1,5 dager(har alltid ca 4-5 dagers mens). Og nå tok jeg den siste testen i ettermiddag.. Og der synes jeg at jeg også ser en strek, men vet ikke om det bare er jeg som ser den? 🙄 hi Anonymkode: 6121a...abd Neida, jeg ser den også. Kom streken med en gang du tok den? Jeg har også testet en uke før forventet mens og fått negativt resultat. Så testet jeg igjen seks-sju dager etter forventet mens, og da var den veldig positiv. Anonymkode: 88036...879
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #11 Skrevet 23. august 2018 Jeg ser tydelig strek på begge. Den siste der ser ut som RFSU. Jeg fikk aldri tydeligere streker på de, den sterkeste jeg fikk var mye svakere enn din, og jeg er 24 uker gravid nå. ☺️ ville tatt en digital, jeg kan banne på at du er gravid! Anonymkode: 64675...9f1
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #12 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Neida, jeg ser den også. Kom streken med en gang du tok den? Jeg har også testet en uke før forventet mens og fått negativt resultat. Så testet jeg igjen seks-sju dager etter forventet mens, og da var den veldig positiv. Anonymkode: 88036...879 På siste testen kom den ikke lenge etter jeg hadde tatt den ja. Hmmmm🤔 hi Anonymkode: 6121a...abd
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #13 Skrevet 23. august 2018 Reis til nærmeste bensinstasjon eller butikk, graviditetstestene henger ved siden av kondomene. Du må ta en ny test i morgen tidlig.... Anonymkode: f9a1e...90d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #14 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser tydelig strek på begge. Den siste der ser ut som RFSU. Jeg fikk aldri tydeligere streker på de, den sterkeste jeg fikk var mye svakere enn din, og jeg er 24 uker gravid nå. ☺️ ville tatt en digital, jeg kan banne på at du er gravid! Anonymkode: 64675...9f1 Begge testene er fra RFSU. Den første testen er den man kan ta ta 6 dager før forventet mens(følsomheten er på 10 ettellerannet), den andre testen kan man ikke ta før etter(den er ikke like sensitiv, den trenger så mye som 25 ettellerannet for å kunne gi noe utslag). Dette er den pakken med 8 strimler i.. Er ikke de digitale enda mindre følsom? Åh, jeg er så spent på om denne er positiv eller ikke! hi Anonymkode: 6121a...abd
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #15 Skrevet 23. august 2018 Hvis det er 2 uker siden sist du testet så burde testen vært skikkelig tydelig i dag... Det er den jo ikke Anonymkode: c0e76...3f5
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #16 Skrevet 23. august 2018 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begge testene er fra RFSU. Den første testen er den man kan ta ta 6 dager før forventet mens(følsomheten er på 10 ettellerannet), den andre testen kan man ikke ta før etter(den er ikke like sensitiv, den trenger så mye som 25 ettellerannet for å kunne gi noe utslag). Dette er den pakken med 8 strimler i.. Er ikke de digitale enda mindre følsom? Åh, jeg er så spent på om denne er positiv eller ikke! hi Anonymkode: 6121a...abd Det er ikke en kjempefordel at de er så følsomme som mulig. De som brukes på legekontor er mindre følsomme. Det er nemlig ikke alltid spor av HCG betyr at man er gravid. Jeg tok en positiv test, men testet negativt hos legen. Tok blodprøve, og det viste seg at jeg hadde abortert veldig, veldig tidlig. Har du en viss mengde, er det mye mer sikkert. Men etter forventet mens skal du uansett kunne ta de mindre følsomme. Anonymkode: 88036...879
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #17 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Begge testene er fra RFSU. Den første testen er den man kan ta ta 6 dager før forventet mens(følsomheten er på 10 ettellerannet), den andre testen kan man ikke ta før etter(den er ikke like sensitiv, den trenger så mye som 25 ettellerannet for å kunne gi noe utslag). Dette er den pakken med 8 strimler i.. Er ikke de digitale enda mindre følsom? Åh, jeg er så spent på om denne er positiv eller ikke! hi Anonymkode: 6121a...abd Jeg fikk klar og tydelig "gravid" med digital og nærmest usynlige streker på RFSU-strimler. Ikke ble de tydeligere heller uansett når på dagen jeg tok dem. Har tatt CB på mensdagen ved tidligere graviditeter og de har alltid vært knallsterke. Har hørt at mange er misfornøyd med RFSU. Ville prøvd noe annet. Og som sagt; den digitale viste positiv. Tok en strinmel noen dager etter det igjen og den var fremdeles like svak. Anonymkode: 64675...9f1
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #18 Skrevet 23. august 2018 Jeg ser streker på begge to. Men ville trodd at den nyeste skulle hatt en sterkere strek når det har gått så lang tid i mellom? Anonymkode: bae73...0cf
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #19 Skrevet 24. august 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Reis til nærmeste bensinstasjon eller butikk, graviditetstestene henger ved siden av kondomene. Du må ta en ny test i morgen tidlig.... Anonymkode: f9a1e...90d Må ta en ny test? Må? HI må ikke noe som helst. Det er, for de aller fleste, ufarlig å være gravid, og man har uansett god tid til å forberede seg. En graviditet går ikke over på et par dager. Anonymkode: d5a3b...0c5
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #20 Skrevet 24. august 2018 Den andre testen burde være sterkere? Altså jeg har fått falsk positiv flere ganger med rfsu. De er for følsomme. Jeg går over til clearblue fremover! Orker ikke slike falske postive Anonymkode: 6d81d...452
Lessismore Skrevet 24. august 2018 #21 Skrevet 24. august 2018 Jeg vet ikke... Den siste testen burde jo vært knallsterk hvis du evt. er 5-6 uker gravid.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #22 Skrevet 25. august 2018 Oppdatering fra hi her. Tatt en ny sånn strimmeltest.. den ligner samme resultat som den forrige testen. 🧐 Blir forrvirret, hva skal man tro om dette? Anonymkode: 6121a...abd
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #23 Skrevet 26. august 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Oppdatering fra hi her. Tatt en ny sånn strimmeltest.. den ligner samme resultat som den forrige testen. 🧐 Blir forrvirret, hva skal man tro om dette? Anonymkode: 6121a...abd Ta en digital test;) Anonymkode: 7923b...e62
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #25 Skrevet 29. august 2018 Jeg får ofte svak strek på strimmel, uten st jeg er gravid. Ta en ordentlig test! Anonymkode: 6d81d...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå