Gå til innhold

Islam og homser

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skulle jeg være det? Hvorfor spør du ikke "hvorfor er du ikke på muslimers side", er du rasist eller?

Anonymkode: c959e...f29

Må nevnes at jeg er på de homofiles side, med tanke på at de skal beskyttes mot vold. Absolutt. De skal være trygge i Norge. Det er vel igrunnen det som trigger spørsmålet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, gale damen skrev:

Ja, jeg kjenner virkelig på at det nok er jeg som er teit her.

Det er bra :) Men jeg tilgir deg. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må nevnes at jeg er på de homofiles side, med tanke på at de skal beskyttes mot vold. Absolutt. De skal være trygge i Norge. Det er vel igrunnen det som trigger spørsmålet.

Hehe, ja, stusset litt på det, ja. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du sliter med å svare saklig i tråder, altså? Kan det være at du behøver hjelp til å se den røde tråden i de trådene du svarer i? "Trollfabrikk" er usaklig, og lite konstruktivt. Jeg har ikke skrevet annet enn denne tråden, så jeg vet ikke helt hvem som fabrikkerer her jeg... 

...orker ikke, men jeg prøver likevel. 

Er du ny her på forumet? Kanskje du ikke har lagt merke til alle trådene om islam her inne de siste par dagene? For hvis ikke, kan jeg opplyse deg om at det er mange islam-fiendtlige tråder her om dagen, og måten du ordlegger deg på er påfallende lik som trådstarter i de andre islam-fiendtlige trådene. Derfor tenkte jeg at vi har besøk av en trollfabrikk. Og for å være helt ærlig, tror jeg det fremdeles. 

Hva er du egentlig ute etter? Sånn annet enn å sverte muslimer og flyktninger? Prøver du å «opplyse» oss stakkars kvinner?

Skrevet
7 minutter siden, Lessismore skrev:

Er du ny her på forumet? Kanskje du ikke har lagt merke til alle trådene om islam her inne de siste par dagene? For hvis ikke, kan jeg opplyse deg om at det er mange islam-fiendtlige tråder her om dagen, og måten du ordlegger deg på er påfallende lik som trådstarter i de andre islam-fiendtlige trådene. Derfor tenkte jeg at vi har besøk av en trollfabrikk. Og for å være helt ærlig, tror jeg det fremdeles. 

Hva er du egentlig ute etter? Sånn annet enn å sverte muslimer og flyktninger? Prøver du å «opplyse» oss stakkars kvinner?

Jeg er enig med deg. Tråder som denne og de andre du sikter til gjør meg i tvil om demokrati er den beste styreformen, og at internettilgang for alle er til det beste for menneskeheten. Det er skummelt hvordan uopplyste mennesker kan sitte og spre sin galle mellom seg, og lulle seg inn i en tåke av fordomsfull svada. 

Anonymkode: 907d1...7db

Skrevet
16 minutter siden, Lessismore skrev:

Nei, jeg er ikke ny. Og nei, jeg sitter ikke her og glor hver dag. Stort sett går jeg ikke inn i sånne tråder for det er alltid en veldig stygg tone i dem! Fra bla.a. sånne som deg, og sånne som de du åpenbart hater. 

Sverte muslimer? Hallo? Er et noen hjemme? 

Jeg skriver fakta: Islam og homofili krasjer. Det går ikke overens - muslimer er 100% imot homofili og aksepterer det ikke.
Så et samfunnsproblem: Nordmenn elsker homser. De elsker muslimer. Men hvordan går det, når homofili og Islam ikke kan sameksistere i samme land? 

Det er dét tråden handler om. At du har huet så langt oppi din egen ræv at du tror at alle er ute etter å ta deg, dine meninger og muslimene - vel, det får være ditt eget problem. Denne tråden handler ikke om muslimer, engang, den handler om hvorfor noen tror at det skal gå bra å blande kulturer på den måten. Og årsaken til at jeg nevner muslimer, er at det som sagt er en meget dominant religion. Nordmenn føyer seg lett! Veldig lett :) Jeg kunne nevnt kristne, men nordmenn kjører over kristne på omtrent alle måter så det er ikke en aktuell "problemstilling".

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg er ikke ny. Og nei, jeg sitter ikke her og glor hver dag. Stort sett går jeg ikke inn i sånne tråder for det er alltid en veldig stygg tone i dem! Fra bla.a. sånne som deg, og sånne som de du åpenbart hater. 

Sverte muslimer? Hallo? Er et noen hjemme? 

Jeg skriver fakta: Islam og homofili krasjer. Det går ikke overens - muslimer er 100% imot homofili og aksepterer det ikke.
Så et samfunnsproblem: Nordmenn elsker homser. De elsker muslimer. Men hvordan går det, når homofili og Islam ikke kan sameksistere i samme land? 

Det er dét tråden handler om. At du har huet så langt oppi din egen ræv at du tror at alle er ute etter å ta deg, dine meninger og muslimene - vel, det får være ditt eget problem. Denne tråden handler ikke om muslimer, engang, den handler om hvorfor noen tror at det skal gå bra å blande kulturer på den måten. Og årsaken til at jeg nevner muslimer, er at det som sagt er en meget dominant religion. Nordmenn føyer seg lett! Veldig lett :) Jeg kunne nevnt kristne, men nordmenn kjører over kristne på omtrent alle måter så det er ikke en aktuell "problemstilling".

Hører du deg selv? «Stygg tone?» Dét er det du som står for i så fall. Jeg har ikke på noe som helst måte stått for stygg tone. Det er DU som startet denne tråden, en av utallige islam-tråder her inne om dagen, der du kun er ute etter å sverte og så tvil om islam og muslimer.

Hater jeg deg? Hvordan klarer du å lese det ut av innlegget mitt? Jeg argumenterer for mine holdninger, er det å hate?

Du sier at jeg «har huet oppi min egen ræv, og tror alle er ute etter å ta meg» Hæ?! Igjen, hvordan leser du det ut av innlegget mitt?

Og handler ikke denne tråden om muslimer? Overskriften din heter Islam og homser. 

Jeg tror fremdeles du er en del av en trollfabrikk. En elendig trollfabrikk. 

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg tror ikke islam kommer til å bli dominerende i vesten. Og spesielt ikke den strenge, konservative formen for islam (heldigvis)

Regner med homofile har det enda bedre enn nå om 100 år.

Tror heller da at ekstreme høyrekrefter og høyrepopulister utgjør en større stussel mot homofile i vesten eller muslimer gjør, faktisk.

Anonymkode: a691c...34e

Dessverre tror jeg du tar feil. Forstår du virkelig ikke at det er innvandringen med tilhørende problemer som skaper grobunn for ekstreme høyrekrefter og høyrepopulister? Slik oppstår ikke i et vakum.

Anonymkode: acf7b...5c1

Skrevet
2 hours ago, Lessismore said:

Hva er du egentlig ute etter? Sånn annet enn å sverte muslimer og flyktninger? 

Er det ikke lov å diskutere fakta her inne, f.eks. voldtektsstatistikken som ble presentert på svensk TV i går? 

Skrevet
2 hours ago, Lessismore said:

Har vi besøk av en trollfabrikk her på forumet i dag?

Klarer du ikke å argumentere bedre enn dette?

Skrevet

Merkelig at ingen kommenterer hvor hvitt Grønland er under Pride paraden. Eneste gangen det ikke kryr av hijabdamer og skjeggete menn. 

Anonymkode: ed788...471

Skrevet

Hvorfor nordmenn leter om nagative ting om slam  hva har de gjort til dere ingenting  

Anonymkode: ca64c...a4a

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvorfor nordmenn leter om nagative ting om slam  hva har de gjort til dere ingenting  

Anonymkode: ca64c...a4a

Vi følger med på nyhetene.

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klarer du ikke å argumentere bedre enn dette?

Jeg har argumentert masse i denne tråden. Dårlig forsøk på hersketeknikk. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre tror jeg du tar feil. Forstår du virkelig ikke at det er innvandringen med tilhørende problemer som skaper grobunn for ekstreme høyrekrefter og høyrepopulister? Slik oppstår ikke i et vakum.

Innvandring skaper høyrepopulister og ekstreme høyrekrefter? Det var jødene som hadde skylda for nazismen også da, etter din teori? Jødehat oppstår ikke i et vakuum, liksom. 

Anonymkode: e8174...393

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi følger med på nyhetene.

Det er ikke altid dem viser sanheten

Skrevet
13 minutes ago, Anonym bruker said:

Innvandring skaper høyrepopulister og ekstreme høyrekrefter? 

Nei, de store problemene som følger med den store innvandringen, både sosiale og økonomiske, skaper grobunn for høyepopulister. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...