Gå til innhold

Islam og homser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt kjent at homofili og islam ikke går overens. Islam er en ganske dominerende og streng religion. Hvordan tror dere det blir, med homser i vesten, hvis utviklingen fortsetter i samme sporet den er i nå? Om la oss si 100 år, når islam er enda mer dominerende og kanskje har tatt over store deler av vesten - hva skjer med homsene? I landene muslimene opprinnelig kommer fra, er de ikke nådige. 

Og bare et tilleggsspørsmål, det er ofte sosialister som er mest for innvandring. Men de er også for homofili. Hvordan mener de at det kan gå godt sammen? Det har nettopp kommet ut en bok om det, også, husker ikke hva den heter. Men det er i alle fall veldig aktuelt.

Anonymkode: c959e...f29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke islam kommer til å bli dominerende i vesten. Og spesielt ikke den strenge, konservative formen for islam (heldigvis)

Regner med homofile har det enda bedre enn nå om 100 år.

Tror heller da at ekstreme høyrekrefter og høyrepopulister utgjør en større stussel mot homofile i vesten eller muslimer gjør, faktisk.

Anonymkode: a691c...34e

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke islam kommer til å bli dominerende i vesten. Og spesielt ikke den strenge, konservative formen for islam (heldigvis)

Regner med homofile har det enda bedre enn nå om 100 år.

Tror heller da at ekstreme høyrekrefter og høyrepopulister utgjør en større stussel mot homofile i vesten eller muslimer gjør, faktisk.

Men da tror du feil. Har du oversett terrorangrep mot homseklubber, eller at grønland i Oslo ikke er norsk lenger?

Skrevet

Det er helt klart et større samfunnsproblem at det er blitt stuerent å hate muslimer. 

Anonymkode: 4146a...ee7

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da tror du feil. Har du oversett terrorangrep mot homseklubber, eller at grønland i Oslo ikke er norsk lenger?

Du vet at også høyreekstreme står bak mange angrep på muslimer, og på planlegging av terrorangrep mot homsebarer?
Grønland i Oslo er en forsvinnende liten del av Norge - og hva har forresten det med noe som helst å gjøre?

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er godt kjent at homofili og islam ikke går overens. Islam er en ganske dominerende og streng religion. Hvordan tror dere det blir, med homser i vesten, hvis utviklingen fortsetter i samme sporet den er i nå? Om la oss si 100 år, når islam er enda mer dominerende og kanskje har tatt over store deler av vesten - hva skjer med homsene? I landene muslimene opprinnelig kommer fra, er de ikke nådige. 

Og bare et tilleggsspørsmål, det er ofte sosialister som er mest for innvandring. Men de er også for homofili. Hvordan mener de at det kan gå godt sammen? Det har nettopp kommet ut en bok om det, også, husker ikke hva den heter. Men det er i alle fall veldig aktuelt.

Idiot.

Skrevet

Om du ser kvordan kristne forholdt seg til homser for hundre år siden, og forsåvidt hvordan kristne russere og østeuropeere holder på, tror du religion og kultur er en statisk greie?

Anonymkode: ebd18...491

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt klart et større samfunnsproblem at det er blitt stuerent å hate muslimer. 

Anonymkode: 4146a...ee7

Dette! Bare se på alle de innvandringsparanoide trådene som lages på dette forumet de siste dagene. 

Kristendom og homofili går forøvrig heller ikke særlig godt sammen, jfr krf-striden som pågår nå. Og ytre høyre har også et digert homohat-problem. Foreslår at Hi tar en kamp i sin egen bakgård, vi begynner å bli lei av deg. 

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at også høyreekstreme står bak mange angrep på muslimer, og på planlegging av terrorangrep mot homsebarer?
Grønland i Oslo er en forsvinnende liten del av Norge - og hva har forresten det med noe som helst å gjøre?

At jeg har rett i at islam vil vokse seg større, såklart. Ghettoer er oppskriften på det. Høyreekstreme står ikke for halvparten av alle terrorangrepene engang, så det var en merkelig kommentar. 

Stadig flere etnisk norske konverterer også til islam. Det er bare et tidsspørsmål før "pride"-paraden er historie.

Skrevet
31 minutter siden, gale damen skrev:

Idiot.

....Når man ikke har argumenter. 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du ser kvordan kristne forholdt seg til homser for hundre år siden, og forsåvidt hvordan kristne russere og østeuropeere holder på, tror du religion og kultur er en statisk greie?

Anonymkode: ebd18...491

Forstår du ikke at hele poenget i denne tråden er at det ikke er statisk? Norge pr idag er ikke muslimsk. Men det kan veldig fort bli det. Og spørsmålet er hvordan det vil krasje med homofili. For det vil det, før eller siden.

Skrevet
23 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Dette! Bare se på alle de innvandringsparanoide trådene som lages på dette forumet de siste dagene. 

Kristendom og homofili går forøvrig heller ikke særlig godt sammen, jfr krf-striden som pågår nå. Og ytre høyre har også et digert homohat-problem. Foreslår at Hi tar en kamp i sin egen bakgård, vi begynner å bli lei av deg. 

Nei, kristendom og homofili går ikke særlig godt sammen, det har du helt rett i. 

Hvordan kan du bli lei av meg? Dette er den første tråden jeg har startet her inne på ukevis, og den første om dette emnet. Derimot er jeg lei av deg som skal komme med teite kommentarer overalt i forumet. Du er ikke mye amazing.

Skrevet

Jeg er ikke for kristendommen heller, men de kaster ikke homofile fra hustak. Det er den nye folkesporten i midt-østen. 

Anonymkode: a75ca...b26

Skrevet

Har vi besøk av en trollfabrikk her på forumet i dag?

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forstår du ikke at hele poenget i denne tråden er at det ikke er statisk? Norge pr idag er ikke muslimsk. Men det kan veldig fort bli det. Og spørsmålet er hvordan det vil krasje med homofili. For det vil det, før eller siden.

Hvorfor tror du at Norge vil bli muslimsk?

Anonymkode: 907d1...7db

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du at Norge vil bli muslimsk?

Anonymkode: 907d1...7db

Fordi Norge, med sin svake og sinnsforvirrede kultur (der alle andre enn nordmenn er bra nok) importerer en dominerende kultur og religion i store kvanta. Hva skal Norge stå imot med? Ingenting, og det ønsker mange heller ikke. Derfor. 

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

....Når man ikke har argumenter. 

Nei. Å argumentere med sånne som deg har ikke noe som helst for seg.

Skrevet
6 minutter siden, Lessismore skrev:

Har vi besøk av en trollfabrikk her på forumet i dag?

Har du ikke noe bedre å skrive? "Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, men jeg må jo skrive noe, hmmm"

Skrevet
Akkurat nå, gale damen skrev:

Nei. Å argumentere med sånne som deg har ikke noe som helst for seg.

Hvorfor i huleste svarer du da? Haha! Så teit.

Skrevet

Må sies at jeg verken er på homofiles eller muslimers side, jeg synes spørsmålet er interessant. For de to er virkelig krasj. Som en annen skriver - det kastes homofile fra hustak. Når kommer det hit?

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må sies at jeg verken er på homofiles eller muslimers side, jeg synes spørsmålet er interessant. For de to er virkelig krasj. Som en annen skriver - det kastes homofile fra hustak. Når kommer det hit?

Hvorfor er du ikke på homofiles side? 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i huleste svarer du da? Haha! Så teit.

Ja, jeg kjenner virkelig på at det nok er jeg som er teit her.

Skrevet
2 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Hvorfor er du ikke på homofiles side? 

Hvorfor skulle jeg være det? Hvorfor spør du ikke "hvorfor er du ikke på muslimers side", er du rasist eller?

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du ikke noe bedre å skrive? "Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, men jeg må jo skrive noe, hmmm"

Jeg tenkte ikke det i det hele tatt. Jeg tenkte: "Hmm. Har vi besøk av en trollfabrikk her i dag?"

Skrevet
17 minutter siden, Lessismore skrev:

Jeg tenkte ikke det i det hele tatt. Jeg tenkte: "Hmm. Har vi besøk av en trollfabrikk her i dag?"

Så du sliter med å svare saklig i tråder, altså? Kan det være at du behøver hjelp til å se den røde tråden i de trådene du svarer i? "Trollfabrikk" er usaklig, og lite konstruktivt. Jeg har ikke skrevet annet enn denne tråden, så jeg vet ikke helt hvem som fabrikkerer her jeg... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...