Gå til innhold

Jeg mistenker at naboen er hore...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Anonym bruker said:

Synes du ikke det er trist at noen hater seg selv så mye, at de synes de er verdt så lite, at de selger kroppen sin til gamle menn? Dessuten er det ikke lov å kjøpe sex.

Anonymkode: 13922...1b9

Folk bryr seg ikke nevneverdig om det.

Anonymkode: 4ed89...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Anonym bruker said:

Du kan melde at du mistenker sex salg, da vil kundene bli straffet.

Anonymkode: aeacd...3cc

Jesus Christ, tror du ikke politiet har viktige ting å ta seg til?

Anonymkode: 4ed89...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo faktisk ikke til å unngå å "slutshame" i dette tilfellet. Nabodama drar hjem stadig nye mannfolk, og kleskoden tilsvarer en viss stil. Selvsagt skal man kunne gå med hva man vil, men det er ikke slik det fungerer IRL. Jeg innrømmer glatt at jeg har måttet passe på den ene datteren min på 15, som gjerne går med små topper som viser aaaaltfor mye kløft og lignende, hvis jeg ikke passer på. Hun selv synes det er fint, men hun er ikke helt klar over omfanget av de signalene hun sender. De får massevis av oppmerksomhet på denne måten, og det er vi som foreldre som må passe på at de ikke går kledd som noen horer - rett og slett!

Det at man ligger rundt gjør jo at man blir stemplet som løs. Enkelte kan sikkert gå så langt å tro at de som driver på sånn, også tar betalt for det. For hva er grunnen liksom? Hvem som helst kan få deg, men hvorfor? 

Anonymkode: 40ba1...d55

Hore-madonna komplekset lever i beste velgående åpenbart. Det virker som du fordømmer henne mer enn mennene. At det er verre å selge sex enn å kjøpe.

Hvordan vet forresten barna dine at hun er oppe hele natten?

Anonymkode: 6223c...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om jeg er hore??? 

Ungene mine er borte, jobb livet og alt er borte!! 

Alle ser ned på meg og livet mitt er mislykket.. dette gir meg i det minste noe å føle på. Føle på nærhet, føle på noe!!! 

Lev det fine livet ditt, jeg håper jeg snart får råd til å flytte, så jeg ikke er i veien for noen....

Anonymkode: fc84f...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig hun selger sex, men som flere her sier: det er ikke ulovlig. 

Synes det er litt merkelig at barna dine kan fortelle at hun er ute hele natten, når sover de og hvor gamle er de?

Anonymkode: 9f69e...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hore-madonna komplekset lever i beste velgående åpenbart. Det virker som du fordømmer henne mer enn mennene. At det er verre å selge sex enn å kjøpe.

Hvordan vet forresten barna dine at hun er oppe hele natten?

Anonymkode: 6223c...b80

Jeg er ikke hi. Men jeg skriver ingen plass at det er bedre å være horekunde. Jeg fordømmer både den som selger og den som kjøper, det kan jeg være helt ærlig på. Jeg kan ikke tenke meg noe mer ekkelt «yrke» enn det. 

Anonymkode: 40ba1...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva så om jeg er hore??? 

Ungene mine er borte, jobb livet og alt er borte!! 

Alle ser ned på meg og livet mitt er mislykket.. dette gir meg i det minste noe å føle på. Føle på nærhet, føle på noe!!! 

Lev det fine livet ditt, jeg håper jeg snart får råd til å flytte, så jeg ikke er i veien for noen....

Anonymkode: fc84f...682

Nice try....🙄

Anonymkode: 40ba1...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg er ikke hi. Men jeg skriver ingen plass at det er bedre å være horekunde. Jeg fordømmer både den som selger og den som kjøper, det kan jeg være helt ærlig på. Jeg kan ikke tenke meg noe mer ekkelt «yrke» enn det. 

Anonymkode: 40ba1...d55

Hvorfor fordømme. La nå voksne folk få leve livet som de vil, uansett om de selger eller kjøper sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge det ikke skjer på trappa mi, så kan jeg ikke bry meg? Får slutte å melde ifra om løse hunder også, da. Samma det om de blir påkjørt og drept av biler vel, det påvirker ikke meg, det. 

Anonymkode: 13922...1b9

Men på hvilken måte skal du bry deg? Vil du hjelpe henne på noe vis, eller bare se om du kan få fjernet problemet? Altså bry deg om deg selv.

Anonymkode: 7c118...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men noe er det som foregår!

Ja vel? 

Horer skal også leve. Det hun gjør er ikke ulovlig.

Anonymkode: c723d...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ikke tenke meg noe mer ekkelt «yrke» enn det. 

Men så er det heller ikke du som er nødt til å jobbe i det yrket. Så bare vær glad til.

Anonymkode: c723d...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg innrømmer glatt at jeg har måttet passe på den ene datteren min på 15, som gjerne går med små topper som viser aaaaltfor mye kløft og lignende, hvis jeg ikke passer på. Hun selv synes det er fint, men hun er ikke helt klar over omfanget av de signalene hun sender. De får massevis av oppmerksomhet på denne måten, og det er vi som foreldre som må passe på at de ikke går kledd som noen horer - rett og slett!

Syns du skal handle inn en fin burkha til henne. Så blir hun i alle fall dydig nok. For tenk om noen skulle tro at hun var tilbøyelig til å ha sex?

Anonymkode: c723d...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste hadde reagert om naboen jobbet som prostituert. Venninnen min leide ut studenthybelen sin i sommerferien. Når hun kom tilbake i august viste det seg at de som leide hadde drevet prostitusjon fra leiligheten hennes, nice..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja vel? 

Horer skal også leve. Det hun gjør er ikke ulovlig.

Anonymkode: c723d...0e7

Men det er ulovlig å kjøpe sex. Minster hun ikke inntekten da?

Anonymkode: 4ed89...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 24.8.2018 den 0.24, Anonym bruker skrev:

Ja vel? 

Horer skal også leve. Det hun gjør er ikke ulovlig.

Anonymkode: c723d...0e7

Jo. Å oppfordre til ulovlige handlinger er ulovlig i seg (oppviglerparagrafen).

Anonymkode: 1d7ac...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2018 den 8.48, Anonym bruker skrev:

Det virker som du kan ha rett i antagelsene dine. Dessverre er det nok noen som lever slik, enda hvor ubegripelig vi andre synes det må være. 

Anonymkode: 40ba1...d55

Leste en artikkel her om dagen om unge kvinner som tjente 30.000 i mnd på sugardating og hun i artikkelen hadde 5 faste eldre menn som hun datet.  Kan jo være noe sånt..

Anonymkode: bf0a0...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2018 den 20.19, Anonym bruker skrev:

Hore-madonna komplekset lever i beste velgående åpenbart. Det virker som du fordømmer henne mer enn mennene. At det er verre å selge sex enn å kjøpe.

Hvordan vet forresten barna dine at hun er oppe hele natten?

Anonymkode: 6223c...b80

Ikke bruk uttrykk du ikke har den ringeste anelsen om betydningen av!

https://en.wikipedia.org/wiki/Madonna–whore_complex

Anonymkode: 434eb...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2018 den 8.32, Anonym bruker skrev:

Ute hele natta, går rundt på dagtid uten mål og mening. Alltid vært noe rart, vanskelig å sette fingeren på det. Går anstendig kledd, langbukse og pene topper. Trenchcoat/kåpe. Som en slags businesskvinne. Men "arbeider ikke". Bor i en rønne og barna er fratatt henne. 

Men... Tidlig om morgenen kommer hun med forskjellige (eldre) menn og skal ta toget. Fra sitt hjem der han ikke bor. Han har vært hos henne. Neste gang er det en ny eldre mann. Om ettermiddagen eller kvelden kommer hun hjem arm i arm med nok en ny, eldre mann. Iført ultrakort miniskjørt og sorte strømper. Standard horeantrekk! Det skjer hele tiden. 

Det jeg redigerer mest på er dette plutselig stilskiftet når hun kommer med disse gamle mennene. Men det er så vagt liksom. Barna har sagt hun er ute hele natta. Hun er ikke god, vært på kant med de fleste naboene og mistet både barn og kjæledyr pga grov omsorgssvikt. Men utad fremstår hun så plettfri. Med et fjernt blikk. Og disse eldre mennene. 

Jeg liker det ikke. Og håper at det bare er en misforståelse. Det er trist nok med ungene hennes, og årsaken til at de ble tatt er så grusom at jeg ikke har noen som helst problemer med å tro at hun selger seg selv til eldre menn. Hva ellers skulle de gjort der? Hvorfor skulle hun plutselig kledd seg sånn, og da kun ifølge med disse mennene? 

Det er andre ting også som ikke kommer frem her som er vanskelig å sette fingeren på. Men noe er det som foregår!

Anonymkode: 13922...1b9

Slutshaming er jævla fjortis. Så alle som går anstendig kledd og trenchcoat er horer? Tror du har sett for mye på film du. Ikke alle kler seg slik som horer gjør på film. 
 

forøvrig kan man like så greit være horer på dagtid som natta. Er ute hele natta? Jajøss. 

Anonymkode: 392b5...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at det innlegget du siterer er skrevet for 1 1/2 år siden?

Anonymkode: 2b600...148

Hva så?

Anonymkode: 434eb...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slutshaming er jævla fjortis. Så alle som går anstendig kledd og trenchcoat er horer? Tror du har sett for mye på film du. Ikke alle kler seg slik som horer gjør på film. 
 

forøvrig kan man like så greit være horer på dagtid som natta. Er ute hele natta? Jajøss. 

Anonymkode: 392b5...cb1

n

Anonymkode: 13922...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...