Gå til innhold

Jeg mistenker at naboen er hore...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ute hele natta, går rundt på dagtid uten mål og mening. Alltid vært noe rart, vanskelig å sette fingeren på det. Går anstendig kledd, langbukse og pene topper. Trenchcoat/kåpe. Som en slags businesskvinne. Men "arbeider ikke". Bor i en rønne og barna er fratatt henne. 

Men... Tidlig om morgenen kommer hun med forskjellige (eldre) menn og skal ta toget. Fra sitt hjem der han ikke bor. Han har vært hos henne. Neste gang er det en ny eldre mann. Om ettermiddagen eller kvelden kommer hun hjem arm i arm med nok en ny, eldre mann. Iført ultrakort miniskjørt og sorte strømper. Standard horeantrekk! Det skjer hele tiden. 

Det jeg redigerer mest på er dette plutselig stilskiftet når hun kommer med disse gamle mennene. Men det er så vagt liksom. Barna har sagt hun er ute hele natta. Hun er ikke god, vært på kant med de fleste naboene og mistet både barn og kjæledyr pga grov omsorgssvikt. Men utad fremstår hun så plettfri. Med et fjernt blikk. Og disse eldre mennene. 

Jeg liker det ikke. Og håper at det bare er en misforståelse. Det er trist nok med ungene hennes, og årsaken til at de ble tatt er så grusom at jeg ikke har noen som helst problemer med å tro at hun selger seg selv til eldre menn. Hva ellers skulle de gjort der? Hvorfor skulle hun plutselig kledd seg sånn, og da kun ifølge med disse mennene? 

Det er andre ting også som ikke kommer frem her som er vanskelig å sette fingeren på. Men noe er det som foregår!

Anonymkode: 13922...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som du kan ha rett i antagelsene dine. Dessverre er det nok noen som lever slik, enda hvor ubegripelig vi andre synes det må være. 

Anonymkode: 40ba1...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars.. for et vondt liv! Hun har nok opplevd mye vondt. 

Det er ikke noe særlig å gjøre da. Hun har jo lov å selge seg selv hvis hun ønsker, selv om det ikke er lov å kjøpe. 

Hvis du ønsker å stoppe det, så må du jo nesten dokumentere over tid og melde det inn. 

Anonymkode: f47b3...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Om hun kun driver horevirksomhet så er ikke det noe som burde angå deg. 

Er det ulovlige rusmidler involvert og det trekker med seg kriminelle i dét miljøet er vel saken en annen. 

Slik du beskriver det så er det trolig snakk om salg av sexuelle tjenester. Hvor moralsk forkastelig det nå enn er, du har ikke noe med det. 

Anonymkode: 2686f...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

So what ? Hvis du bryr deg så mye om hva hun driver med, kan du jo bli venn med henne ? Og hjelpe henne og stille opp? 

Syns ikke noe om at folk står å glaner bak gardina, synser og sladrer. Større synd det syns jeg. 

Anonymkode: 776e2...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør ikke noe ulovlig. Det er mennene som evt kjøper som gjør det ulovlige. Bra hun ble fratatt barna da så de slipper å leve oppi det. 

Anonymkode: 7e953...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun gjør ikke noe ulovlig. Det er mennene som evt kjøper som gjør det ulovlige. Bra hun ble fratatt barna da så de slipper å leve oppi det. 

Anonymkode: 7e953...bf8

Tenkte jeg også. Bra barna slipper dette ihvertfall!

Og dere andre må gjerne late som om dere er høyt hevet over HI, men jeg nekter å tro at dere hadde latt være å følge med/reagere hvs naboen deres kjørte samme løp. 

Anonymkode: f47b3...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har helt rett. Trolig kan det være rus inni bildet også. Det viktigste er at barna er fratatt henne og trygge. Skulle hun få de tilbake må du huske på å melde i fra.

Anonymkode: de399...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva så? Så lenge hun ikke bråker skader det vel ikke deg?

Anonymkode: d2b18...2ae

Synes du ikke det er trist at noen hater seg selv så mye, at de synes de er verdt så lite, at de selger kroppen sin til gamle menn? Dessuten er det ikke lov å kjøpe sex.

Anonymkode: 13922...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du har helt rett. Trolig kan det være rus inni bildet også. Det viktigste er at barna er fratatt henne og trygge. Skulle hun få de tilbake må du huske på å melde i fra.

Anonymkode: de399...3df

Ja, det har vært noen slags rus i bildet. Er nok en av grunnene til at ungene ble tatt av barnevernet. Men hun ser "frisk" ut, som en hvilken som helst annen kvinne, med god råd. Bortsett fra når hun går i det "horeantrekket".

Anonymkode: 13922...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også dette høres lugubert ut. Og jeg hadde heller ikke likt å hatt verken rusmisbrukere, horer eller pyskisk veldig ustabile mennesker som naboer. Sistnevnte har jeg hatt, og det var et helvete. Slett ikke greit når man i tillegg har barn i hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Kari Mari skrev:

Jeg synes også dette høres lugubert ut. Og jeg hadde heller ikke likt å hatt verken rusmisbrukere, horer eller pyskisk veldig ustabile mennesker som naboer. Sistnevnte har jeg hatt, og det var et helvete. Slett ikke greit når man i tillegg har barn i hus. 

Nei... Det forsurer hele boplassen. Heldigvis ble dyrene tatt, det var virkelig et problem med dem. Var løse og bet mennesker osv. Får håpe de har fått et nytt og bedre hjem, samme med ungene. 

 

Anonymkode: 13922...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og....? 

Det er vel hennes sak, og det er vel ikke plagsomt for deg? Knuller de på trappa di? Lager de lyder som gjør at dere ikke får sove? 

Anonymkode: 5628d...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og....? 

Det er vel hennes sak, og det er vel ikke plagsomt for deg? Knuller de på trappa di? Lager de lyder som gjør at dere ikke får sove? 

Anonymkode: 5628d...ad8

Så lenge det ikke skjer på trappa mi, så kan jeg ikke bry meg? Får slutte å melde ifra om løse hunder også, da. Samma det om de blir påkjørt og drept av biler vel, det påvirker ikke meg, det. 

Anonymkode: 13922...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes du ikke det er trist at noen hater seg selv så mye, at de synes de er verdt så lite, at de selger kroppen sin til gamle menn? Dessuten er det ikke lov å kjøpe sex.

Anonymkode: 13922...1b9

Greit nok at det ikke er lov å kjøpe sex, men uansett hvor merkelig det er så er det lov å selge sex, mao så gjør ikke naboen til hi noe ulovlig. Når det kommer til det moralske aspektet er saken en helt annen, men dårlig moral er heller ikke ulovlig.

Anonymkode: d15d6...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordomsfull du er TS. Tenkt på at hun kanskje bare sliter veldig psykisk, har alkoholproblemer og drukner ensomheten i å ha mye sex med forskjellige menn. UTEN at det er salg i bildet. Det er selvfølgelig også naivt å tro at det ikke kan foregå salg der, så klart. Men slutshaming basert på klær er ikke kult uansett. Er det rart det ofte blir snakk om HVORDAN man gikk kledd når man jar blitt voldtatt, når mennesker stempler valg av klær som horete, prostituert, asking for it osv. 

Jeg har selv gått igjennom en periode der det var sex med flere forskjellige (ikke ny hver dag), uten at det overhodet var salg i bildet. Bare veldig lite selvrespekt og en dose løs, men ikke horete.

Anonymkode: bb109...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kjekt. Men det er ikke din sak å legge deg opp i det, annet en om du ønsker å bli kjent med damen og se om hun trenger hjelp på noe vis. 

Anonymkode: 301a8...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så fordomsfull du er TS. Tenkt på at hun kanskje bare sliter veldig psykisk, har alkoholproblemer og drukner ensomheten i å ha mye sex med forskjellige menn. UTEN at det er salg i bildet. Det er selvfølgelig også naivt å tro at det ikke kan foregå salg der, så klart. Men slutshaming basert på klær er ikke kult uansett. Er det rart det ofte blir snakk om HVORDAN man gikk kledd når man jar blitt voldtatt, når mennesker stempler valg av klær som horete, prostituert, asking for it osv. 

Jeg har selv gått igjennom en periode der det var sex med flere forskjellige (ikke ny hver dag), uten at det overhodet var salg i bildet. Bare veldig lite selvrespekt og en dose løs, men ikke horete.

Anonymkode: bb109...e7a

Det er jo faktisk ikke til å unngå å "slutshame" i dette tilfellet. Nabodama drar hjem stadig nye mannfolk, og kleskoden tilsvarer en viss stil. Selvsagt skal man kunne gå med hva man vil, men det er ikke slik det fungerer IRL. Jeg innrømmer glatt at jeg har måttet passe på den ene datteren min på 15, som gjerne går med små topper som viser aaaaltfor mye kløft og lignende, hvis jeg ikke passer på. Hun selv synes det er fint, men hun er ikke helt klar over omfanget av de signalene hun sender. De får massevis av oppmerksomhet på denne måten, og det er vi som foreldre som må passe på at de ikke går kledd som noen horer - rett og slett!

Det at man ligger rundt gjør jo at man blir stemplet som løs. Enkelte kan sikkert gå så langt å tro at de som driver på sånn, også tar betalt for det. For hva er grunnen liksom? Hvem som helst kan få deg, men hvorfor? 

Anonymkode: 40ba1...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ute hele natta, går rundt på dagtid uten mål og mening. Alltid vært noe rart, vanskelig å sette fingeren på det. Går anstendig kledd, langbukse og pene topper. Trenchcoat/kåpe. Som en slags businesskvinne. Men "arbeider ikke". Bor i en rønne og barna er fratatt henne. 

Men... Tidlig om morgenen kommer hun med forskjellige (eldre) menn og skal ta toget. Fra sitt hjem der han ikke bor. Han har vært hos henne. Neste gang er det en ny eldre mann. Om ettermiddagen eller kvelden kommer hun hjem arm i arm med nok en ny, eldre mann. Iført ultrakort miniskjørt og sorte strømper. Standard horeantrekk! Det skjer hele tiden. 

Det jeg redigerer mest på er dette plutselig stilskiftet når hun kommer med disse gamle mennene. Men det er så vagt liksom. Barna har sagt hun er ute hele natta. Hun er ikke god, vært på kant med de fleste naboene og mistet både barn og kjæledyr pga grov omsorgssvikt. Men utad fremstår hun så plettfri. Med et fjernt blikk. Og disse eldre mennene. 

Jeg liker det ikke. Og håper at det bare er en misforståelse. Det er trist nok med ungene hennes, og årsaken til at de ble tatt er så grusom at jeg ikke har noen som helst problemer med å tro at hun selger seg selv til eldre menn. Hva ellers skulle de gjort der? Hvorfor skulle hun plutselig kledd seg sånn, og da kun ifølge med disse mennene? 

Det er andre ting også som ikke kommer frem her som er vanskelig å sette fingeren på. Men noe er det som foregår!

Anonymkode: 13922...1b9

Barna hennes, som hun er fratatt? Eller dine barn?

Anonymkode: 434eb...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Anonym bruker said:

Ute hele natta, går rundt på dagtid uten mål og mening. Alltid vært noe rart, vanskelig å sette fingeren på det. Går anstendig kledd, langbukse og pene topper. Trenchcoat/kåpe. Som en slags businesskvinne. Men "arbeider ikke". Bor i en rønne og barna er fratatt henne. 

Men... Tidlig om morgenen kommer hun med forskjellige (eldre) menn og skal ta toget. Fra sitt hjem der han ikke bor. Han har vært hos henne. Neste gang er det en ny eldre mann. Om ettermiddagen eller kvelden kommer hun hjem arm i arm med nok en ny, eldre mann. Iført ultrakort miniskjørt og sorte strømper. Standard horeantrekk! Det skjer hele tiden. 

Det jeg redigerer mest på er dette plutselig stilskiftet når hun kommer med disse gamle mennene. Men det er så vagt liksom. Barna har sagt hun er ute hele natta. Hun er ikke god, vært på kant med de fleste naboene og mistet både barn og kjæledyr pga grov omsorgssvikt. Men utad fremstår hun så plettfri. Med et fjernt blikk. Og disse eldre mennene. 

Jeg liker det ikke. Og håper at det bare er en misforståelse. Det er trist nok med ungene hennes, og årsaken til at de ble tatt er så grusom at jeg ikke har noen som helst problemer med å tro at hun selger seg selv til eldre menn. Hva ellers skulle de gjort der? Hvorfor skulle hun plutselig kledd seg sånn, og da kun ifølge med disse mennene? 

Det er andre ting også som ikke kommer frem her som er vanskelig å sette fingeren på. Men noe er det som foregår!

Anonymkode: 13922...1b9

So what, det er et fritt land, er det ikke?

Anonymkode: 4ed89...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Anonym bruker said:

 

Hvis du ønsker å stoppe det, så må du jo nesten dokumentere over tid og melde det inn. 

Anonymkode: f47b3...7d5

Som en Stasi-agent?

Anonymkode: 4ed89...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo faktisk ikke til å unngå å "slutshame" i dette tilfellet. Nabodama drar hjem stadig nye mannfolk, og kleskoden tilsvarer en viss stil. Selvsagt skal man kunne gå med hva man vil, men det er ikke slik det fungerer IRL. Jeg innrømmer glatt at jeg har måttet passe på den ene datteren min på 15, som gjerne går med små topper som viser aaaaltfor mye kløft og lignende, hvis jeg ikke passer på. Hun selv synes det er fint, men hun er ikke helt klar over omfanget av de signalene hun sender. De får massevis av oppmerksomhet på denne måten, og det er vi som foreldre som må passe på at de ikke går kledd som noen horer - rett og slett!

Det at man ligger rundt gjør jo at man blir stemplet som løs. Enkelte kan sikkert gå så langt å tro at de som driver på sånn, også tar betalt for det. For hva er grunnen liksom? Hvem som helst kan få deg, men hvorfor? 

Anonymkode: 40ba1...d55

Enig! 

Anonymkode: 52036...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...