Gå til innhold

anus og vaginal åpning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig merkelig spørsmål, men har fått kommentarer på det og må nesten bare spørre. 

Er det en greie at anus og den vaginale åpningen er nærme hverandre? At noen har de nærmere enn andre? Har nemlig fått høre at jeg har det. Ikke at det har vært noe negativt med det, men det kan gi litt mening for meg i og med at jeg noen ganger (ganske ofte) under samleie opplever det nesten som at han «dulter borti» tarmen min oppi der (vagina)? Føler nesten jeg må knipe rumpa liksom.. at for hvert jukk(haha)så presser han på tarmen min og jeg er redd jeg nesten gjør fra meg underveis.

Setter pris på seriøse svar, om dette er en nogen lunde normal følelse eller fryktelig ukjent og unormalt.

Anonymkode: 67dd9...5d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er nok alle forskjellige der nede, med ulike avstander og alt. Jeg har ikke opplevd selv å føle det slik son du, at det kjennes ut som at mannen støter borti tarmen under samleie. Ei heller må jeg knipe igjen. Om det er normalt eller ikke vet jeg ikke, kanskje du kan spørre gynekologen neste gang du er der? De vet som oftest best :)

Anonymkode: eba72...90e

Skrevet

Kjenner på det samme, og noen ganger føler jeg at det jeg konsentrerer meg mest om under sex, er å knipe igjen slik at jeg ikke fjerter🙊😂 Men det er helt normalt, det ligger ganske tett nedi og inni der😉😊 

Anonymkode: 378da...376

Skrevet

Jordmora som tok imot mine barn, fortalte at sånt er veldig individuelt. Hos noen ligger de to åpningene tett i tett, hos andre er det stor avstand.

Anonymkode: 8eb78...84d

Skrevet
På 21.8.2018 den 0.06, Anonym bruker skrev:

Kjenner på det samme, og noen ganger føler jeg at det jeg konsentrerer meg mest om under sex, er å knipe igjen slik at jeg ikke fjerter🙊😂 Men det er helt normalt, det ligger ganske tett nedi og inni der😉😊 

Anonymkode: 378da...376

ja, samme her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...