Gå til innhold

IKM uke 37


duria

Anbefalte innlegg

Har ømme pupper,sykt huepine og tisser litt mer enn vanlig😣Enten hadde jeg el tidligere enn antatt og er evt gravid, eller et tegn på at tr er på vei!!! Blir gal i hue😜🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym80c skrev:

Har ømme pupper,sykt huepine og tisser litt mer enn vanlig😣Enten hadde jeg el tidligere enn antatt og er evt gravid, eller et tegn på at tr er på vei!!! Blir gal i hue😜🙈

Hehe, Ja skjønner følelsen. Det er liksom enten eller da.. i dette "gamet" 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hehe, Ja skjønner følelsen. Det er liksom enten eller da.. i dette "gamet" 🙂

I know☺️Ikke går jeg å kjenner etter heller! Men men....skikkelig frysing har kommet også,men det er nok mer forkjølelsen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym80c skrev:

I know☺️Ikke går jeg å kjenner etter heller! Men men....skikkelig frysing har kommet også,men det er nok mer forkjølelsen😉

Hm.. ja helt hørt man kan få litt "forkjøla" symptomer når man er gravid. 

Hva synes du om charten min da.jeg har aldri målt en så gøy temperatur før , og kjente med ganske så varm da jeg våknet i dag tidlig. Men ikke som feber liksom. Uvant og spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også etter nok en kjemisk for 2 måneder siden. Forrige måned fikk vi ikke vært med i leken grunnet jobbreise under el.

 

10 dpo idag og übersvak strek på CB og RFSU tidlig. Negative billigtester. Så håpet er der, men er så redd for kjemisk igjen. Klarer ikke å tenke på noe annet enn å teste imorgen igjen og håper så intenst. 🙏

Prøvd med wild yam denne måneden også i et desperat håp så må begynne nedtrappingen der imorgen.

Symptomene er store og tunge bryster fra 6 dpo og murring som kommer og går. Og svært synlige blodårer på puppene. Trøtt som en dupp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hm.. ja helt hørt man kan få litt "forkjøla" symptomer når man er gravid. 

Hva synes du om charten min da.jeg har aldri målt en så gøy temperatur før , og kjente med ganske så varm da jeg våknet i dag tidlig. Men ikke som feber liksom. Uvant og spennende! 

Spennende...ser du er ganske lik meg i temraturen👍🏼Hadde 37,3 for 2 dager siden.  Ligger vanligvis på 36,6 ish. Kanskje disse symptomene er el rett og slett? Eller hva tenker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Anonym80c skrev:

Spennende...ser du er ganske lik meg i temraturen👍🏼Hadde 37,3 for 2 dager siden.  Ligger vanligvis på 36,6 ish. Kanskje disse symptomene er el rett og slett? Eller hva tenker du? 

Hvilken syklus dag hadde du 37.3? Det kan ha vært eggløsning , eller noe mer avhengig av det. Men den går opp ved el ja, men hos meg ikke så høyt på el de månedene jeg har målt. Men alle er forskjellige på det :) håper på det beste  for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Leiia skrev:

Henger meg på her jeg også etter nok en kjemisk for 2 måneder siden. Forrige måned fikk vi ikke vært med i leken grunnet jobbreise under el.

 

10 dpo idag og übersvak strek på CB og RFSU tidlig. Negative billigtester. Så håpet er der, men er så redd for kjemisk igjen. Klarer ikke å tenke på noe annet enn å teste imorgen igjen og håper så intenst. 🙏

Prøvd med wild yam denne måneden også i et desperat håp så må begynne nedtrappingen der imorgen.

Symptomene er store og tunge bryster fra 6 dpo og murring som kommer og går. Og svært synlige blodårer på puppene. Trøtt som en dupp

Hei, så spennende. Jeg fikk også svak positiv på clear Blue tidlig deteksjon test en gang, men endte opp med at jeg ikkevr gravid (eller mulig kjemisk). Så jeg stoler litt sånn både og på clear blue. Men etter en viss tid vil det jo alltid vise seg hva som er hva.bare ganske nervepirrende å vente.men jeg så en video en gang om hvor viktig det er å ikke stresse for mye med å bli gravid. Og tenk alt de aller fleste klarer å bli gravide en gang, og når barnet først kommer går det ingen steder :) så det beste er å smøre seg med et TYKT lag tolmodighet og beholde roen. Hvor lange sykluser har dere da Leeia og Anonum80c? Og har dere barn ? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hvilken syklus dag hadde du 37.3? Det kan ha vært eggløsning , eller noe mer avhengig av det. Men den går opp ved el ja, men hos meg ikke så høyt på el de månedene jeg har målt. Men alle er forskjellige på det :) håper på det beste  for deg! 

Ved positiv el. Men jeg har lest litt forskjellig rundt dette, og jeg tror at kroppene våre er så forskjellige at det finnes ikke en konkret sikkerhet med når egget slippes. I alle fall om man har variert syklus. Jeg har vært ganske så nøyaktig med 28/29 dager. Men etter min MA i juli,kan det være at det er noe forandringer. Jeg tør ikke stole helt blindt på el tester og temping🙈😜men jeg syns det er veldig rart at jeg føler kvalme av sure oppstøt,ømme bryster,frysing om min el testing stemmer,kanskje det er innbilning😂nei jeg må bare vente her og smøre meg med tålmodighet🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hei, så spennende. Jeg fikk også svak positiv på clear Blue tidlig deteksjon test en gang, men endte opp med at jeg ikkevr gravid (eller mulig kjemisk). Så jeg stoler litt sånn både og på clear blue. Men etter en viss tid vil det jo alltid vise seg hva som er hva.bare ganske nervepirrende å vente.men jeg så en video en gang om hvor viktig det er å ikke stresse for mye med å bli gravid. Og tenk alt de aller fleste klarer å bli gravide en gang, og når barnet først kommer går det ingen steder :) så det beste er å smøre seg med et TYKT lag tolmodighet og beholde roen. Hvor lange sykluser har dere da Leeia og Anonum80c? Og har dere barn ? :)

 

Veldig enig i det med stress👍🏼

Jeg har 2 barn,mistet 3 ganger på 2 år. 

Har vanligvis 28/29. Men litt usikker på om den har justert seg litt nå etter MA. Men det vil tiden vise. Ikm 18 sept egentlig. Om tr ikke kommer lørdag neste helg,prøver jeg meg på en test om symptomene forstsetter😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym80c skrev:

Veldig enig i det med stress👍🏼

Jeg har 2 barn,mistet 3 ganger på 2 år. 

Har vanligvis 28/29. Men litt usikker på om den har justert seg litt nå etter MA. Men det vil tiden vise. Ikm 18 sept egentlig. Om tr ikke kommer lørdag neste helg,prøver jeg meg på en test om symptomene forstsetter😉

Spennende , spennende. Det er jo litt lovende når du fikk en så høy temp. Men man må bare vente å se. Du kan også kjenne på livmorhalsen for å få noen tips om hva som skjer også. Den er lav og åpen ved eggløsning som jeg har forstått, og mer lav og lukket (letter å nå med langfingeren ) når man  er gravid. :)

 

Jeg har faktisk ikke sjekket det selv. Skal sjekke:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Spennende , spennende. Det er jo litt lovende når du fikk en så høy temp. Men man må bare vente å se. Du kan også kjenne på livmorhalsen for å få noen tips om hva som skjer også. Den er lav og åpen ved eggløsning som jeg har forstått, og mer lav og lukket (letter å nå med langfingeren ) når man  er gravid. :)

 

Jeg har faktisk ikke sjekket det selv. Skal sjekke:) 

Det har jeg aldri gjort før så vet ikke om jeg hadde klart å skjønne🙈😂

ja,man må bare vente😉syns bare kroppen er rar!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Leiia skrev:

Henger meg på her jeg også etter nok en kjemisk for 2 måneder siden. Forrige måned fikk vi ikke vært med i leken grunnet jobbreise under el.

 

10 dpo idag og übersvak strek på CB og RFSU tidlig. Negative billigtester. Så håpet er der, men er så redd for kjemisk igjen. Klarer ikke å tenke på noe annet enn å teste imorgen igjen og håper så intenst. 🙏

Prøvd med wild yam denne måneden også i et desperat håp så må begynne nedtrappingen der imorgen.

Symptomene er store og tunge bryster fra 6 dpo og murring som kommer og går. Og svært synlige blodårer på puppene. Trøtt som en dupp

Fikk positiv med clearblue ukeidekator idag PG jeg er på 9 Dpo så bare ta en test på mandag kanskje den sier deg noe mer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Naomi0107 skrev:

Jeg fikk faktisk positiv clearblue ukeidekator idag står jeg er 1-2 uker bare 9 dpo, er kjempe glad.. blir første barn😊😊

Så moro,gratulerer🙏🏼

Når hadde du el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 18.00, Anonym80c skrev:

Har ømme pupper,sykt huepine og tisser litt mer enn vanlig😣Enten hadde jeg el tidligere enn antatt og er evt gravid, eller et tegn på at tr er på vei!!! Blir gal i hue😜🙈

Har du prøvd deg på en gtest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Naomi0107 skrev:

Har du prøvd deg på en gtest?

Nei,det er nok for tidlig😉har egentlig ikm 18 sept. Men mulig at el var for en uke siden,og da er det uansett for tidlig. Drøyer en uke med testing tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym80c skrev:

Nei,det er nok for tidlig😉har egentlig ikm 18 sept. Men mulig at el var for en uke siden,og da er det uansett for tidlig. Drøyer en uke med testing tipper jeg.

Jaa kanskje greit og vente litt da, Lykketil 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Naomi0107 skrev:

Jeg fikk faktisk positiv clearblue ukeidekator idag står jeg er 1-2 uker bare 9 dpo, er kjempe glad.. blir første barn😊😊

Så kjekt 😍 

hvor lenge har dere prøvd?

og har du hatt noe festeblødning? 

Hadde EL forrige fredag/lørdag, forventer IKM 14 september tok test før i dag men var blendahvit🙄

Endret av Lillens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel andre mnd vi har prøvd, så ikke veldig lenge. Har ikke hatt noe festeblødning, jeg har også ikm 14 Ble derfor veldig overrasket når clearblue allerede kunne gi svar 😅 men ta en test på mandag.

har du noe symptomer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Naomi0107 skrev:

Dette er vel andre mnd vi har prøvd, så ikke veldig lenge. Har ikke hatt noe festeblødning, jeg har også ikm 14 Ble derfor veldig overrasket når clearblue allerede kunne gi svar 😅 men ta en test på mandag.

har du noe symptomer? 

Åååh likt her!😱 er på andre prøveperiode. Tok graviditetstest i dag tidlig og men er like hvit som i går 😒 

må på do ofte litt øm på brystene men nå merker jeg at jeg er veldig trøtt 😅

hadde mer symptsomer sist prøveperiode🙄

 

nå har jeg bare kjøpt mange billigtester så jeg kan teste hver dag😅 har en clearblue ukeindikator som jeg skal bruke når jeg har fått 2 streker på de billige🙄 

Så spennende at vi har IKM likt🙊 

krysser fingrene for oss begge! Jeg har heller ikke barn fra før så blir mitt først😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym80c skrev:

Så moro,gratulerer🙏🏼

Når hadde du el?

Neeei, så fantastisk!! Gratulerer!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Lillens skrev:

Åååh likt her!😱 er på andre prøveperiode. Tok graviditetstest i dag tidlig og men er like hvit som i går 😒 

må på do ofte litt øm på brystene men nå merker jeg at jeg er veldig trøtt 😅

hadde mer symptsomer sist prøveperiode🙄

 

nå har jeg bare kjøpt mange billigtester så jeg kan teste hver dag😅 har en clearblue ukeindikator som jeg skal bruke når jeg har fått 2 streker på de billige🙄 

Så spennende at vi har IKM likt🙊 

krysser fingrene for oss begge! Jeg har heller ikke barn fra før så blir mitt først😍

 

Så spennende, håper det går i boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym80c skrev:

Nei,det er nok for tidlig😉har egentlig ikm 18 sept. Men mulig at el var for en uke siden,og da er det uansett for tidlig. Drøyer en uke med testing tipper jeg.

Ja sikkert lurt å vente. Jeg skulle egentlig få g test strips på fredag men de kom ikke frem. Men nå har Fertility monitor sagt de tror jeg hadde eggløsning på dag 22 på grunn av nye temper. Så da er jeg bare på 7dpo nå. Så nå har jeg kanskje samme test dag som deg :) MEN så en tydelig feste dipp på chrt i går 6 dpo, det er spennende :) men, redd for at lutealfasen blir for kort .. 😕

Endret av Førstegangsprøvendejuni18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...